Ринок - процес, заснований на формулі - купи-продай.
IT - ринок - купівля та продаж інформації різного роду. Звичайно, Інтернет багатьма використовується як майданчик для продажу реальних товарів, проте основні процеси, що відбуваються на його полі - це купівля-продаж інформації.
З тих пір як Інтернет став виконувати функції повноцінного ринку, у ньому стали діяти звичні ринкові закони.
Адже сама незначна інформація зараз коштує грошей. А далі, ніж цінніше інформація, тим вона дорожча. Розвиток IT - ринку привнесло можливість продажу контенту і спровокувало боротьбу за унікальний контент.
Крім продажів прямим способом, також Інтернет використовують в якості непрямого каналу продажів. Наприклад: шляхом підвищення рейтингу знаменитостей, фірм, компаній, шляхом проведення конкурсів, акцій та інших заходів, метою яких часто є підвищення впізнаваності бренду, продукту, людини.
Сфера IT - технологій проникла в багато сфер бізнесу: в рекламні агентства, маркетингові та соціологічні організації, в студії веб-дизайну і т.д. Для тих, хто працює в цій сфері, решта методи реклами відходять на другий план, поступаючись місцем рекламі віртуальної, яка значно дешевше реальної реклами.
Говорячи про технології, а тим більше про Інтернет-технології, не можна не згадати, що розвиток цієї сфери в Росії відстає від Заходу. Причин того, що відбувається багато.
Захід раніше нас зрозумів суть і важливість IT-сфери і цінує фахівців цієї галузі знань набагато більше, ніж їх цінують в Росії, тому-то їх праця на Заході оплачується краще, тому-то ми часом втрачаємо наших фахівців, які виїжджають на Захід у гонитві за високою зарплатою.
Інформаційна сфера відстає, якість надаваних послуг відстає, що виражається в низькій ціні на такі послуги, низька ціна - хороша підмога для клієнта, який клює на доступність. Попит визначає пропозицію, клієнт готовий платити мало за неякісну продукцію, тому більш якісної він і не бачив - здавалося б, все всіх влаштовує. Проте успіхи Заходу на терені IT-технологій все-таки не дають Росії спокою.
Ще одна причина відставання Росії від Заходу в тому, що вона все ж намагається знайти шляхи виходу з даної ситуації, намагається запозичити нові ідеї у Заходу і втілити їх на батьківщині, однак і тут проявляється російська некомпетентність.
Російські компанії ще не готові працювати в повну силу. Вони знаходять ідею, знаходять шляхи втілення її в реальність, знаходять гроші, для втілення її в реальність, але цього недостатньо. Найчастіше, вони забувають про те, що проект потрібно підняти на ноги, постійно підтримувати рекламою, утримувати на плаву (для особливо прагнуть, ще й утримувати лідируючі позиції), потрібно боротися з конкуренцією і постійно розкручувати проект. А це вимагає чималих додаткових витрат і сил. В результаті, вкладені гроші не приносять прибутку, проект втрачає новизну, потрібність і перестає працювати і, отже, перестає здійснювати цілі, на які він був направлений спочатку.
Ще однією великою помилкою Росії є неточне поділ обов'язків фахівців. Не всі хто хоч трохи розбирається в комп'ютерах може здійснювати функції програміста, верстальника або веб-майстра. Це абсолютно різні професії і один фахівець не може замінити іншого. Від цього в якійсь мірі також страждає якість, що надаються в Росії IT - послуг. Що знову ж робить Росію відстає.
Тому-то Росії немає серед відомих імен у сфері IT - технологій, які виробляють чимало відомих веб-сайтів, операційних систем, програм. І про що тут можна говорити, якщо навіть не все населення РФ має доступ в Інтернет.
Росія - велика країна з великими можливостями. Однак вона поки не навчилася цими можливостями користуватися. У Росії чимало чудових фахівців, але Захід пропонує їм кращі умови, і знову ми тут програємо.
Кожен день наближає нас до успіхів Заходу, і одночасно дає Заходу, можливість рости далі. Замкнуте коло, але можливо коли-небудь ми зможемо наздогнати його і зайняти одне з ним місце на ринку продажу інформації.
IT - ринок - купівля та продаж інформації різного роду. Звичайно, Інтернет багатьма використовується як майданчик для продажу реальних товарів, проте основні процеси, що відбуваються на його полі - це купівля-продаж інформації.
З тих пір як Інтернет став виконувати функції повноцінного ринку, у ньому стали діяти звичні ринкові закони.
Адже сама незначна інформація зараз коштує грошей. А далі, ніж цінніше інформація, тим вона дорожча. Розвиток IT - ринку привнесло можливість продажу контенту і спровокувало боротьбу за унікальний контент.
Крім продажів прямим способом, також Інтернет використовують в якості непрямого каналу продажів. Наприклад: шляхом підвищення рейтингу знаменитостей, фірм, компаній, шляхом проведення конкурсів, акцій та інших заходів, метою яких часто є підвищення впізнаваності бренду, продукту, людини.
Сфера IT - технологій проникла в багато сфер бізнесу: в рекламні агентства, маркетингові та соціологічні організації, в студії веб-дизайну і т.д. Для тих, хто працює в цій сфері, решта методи реклами відходять на другий план, поступаючись місцем рекламі віртуальної, яка значно дешевше реальної реклами.
Говорячи про технології, а тим більше про Інтернет-технології, не можна не згадати, що розвиток цієї сфери в Росії відстає від Заходу. Причин того, що відбувається багато.
Захід раніше нас зрозумів суть і важливість IT-сфери і цінує фахівців цієї галузі знань набагато більше, ніж їх цінують в Росії, тому-то їх праця на Заході оплачується краще, тому-то ми часом втрачаємо наших фахівців, які виїжджають на Захід у гонитві за високою зарплатою.
Інформаційна сфера відстає, якість надаваних послуг відстає, що виражається в низькій ціні на такі послуги, низька ціна - хороша підмога для клієнта, який клює на доступність. Попит визначає пропозицію, клієнт готовий платити мало за неякісну продукцію, тому більш якісної він і не бачив - здавалося б, все всіх влаштовує. Проте успіхи Заходу на терені IT-технологій все-таки не дають Росії спокою.
Ще одна причина відставання Росії від Заходу в тому, що вона все ж намагається знайти шляхи виходу з даної ситуації, намагається запозичити нові ідеї у Заходу і втілити їх на батьківщині, однак і тут проявляється російська некомпетентність.
Російські компанії ще не готові працювати в повну силу. Вони знаходять ідею, знаходять шляхи втілення її в реальність, знаходять гроші, для втілення її в реальність, але цього недостатньо. Найчастіше, вони забувають про те, що проект потрібно підняти на ноги, постійно підтримувати рекламою, утримувати на плаву (для особливо прагнуть, ще й утримувати лідируючі позиції), потрібно боротися з конкуренцією і постійно розкручувати проект. А це вимагає чималих додаткових витрат і сил. В результаті, вкладені гроші не приносять прибутку, проект втрачає новизну, потрібність і перестає працювати і, отже, перестає здійснювати цілі, на які він був направлений спочатку.
Ще однією великою помилкою Росії є неточне поділ обов'язків фахівців. Не всі хто хоч трохи розбирається в комп'ютерах може здійснювати функції програміста, верстальника або веб-майстра. Це абсолютно різні професії і один фахівець не може замінити іншого. Від цього в якійсь мірі також страждає якість, що надаються в Росії IT - послуг. Що знову ж робить Росію відстає.
Тому-то Росії немає серед відомих імен у сфері IT - технологій, які виробляють чимало відомих веб-сайтів, операційних систем, програм. І про що тут можна говорити, якщо навіть не все населення РФ має доступ в Інтернет.
Росія - велика країна з великими можливостями. Однак вона поки не навчилася цими можливостями користуватися. У Росії чимало чудових фахівців, але Захід пропонує їм кращі умови, і знову ми тут програємо.
Кожен день наближає нас до успіхів Заходу, і одночасно дає Заходу, можливість рости далі. Замкнуте коло, але можливо коли-небудь ми зможемо наздогнати його і зайняти одне з ним місце на ринку продажу інформації.
No comments:
Post a Comment