Час - гроші, а тому варто його економити, особливо зараз. З цією метою пропонуємо без передмов звернутися прямо до суті питання - питання про методи виживання в період економічної кризи. Адже сама по собі констатація кризових труднощів у вигляді скорочення бюджетів, втрати клієнтів та іншого, а також ідеї про те, що виживає найсильніший, а в даному випадку, швидше, геніальний, сьогодні ні для кого вже не нові. Тому відразу до справи.
Яка основна проблема, яка переслідує сьогодні мало не кожну компанію практично будь-якого сектору економіки? .. Правильно, це втрата або різке зменшення прибутку. Безперечно, що ця втрата - наслідок скорочення числа клієнтів. Висновок очевидний: потрібно знайти метод залучення клієнтів при мінімальних витратах.
Питання: як це зробити? .. Як залучити клієнтів, вкладаючи мінімум коштів? .. Це дійсно можливо.
Перш за все, необхідно, щоб потенційний споживач був обізнаний про Ваші товари чи послуги. Виправданим методом такого «освідомлення», звичайно, є реклама. Але традиційні способи рекламного просування на даний момент неприйнятні через вкрай невигідного співвідношення вартості та ефективності. Думається, керівники компаній знають про це не з чуток. Недарма на початку 2009 року обсяги зовнішньої та радіо реклами різко скоротилися. Найбільш вигідною альтернативою традиційній рекламі стає просування Ваших товарів і послуг в мережі інтернет. Основних причин такого розвитку подій три:
Просування товарів в мережі характеризується максимально корисним співвідношенням ціни і результативності.
Ні для кого не секрет, що кількість російських інтернет-користувачів неухильно зростає. Але мова зараз не про це. Справа в тому, що в період кризи «інтернетчики» проводять в мережі все більше часу. По-перше, інтернет пропонує масу можливостей відпочинку і розваг, які обійдуться пересічному користувачеві значно дешевше, ніж їх офлайнові аналоги (похід в кіно, зустріч із друзями в ресторані і т. Д.). По-друге, інтернет є тією інформаційним середовищем, яка найбільш оперативно реагує на зміну ситуації в країні, багато хто використовує його як джерело свіжих новин і прогнозів. До того ж, це ще й зручний засіб зв'язку із зовнішнім світом: можна вирішити багато проблем, не виходячи з дому. Тобто, простіше кажучи, шукати клієнтів потрібно там, де вони є.
Третя причина почасти випливає з другої. Мова йде про те, що реклама в інтернет-мережі розрахована на цільову аудиторію. А це, погодьтеся, дуже важливо. Припустимо, Ви розмістили інформацію про свою компанію на інтернет-ресурсі. За допомогою пошукових програм її будуть знаходити саме ті користувачі, які зацікавлені у Ваших послугах (на відміну від оффлайновой реклами, коли Ви самі перебуваєте в пошуку потенційних клієнтів).
На системі пошуку в інтернет-мережі варто зупинитися докладніше. Багато бізнесменів, побачивши в створенні сайту рятівну можливість для своєї компанії, не розуміють, що мало створити сайт, потрібно ще й забезпечити його доступність користувачам. Зробити це можна за допомогою професійного просування сайтів в пошукових системах, або seo-оптимізації. SEO - це абревіатура, утворена від англійського словосполучення search engine optimization, що означає оптимізація під пошукові системи. За допомогою seo-оптимізації фахівці зможуть вивести Ваш ресурс в першу десятку сайтів, тобто на першу сторінку пошукової видачі. А аналітики стверджують, що 80% користувачів при пошуку переглядають тільки її.
Важливо також знати і пам'ятати про пастці просування під назвою вибір пошукових запитів, тобто ключових слів, за якими користувачі імовірно будуть шукати Ваш сайт, а фахівці, відповідно, його просувати. При неправильному виборі запитів успішне просування не принесе Вам таких бажаних клієнтів. Саме тому варто відповідально підходити до вибору компанії, якій Ви довірите просування свого сайту. Фахівці компанії повинні бути як компетентними, так і чесними.
Співробітники Фабрики сайтів не тільки грамотно виконують свою роботу, але дійсно піклуються про добробут своїх кліентов.Продвігая Ваш сайт, Ми просуваємо Ваш бізнес до виходу з кризи!
Яка основна проблема, яка переслідує сьогодні мало не кожну компанію практично будь-якого сектору економіки? .. Правильно, це втрата або різке зменшення прибутку. Безперечно, що ця втрата - наслідок скорочення числа клієнтів. Висновок очевидний: потрібно знайти метод залучення клієнтів при мінімальних витратах.
Питання: як це зробити? .. Як залучити клієнтів, вкладаючи мінімум коштів? .. Це дійсно можливо.
Перш за все, необхідно, щоб потенційний споживач був обізнаний про Ваші товари чи послуги. Виправданим методом такого «освідомлення», звичайно, є реклама. Але традиційні способи рекламного просування на даний момент неприйнятні через вкрай невигідного співвідношення вартості та ефективності. Думається, керівники компаній знають про це не з чуток. Недарма на початку 2009 року обсяги зовнішньої та радіо реклами різко скоротилися. Найбільш вигідною альтернативою традиційній рекламі стає просування Ваших товарів і послуг в мережі інтернет. Основних причин такого розвитку подій три:
Просування товарів в мережі характеризується максимально корисним співвідношенням ціни і результативності.
Ні для кого не секрет, що кількість російських інтернет-користувачів неухильно зростає. Але мова зараз не про це. Справа в тому, що в період кризи «інтернетчики» проводять в мережі все більше часу. По-перше, інтернет пропонує масу можливостей відпочинку і розваг, які обійдуться пересічному користувачеві значно дешевше, ніж їх офлайнові аналоги (похід в кіно, зустріч із друзями в ресторані і т. Д.). По-друге, інтернет є тією інформаційним середовищем, яка найбільш оперативно реагує на зміну ситуації в країні, багато хто використовує його як джерело свіжих новин і прогнозів. До того ж, це ще й зручний засіб зв'язку із зовнішнім світом: можна вирішити багато проблем, не виходячи з дому. Тобто, простіше кажучи, шукати клієнтів потрібно там, де вони є.
Третя причина почасти випливає з другої. Мова йде про те, що реклама в інтернет-мережі розрахована на цільову аудиторію. А це, погодьтеся, дуже важливо. Припустимо, Ви розмістили інформацію про свою компанію на інтернет-ресурсі. За допомогою пошукових програм її будуть знаходити саме ті користувачі, які зацікавлені у Ваших послугах (на відміну від оффлайновой реклами, коли Ви самі перебуваєте в пошуку потенційних клієнтів).
На системі пошуку в інтернет-мережі варто зупинитися докладніше. Багато бізнесменів, побачивши в створенні сайту рятівну можливість для своєї компанії, не розуміють, що мало створити сайт, потрібно ще й забезпечити його доступність користувачам. Зробити це можна за допомогою професійного просування сайтів в пошукових системах, або seo-оптимізації. SEO - це абревіатура, утворена від англійського словосполучення search engine optimization, що означає оптимізація під пошукові системи. За допомогою seo-оптимізації фахівці зможуть вивести Ваш ресурс в першу десятку сайтів, тобто на першу сторінку пошукової видачі. А аналітики стверджують, що 80% користувачів при пошуку переглядають тільки її.
Важливо також знати і пам'ятати про пастці просування під назвою вибір пошукових запитів, тобто ключових слів, за якими користувачі імовірно будуть шукати Ваш сайт, а фахівці, відповідно, його просувати. При неправильному виборі запитів успішне просування не принесе Вам таких бажаних клієнтів. Саме тому варто відповідально підходити до вибору компанії, якій Ви довірите просування свого сайту. Фахівці компанії повинні бути як компетентними, так і чесними.
Співробітники Фабрики сайтів не тільки грамотно виконують свою роботу, але дійсно піклуються про добробут своїх кліентов.Продвігая Ваш сайт, Ми просуваємо Ваш бізнес до виходу з кризи!
No comments:
Post a Comment