Коротко: У списку як і раніше наші старі знайомі - помилки, які продовжують доставляти неприємності користувачам.
Для даного списку найгірших помилок веб-дизайну я вирішив спробувати щось нове: я звернувся до читачів мого списку розсилки з проханням назвати ті проблеми юзабіліті, які на їх думку є найбільш дратівливими.
Я припустив, що, звертаючись з таким проханням до читачів, мені вдасться виявити безліч таких деталей, які вислизали від мене під час моїх тестів з користувачами. Але виявилося, що це не так. Замість цього я отримав список з усіх тих же пунктів, які займають верхні 30 рядків у вже давно існуючому списку рекомендацій по юзабіліті. Тому, якщо ви, переглядаючи дану "гарячу десятку", зловите себе на думці "Так, я це вже давно знаю", це нормально.
І все ж є резон в тому, щоб нагадати самим собі про відомих помилках і поставити їх виправлення на перше місце в списку поточних справ. Ці помилки ще настільки поширені, що зрозуміло, чому люди продовжують скаржитися на них.
1. Проблема з читаністю
Помилка у виборі шрифту вийшла на перше місце з переважною перевагою. Вона отримала в два рази більше голосів, ніж помилка №2. Приблизно дві третини що голосували скаржилися на занадто дрібний шрифт або на фіксований розмір шрифту; приблизно одна третина - на малий контраст між кольором шрифту і фоном.
2. Нестандартні посилання
Ось п'ять головних правил для посилань:
Ясно вказуйте на сторінці, що є посиланням: якщо це текст, нехай він буде кольоровим і підкресленим (не використовуйте підкреслення для звичайного тексту)
Не приховуйте розходження між відвідування і невідвідування посиланнями
Поясніть користувачам, що вони виявлять, перейшовши за посиланням, додайте хоч трохи ключової інформації в текст самого посилання, щоб контент можна було легко сканувати людині і пошуковому роботу. Не використовуйте на засланні текст "клацнути тут" або інші подібні нічого не говорять фрази.
Уникайте використання JavaScript-а в посиланнях, а також інших витончених прийомів, які порушують стандартне взаємодія з посиланням.
Особливо, не відкривайте сторінки в нових вікнах (за винятком PDF-файлів і інш.)
Посилання - це найперший елемент взаємодії в Web-е. Порушуючи звичну роботу посилання, ви плутаєте користувачів, а це ускладнює їм роботу з вашим сайтом.
3. Flash
Я вважаю своєю особистою невдачею те, що Flash отримав бронзову медаль у цьому змаганні. Вже минуло три роки з того моменту, як я закликав розробників виправити насущні проблеми Flash-а і опублікував керівництво про те, як треба правильно ним користуватися. Коли я виступав на головній конференції Flash-розробників, практично всі погодилися з тим, що надмірне захоплення Flash-ем повинно канути в Лету, і що Flash може в майбутньому дати користувачам зручний інтерфейс користувача.
При всіх цих благих намірах більша частина Flash-розробок, з якими доводиться стикатися веб-користувачам, є простими виробами, які лише дратують людей, не приносячи ніякої користі. Радує лише, що екрани-заставки і flash-заставки практично вимерли. Вони були настільки шкідливими, що навіть самі недосвідчені веб-дизайнери не беруться робити їх, хоча знаходяться ще замовники (ще більш недосвідчені), які бажають бачити такі заставки на своїх сайтах.
Flash є програмним середовищем і її треба використовувати так, щоб користувачі отримували додаткові функції і можливості, які їм не можуть дати статичні сторінки. Flash не слід використовувати тільки лише для того, щоб на сторінці щось бігало і стрибало. Якщо контент вашої сторінки нудний, перепишіть текст, щоб він став краще, найміть професійного фотографа, щоб той зробив більш якісні фотографії. Не змушуйте свою сторінку витанцьовувати ча-ча-ча. Це не приверне уваги користувача, навпаки - він піде з вашої сторінки; більшість людей прирівнюють анімацію до марного контенту.
Використання Flash-а в навігації майже завжди є помилкою. Люди воліють передбачувану навігацію і статичні меню.
4. Контент, що не написаний спеціально для Web-а
Писати для Web-а значить:
писати коротко
писати так, щоб текст зручно було переглядати
писати точно в тему (а не заповнювати простір рекламним шумом)
Текст для Web-а повинен:
відповідати на запитання користувачів і
використовувати для цього просту мову без спеціальних термінів (це також покращує видимість вашого текст в пошукових системах, так як користувачі шукають потрібні їм документи за своїм словам, а не за вашими специфічним термінів)
5. Поганий пошук
Всі інші помилки в списку досить просто виправити, і лише виправлення пошуку вимагає великої роботи і значних витрат на якісне пошукове ПО. Тим не менш, витрати окупаються, так як пошук є фундаментальним компонентом роботи веб-користувача з сайтом, і з кожним роком цей компонент стає все важливішим і важливішим.
6. Несумісність браузерів
Я визнаю: під час своїх семінарів навесні 2004 року я присвоїв вимогу крос-платформної сумісності одну зірку (що означало - "про це варто подумати, але тільки в тому випадку, якщо є зайвий час, а взагалі - не обов'язково"). У той час практичні всі користувалися Internet Explorer-му, а в підтримка інших браузерів все більше оцінювалася як зайві витрати, що не приносять прибутку.
Сьогодні ж досить багато людей користується браузером Firefox (та іншими не такими поширеними продуктами, як Opera і Safari), що вимога підтримки різних браузерів знову на порядку денному: чи не відлякуйте своїх клієнтів тільки тому, що вони воліють працювати на іншій платформі.
7. Громіздкі форми
Я отримав безліч скарг на проблеми, пов'язані з формами. Які? Форми занадто часто використовуються в Web-е і вони часто виявляються занадто великими, з безліччю непотрібних питань і варіантів. За великим рахунком нам для веб-додатків потрібно щось більше, ніж стара метафора додатка. Ну а поки користувачам доводиться стикатися з формами, тому зробіть так, щоб ця зустріч пройшла якомога безболісно. Ось п'ять головних правил з цього приводу:
Видаліть всі зайві питання. Наприклад, так вже вам потрібно знати, як слід звертатися до користувачеві: містер, місіс або міс?
Зробіть обов'язковими лише ті поля, які вам точно потрібні.
Підтримуйте функцію автозаповнення в браузері. Для цього вибирайте для полів в html-коді звичайні імена (просто name, address і т.п.)
Встановлюйте курсор автоматично на першому полі форми. Так економиться один клацання мишкою.
Гнучко підтримуйте формат телефонних номерів, номерів кредитних карток та ін. Адже дуже просто запрограмувати комп'ютер, щоб він сам видаляв зайві дужки і прогалини в номерах. Це особливо важливо у випадках з людьми похилого віку, коли сайти вимагають від них дані в незвичному для них форматі. Навіщо втрачати замовлення тільки через те, що покупець віддає перевагу красиво групувати цифри по чотири в номері своєї кредитної картки, а не вводити їх суцільним потоком з 14 цифр?
Форми, що порушують правила інтернаціоналізації, викликали безліч нарікань у зарубіжних користувачів. Якщо на вашому сайті введення канадського поштового індексу призводить до помилки, не дивуйтеся, що у вас не так вже й багато клієнтів з Канади.
8. Відсутність контактної інформації або іншої інформації про компанію
Незважаючи на те, що зараз в якості контактної інформації найчастіше запитують номер телефону та адресу електронної пошти, наявність звичайного поштової адреси на сайті може виявитися набагато більш важливим, ніж номер телефону і емейл, так як це одна з ознак, за яким відвідувачі формують рівень довіри до вас. Хто з вас готовий довірити свої гроші компанії, яка приховує адресу, де вона знаходиться?
9. Макети сторінок з фіксованою шириною
Тут скарги ділилися на дві категорії:
На великих моніторах з веб-сайтами було незручно працювати, так як вони не ставали ширше на широкому вікні. І навпаки, якщо користувача був маленький монітор, а сторінка не була "гумової" по ширині, з'являвся нестерпна смуга горизонтальної прокрутки
Права частина фіксованої сторінки виявлялася обрізаною. Це особливо дратувало європейців, які використовують більш вузький формат паперу (А4), ніж той, що використовується в США
Тут ми також нагадаємо про розміри тексту. Припустимо, що ваш сайт не припустився помилки №1 і ви не зафіксували розмір шрифту. Користувачі з великими моніторами неодмінно збільшать шрифт. Однак, якщо вони також збільшать розміри вікна, щоб більший текст зручніше читався в контексті сайту, ваш фіксований макет залишиться колишнім і користувачі залишаться незадоволеними.
Найгірше що ви можете зробити, це намертво зафіксувати і ширину і висоту вікна при виведенні інформації в спливаючому вікні. Спливаючі вікна самі по собі помилка природи, але якщо вам доводиться ними користуватися, не змушуйте своїх відвідувачів читати текст у вікні у віконці розміром з замкову щілину. Як мінімум дозвольте користувачам міняти розмір будь-якого нового вікна, яке ви для них створюєте.
10. Неправильне збільшення фотографії
Згідно з результатами голосування на 10-му місці повинні були бути спливаючі вікна, але я про них вже й так багато писав (наприклад зовсім недавно вони займали перше місце в списку найбільш ненависних методів реклами). Замість цього, хочу звернути увагу на одну проблему, що отримала меншу кількість голосів, і все ж не менш важливу.
Одне з найбільш перевірених правил юзабіліті комерційних сайтів вимагає надати покупцеві можливість збільшити фотографію товару, щоб його можна було трохи краще розглянути. Огляд дрібниць або оцінка текстури товару переконає покупця в тому, що цей товар можна купувати на даному сайті.
Приємно бачити, що більшість сайтів підкоряються цьому правилу і пропонують збільшені фотографії товарів, які найчастіше ховаються під іконкою із зображенням лупи. Але багато сайтів реалізують цю функцію неправильно.
Найгірше, коли користувач, клацаючи по кнопці "збільшити фотографію", бачить ту ж саму фотографію. Елементи, які нічого не роблять, завжди є помилкою. Такі посилання і кнопки даремно займають місце, даремно витрачають час користувача і плутають користувача: "Що сталося? Я щось не так зробив?" (І навіть ще більш поширеною помилкою є посилання, на головній сторінці, яка веде - на головну ж сторінку. Це був пункт №10 в нашому списку найпоширеніших помилок при створенні головних сторінок сайту.)
Іншу майже таку ж грубу помилку роблять сайти, які збільшують фотографію лише на частку відсотка. Якщо вже відвідувач попросив більшу фотографію, так і дайте йому велику фотографію. Краще всього якщо ця фотографія буде за розмірами збігатися з найбільш поширеними розмірами екрану у ваших користувачів (1024х768 для комерційних сайтів типу B2C). В інших випадках навіть цього недостатньо, і тоді відвідувачеві слід запропонувати кілька невеликих знімків в укрупненими деталями, щоб йому не довелося для цього прокручувати вгору-вниз велику фотографію.
Так, на початковій сторінці повинні бути маленькі фотографії, щоб дизайн був охайним. Так, завжди треба пам'ятати про швидкість скачування і "вазі" сторінки. Навіть у наш вік швидкісного Інтернету повільна швидкість закачування фігурує в списку помилок веб-дизайну під номером 15. Але, коли користувачі явно просять показати їм велику фотографію, вони явно згодні почекати, поки вона завантажиться ... за винятком лише тих випадків, коли всупереч очікуванням вони одержую фотографію середнього розміру, на якій не видно дрібниці, що дозволяють прийняти рішення про покупку.
Назад до основ веб-дизайну
Список помилок даного року ясно показує, що нам слід повернутися до основ веб-дизайну. Зараз у списках розсилки, на веб-сайтах і конференціях ведеться безліч розмов про нові функції в "Web 2.0". Але користувачів не цікавлять нові технології, особливо їх не цікавлять нові функції. Вони просто хочуть поліпшення елементарних елементів Web-а:
щоб текст було зручно читати;
щоб контент сторінок відповідав на поставлене запитання;
щоб навігація і пошук допомагали їм знаходити те, що їм потрібно;
щоб форми були простіше і коротше (швидка реєстрація, швидкий розрахунок за покупки і інш.); і
щоб не було помилок, друкарських помилок, перекручених даних, зламаних посилань, застарілого контенту;
Всякий раз, коли вас підмиває додати нову функцію або новітню технологію на свій веб-сайт, подумайте, не отримаєте ви більшу віддачу від сайту, якщо доведете до блиску якість уже того, що у вас є. Більшість компаній, комерційних сайтів, урядових і неурядових організацій отримали б більшу віддачу від веб-сайту, якби, наприклад, навчилися писати кращі заголовки для своїх статей, ніж від впровадження нової технології на сайті (зрозуміло, за винятком більш досконалого пошукового механізму).
Для даного списку найгірших помилок веб-дизайну я вирішив спробувати щось нове: я звернувся до читачів мого списку розсилки з проханням назвати ті проблеми юзабіліті, які на їх думку є найбільш дратівливими.
Я припустив, що, звертаючись з таким проханням до читачів, мені вдасться виявити безліч таких деталей, які вислизали від мене під час моїх тестів з користувачами. Але виявилося, що це не так. Замість цього я отримав список з усіх тих же пунктів, які займають верхні 30 рядків у вже давно існуючому списку рекомендацій по юзабіліті. Тому, якщо ви, переглядаючи дану "гарячу десятку", зловите себе на думці "Так, я це вже давно знаю", це нормально.
І все ж є резон в тому, щоб нагадати самим собі про відомих помилках і поставити їх виправлення на перше місце в списку поточних справ. Ці помилки ще настільки поширені, що зрозуміло, чому люди продовжують скаржитися на них.
1. Проблема з читаністю
Помилка у виборі шрифту вийшла на перше місце з переважною перевагою. Вона отримала в два рази більше голосів, ніж помилка №2. Приблизно дві третини що голосували скаржилися на занадто дрібний шрифт або на фіксований розмір шрифту; приблизно одна третина - на малий контраст між кольором шрифту і фоном.
2. Нестандартні посилання
Ось п'ять головних правил для посилань:
Ясно вказуйте на сторінці, що є посиланням: якщо це текст, нехай він буде кольоровим і підкресленим (не використовуйте підкреслення для звичайного тексту)
Не приховуйте розходження між відвідування і невідвідування посиланнями
Поясніть користувачам, що вони виявлять, перейшовши за посиланням, додайте хоч трохи ключової інформації в текст самого посилання, щоб контент можна було легко сканувати людині і пошуковому роботу. Не використовуйте на засланні текст "клацнути тут" або інші подібні нічого не говорять фрази.
Уникайте використання JavaScript-а в посиланнях, а також інших витончених прийомів, які порушують стандартне взаємодія з посиланням.
Особливо, не відкривайте сторінки в нових вікнах (за винятком PDF-файлів і інш.)
Посилання - це найперший елемент взаємодії в Web-е. Порушуючи звичну роботу посилання, ви плутаєте користувачів, а це ускладнює їм роботу з вашим сайтом.
3. Flash
Я вважаю своєю особистою невдачею те, що Flash отримав бронзову медаль у цьому змаганні. Вже минуло три роки з того моменту, як я закликав розробників виправити насущні проблеми Flash-а і опублікував керівництво про те, як треба правильно ним користуватися. Коли я виступав на головній конференції Flash-розробників, практично всі погодилися з тим, що надмірне захоплення Flash-ем повинно канути в Лету, і що Flash може в майбутньому дати користувачам зручний інтерфейс користувача.
При всіх цих благих намірах більша частина Flash-розробок, з якими доводиться стикатися веб-користувачам, є простими виробами, які лише дратують людей, не приносячи ніякої користі. Радує лише, що екрани-заставки і flash-заставки практично вимерли. Вони були настільки шкідливими, що навіть самі недосвідчені веб-дизайнери не беруться робити їх, хоча знаходяться ще замовники (ще більш недосвідчені), які бажають бачити такі заставки на своїх сайтах.
Flash є програмним середовищем і її треба використовувати так, щоб користувачі отримували додаткові функції і можливості, які їм не можуть дати статичні сторінки. Flash не слід використовувати тільки лише для того, щоб на сторінці щось бігало і стрибало. Якщо контент вашої сторінки нудний, перепишіть текст, щоб він став краще, найміть професійного фотографа, щоб той зробив більш якісні фотографії. Не змушуйте свою сторінку витанцьовувати ча-ча-ча. Це не приверне уваги користувача, навпаки - він піде з вашої сторінки; більшість людей прирівнюють анімацію до марного контенту.
Використання Flash-а в навігації майже завжди є помилкою. Люди воліють передбачувану навігацію і статичні меню.
4. Контент, що не написаний спеціально для Web-а
Писати для Web-а значить:
писати коротко
писати так, щоб текст зручно було переглядати
писати точно в тему (а не заповнювати простір рекламним шумом)
Текст для Web-а повинен:
відповідати на запитання користувачів і
використовувати для цього просту мову без спеціальних термінів (це також покращує видимість вашого текст в пошукових системах, так як користувачі шукають потрібні їм документи за своїм словам, а не за вашими специфічним термінів)
5. Поганий пошук
Всі інші помилки в списку досить просто виправити, і лише виправлення пошуку вимагає великої роботи і значних витрат на якісне пошукове ПО. Тим не менш, витрати окупаються, так як пошук є фундаментальним компонентом роботи веб-користувача з сайтом, і з кожним роком цей компонент стає все важливішим і важливішим.
6. Несумісність браузерів
Я визнаю: під час своїх семінарів навесні 2004 року я присвоїв вимогу крос-платформної сумісності одну зірку (що означало - "про це варто подумати, але тільки в тому випадку, якщо є зайвий час, а взагалі - не обов'язково"). У той час практичні всі користувалися Internet Explorer-му, а в підтримка інших браузерів все більше оцінювалася як зайві витрати, що не приносять прибутку.
Сьогодні ж досить багато людей користується браузером Firefox (та іншими не такими поширеними продуктами, як Opera і Safari), що вимога підтримки різних браузерів знову на порядку денному: чи не відлякуйте своїх клієнтів тільки тому, що вони воліють працювати на іншій платформі.
7. Громіздкі форми
Я отримав безліч скарг на проблеми, пов'язані з формами. Які? Форми занадто часто використовуються в Web-е і вони часто виявляються занадто великими, з безліччю непотрібних питань і варіантів. За великим рахунком нам для веб-додатків потрібно щось більше, ніж стара метафора додатка. Ну а поки користувачам доводиться стикатися з формами, тому зробіть так, щоб ця зустріч пройшла якомога безболісно. Ось п'ять головних правил з цього приводу:
Видаліть всі зайві питання. Наприклад, так вже вам потрібно знати, як слід звертатися до користувачеві: містер, місіс або міс?
Зробіть обов'язковими лише ті поля, які вам точно потрібні.
Підтримуйте функцію автозаповнення в браузері. Для цього вибирайте для полів в html-коді звичайні імена (просто name, address і т.п.)
Встановлюйте курсор автоматично на першому полі форми. Так економиться один клацання мишкою.
Гнучко підтримуйте формат телефонних номерів, номерів кредитних карток та ін. Адже дуже просто запрограмувати комп'ютер, щоб він сам видаляв зайві дужки і прогалини в номерах. Це особливо важливо у випадках з людьми похилого віку, коли сайти вимагають від них дані в незвичному для них форматі. Навіщо втрачати замовлення тільки через те, що покупець віддає перевагу красиво групувати цифри по чотири в номері своєї кредитної картки, а не вводити їх суцільним потоком з 14 цифр?
Форми, що порушують правила інтернаціоналізації, викликали безліч нарікань у зарубіжних користувачів. Якщо на вашому сайті введення канадського поштового індексу призводить до помилки, не дивуйтеся, що у вас не так вже й багато клієнтів з Канади.
8. Відсутність контактної інформації або іншої інформації про компанію
Незважаючи на те, що зараз в якості контактної інформації найчастіше запитують номер телефону та адресу електронної пошти, наявність звичайного поштової адреси на сайті може виявитися набагато більш важливим, ніж номер телефону і емейл, так як це одна з ознак, за яким відвідувачі формують рівень довіри до вас. Хто з вас готовий довірити свої гроші компанії, яка приховує адресу, де вона знаходиться?
9. Макети сторінок з фіксованою шириною
Тут скарги ділилися на дві категорії:
На великих моніторах з веб-сайтами було незручно працювати, так як вони не ставали ширше на широкому вікні. І навпаки, якщо користувача був маленький монітор, а сторінка не була "гумової" по ширині, з'являвся нестерпна смуга горизонтальної прокрутки
Права частина фіксованої сторінки виявлялася обрізаною. Це особливо дратувало європейців, які використовують більш вузький формат паперу (А4), ніж той, що використовується в США
Тут ми також нагадаємо про розміри тексту. Припустимо, що ваш сайт не припустився помилки №1 і ви не зафіксували розмір шрифту. Користувачі з великими моніторами неодмінно збільшать шрифт. Однак, якщо вони також збільшать розміри вікна, щоб більший текст зручніше читався в контексті сайту, ваш фіксований макет залишиться колишнім і користувачі залишаться незадоволеними.
Найгірше що ви можете зробити, це намертво зафіксувати і ширину і висоту вікна при виведенні інформації в спливаючому вікні. Спливаючі вікна самі по собі помилка природи, але якщо вам доводиться ними користуватися, не змушуйте своїх відвідувачів читати текст у вікні у віконці розміром з замкову щілину. Як мінімум дозвольте користувачам міняти розмір будь-якого нового вікна, яке ви для них створюєте.
10. Неправильне збільшення фотографії
Згідно з результатами голосування на 10-му місці повинні були бути спливаючі вікна, але я про них вже й так багато писав (наприклад зовсім недавно вони займали перше місце в списку найбільш ненависних методів реклами). Замість цього, хочу звернути увагу на одну проблему, що отримала меншу кількість голосів, і все ж не менш важливу.
Одне з найбільш перевірених правил юзабіліті комерційних сайтів вимагає надати покупцеві можливість збільшити фотографію товару, щоб його можна було трохи краще розглянути. Огляд дрібниць або оцінка текстури товару переконає покупця в тому, що цей товар можна купувати на даному сайті.
Приємно бачити, що більшість сайтів підкоряються цьому правилу і пропонують збільшені фотографії товарів, які найчастіше ховаються під іконкою із зображенням лупи. Але багато сайтів реалізують цю функцію неправильно.
Найгірше, коли користувач, клацаючи по кнопці "збільшити фотографію", бачить ту ж саму фотографію. Елементи, які нічого не роблять, завжди є помилкою. Такі посилання і кнопки даремно займають місце, даремно витрачають час користувача і плутають користувача: "Що сталося? Я щось не так зробив?" (І навіть ще більш поширеною помилкою є посилання, на головній сторінці, яка веде - на головну ж сторінку. Це був пункт №10 в нашому списку найпоширеніших помилок при створенні головних сторінок сайту.)
Іншу майже таку ж грубу помилку роблять сайти, які збільшують фотографію лише на частку відсотка. Якщо вже відвідувач попросив більшу фотографію, так і дайте йому велику фотографію. Краще всього якщо ця фотографія буде за розмірами збігатися з найбільш поширеними розмірами екрану у ваших користувачів (1024х768 для комерційних сайтів типу B2C). В інших випадках навіть цього недостатньо, і тоді відвідувачеві слід запропонувати кілька невеликих знімків в укрупненими деталями, щоб йому не довелося для цього прокручувати вгору-вниз велику фотографію.
Так, на початковій сторінці повинні бути маленькі фотографії, щоб дизайн був охайним. Так, завжди треба пам'ятати про швидкість скачування і "вазі" сторінки. Навіть у наш вік швидкісного Інтернету повільна швидкість закачування фігурує в списку помилок веб-дизайну під номером 15. Але, коли користувачі явно просять показати їм велику фотографію, вони явно згодні почекати, поки вона завантажиться ... за винятком лише тих випадків, коли всупереч очікуванням вони одержую фотографію середнього розміру, на якій не видно дрібниці, що дозволяють прийняти рішення про покупку.
Назад до основ веб-дизайну
Список помилок даного року ясно показує, що нам слід повернутися до основ веб-дизайну. Зараз у списках розсилки, на веб-сайтах і конференціях ведеться безліч розмов про нові функції в "Web 2.0". Але користувачів не цікавлять нові технології, особливо їх не цікавлять нові функції. Вони просто хочуть поліпшення елементарних елементів Web-а:
щоб текст було зручно читати;
щоб контент сторінок відповідав на поставлене запитання;
щоб навігація і пошук допомагали їм знаходити те, що їм потрібно;
щоб форми були простіше і коротше (швидка реєстрація, швидкий розрахунок за покупки і інш.); і
щоб не було помилок, друкарських помилок, перекручених даних, зламаних посилань, застарілого контенту;
Всякий раз, коли вас підмиває додати нову функцію або новітню технологію на свій веб-сайт, подумайте, не отримаєте ви більшу віддачу від сайту, якщо доведете до блиску якість уже того, що у вас є. Більшість компаній, комерційних сайтів, урядових і неурядових організацій отримали б більшу віддачу від веб-сайту, якби, наприклад, навчилися писати кращі заголовки для своїх статей, ніж від впровадження нової технології на сайті (зрозуміло, за винятком більш досконалого пошукового механізму).
No comments:
Post a Comment