Яндекс - найбільша пошукова система в Росії. Яндекс обробляє, приблизно, від 60% до 80% всіх російськомовних пошукових запитів. Приділяє особливу увагу тематичним посиланнях (нетематичні зовнішні посилання також мають ефект, але в меншій мірі, ніж у інших пошукових систем). Знижує в рейтингу або виключає з індексу сайти, що займаються нетематіческім посилальним обміном (що містять каталоги нетематичних посилань, створених лише з метою підвищення рейтингу сайту), а також сайти, що беруть участь в системах автоматичного обміну посиланнями.
Як діють нетематичні посилання?
Ось знайома всім ситуація: Ви хочете знайти інформацію на тему, наприклад, «Олімпіада 2014» і вводите відповідний запит в рядок пошуку, на сторінці видачі з'являються результати, але виявляється, що багато з них, не мають ніякого відношення до запиту.
Це відбувається через те, що часто посилання використовуються як підвищення індексу цитування сайту, кажучи простою мовою, щоб у сайту було більше можливостей бути побаченим користувачем, і з метою збільшення його рейтингу. Це, так званий, непотизм - контрольний спам. Контрольний спам, найчастіше, є некоректним прийомом і розрахований, виключно на сприйняття пошукових роботів, а не відвідувачів.
Невірно думка про те, що популярність сайту безпосередньо залежить від розміщених на ньому зовнішніх посилань. Зовнішні посилання засмічують контент і призводять не до зростання, а до падіння рейтингу. Тому при створенні сайту , важливо задуматися не над тим, як його будуть сприймати пошукові системи, а яке враження буде виробляти сайт на відвідувача.
У зв'язку з цим, зараз дуже гостро стоїть проблема фільтрації «поганих» посилань, адже якщо раніше посилальні системи були досить уразливі, то нинішні набагато більш серйозно влаштовані і вдарили по найчутливіших місцях відомих пошуковиків.
Компанія «Yandex» чудово розуміє шкоду посилального спаму і зовсім недавно прийшла до ідеї необхідності вжиття заходів по зменшенню впливу посилань з найпопулярніших сайтів російського Інтернет-простору.
Планується вживати заходів щодо зменшення впливу продають посилання сайтів на ранжирування, а також заходи, які допоможуть не підвищувати рейтинг сайтів-покупців.
Поява посилального спаму, також пов'язане з обміном посиланнями, який полягає в тому, що зі спеціально відведеної сторінки ставляться посилання на інші сайти, при цьому замість можна отримати аналогічні посилання. Це і не вітають пошукові системи, оскільки в більшості метою обміну служить підняття рейтингу сайту в пошуковій видачі і не несе нічого корисного користувачам Інтернету. Однак, це ефективний спосіб збільшення посилальної популярності.
Як не слід чинити?
- Чи не посилатися на неавторитетні в представленій області ресурси, не використовувати потрібні ключові слова. Пошукові системи цінують посилання на інші ресурси тієї ж тематики;
- Чи не посилатися на сайти, виключені з індексу пошукової системи. Це може призвести до зниження рейтингу сайту;
- Сторінка не повинна містити більше 50-100 вихідних посилань. Це не призводить до зниження сторінки в рейтингу, але посилання понад цього числа не будуть враховані пошуковою системою;
Існує чимала кількість способів, що допомагають підняти рейтинг сайту в пошуковій видачі, що дає можливість відмовитися від використання посилального спаму.
Не варто, все ж забувати про те, що пошукачі більше цінують сайти, що володіють якісним інформаційним змістом.
Оптимальними є сторінки, які містять 500-3000 слів тексту - це від 2 до 20 тис. Символів.
Сторінка, яка містить малу кількість тексту, не володіє великими шансами на потрапляння в десятку видачі пошукової системи.
Якщо в текстах сторінки існує необхідна кількість пошукових запитів, то збільшується можливість сайта потрапити в десятку, також це допомагає збільшити приплив відвідувачів.
Величезне значення при ранжируванні результатів пошуку надається тексту зовнішніх посилань на сайт.
Нормативний текст - це текст, «клікнувши» по якому, можна перейти на ту сторінку, на яку веде це посилання.
Якщо текст посилання містить потрібні ключові слова, то пошукова система сприйме це як підтвердження того, що сайт дійсно містить цінну інформацію, відповідну темі пошукового запиту.
Крім посилального тексту враховується також загальний інформаційний вміст сторінки, що посилається.
Наприклад: візьмемо просування сайту з продажу квітів. У цьому випадку, посилання з сайту по садівництву буде означати значно більше, ніж аналогічна посилання з сайту з продажу меблів. Перше посилання йде з ресурсу схожого за тематикою, тому буде більшою мірою оцінена пошуковою системою.
Також позитивним моментів при просуванні буде розміщення інформації про сайт в сайтах-каталогах, так званих директоріях. Сайти-каталоги містять посилання на інші ресурси мережі, розбиті за тематикою. Процес додавання в них інформації про сайт називається сабміта.
Ці каталоги можуть бути як безкоштовними, так і платними. Відвідуваність їх дуже невелика, тобто істотно збільшити приплив відвідувачів на сайт вони не допоможуть. Тим не менш, пошукові системи враховують посилання з таких каталогів і це може підняти сайт в результатах пошуку.
Як діють нетематичні посилання?
Ось знайома всім ситуація: Ви хочете знайти інформацію на тему, наприклад, «Олімпіада 2014» і вводите відповідний запит в рядок пошуку, на сторінці видачі з'являються результати, але виявляється, що багато з них, не мають ніякого відношення до запиту.
Це відбувається через те, що часто посилання використовуються як підвищення індексу цитування сайту, кажучи простою мовою, щоб у сайту було більше можливостей бути побаченим користувачем, і з метою збільшення його рейтингу. Це, так званий, непотизм - контрольний спам. Контрольний спам, найчастіше, є некоректним прийомом і розрахований, виключно на сприйняття пошукових роботів, а не відвідувачів.
Невірно думка про те, що популярність сайту безпосередньо залежить від розміщених на ньому зовнішніх посилань. Зовнішні посилання засмічують контент і призводять не до зростання, а до падіння рейтингу. Тому при створенні сайту , важливо задуматися не над тим, як його будуть сприймати пошукові системи, а яке враження буде виробляти сайт на відвідувача.
У зв'язку з цим, зараз дуже гостро стоїть проблема фільтрації «поганих» посилань, адже якщо раніше посилальні системи були досить уразливі, то нинішні набагато більш серйозно влаштовані і вдарили по найчутливіших місцях відомих пошуковиків.
Компанія «Yandex» чудово розуміє шкоду посилального спаму і зовсім недавно прийшла до ідеї необхідності вжиття заходів по зменшенню впливу посилань з найпопулярніших сайтів російського Інтернет-простору.
Планується вживати заходів щодо зменшення впливу продають посилання сайтів на ранжирування, а також заходи, які допоможуть не підвищувати рейтинг сайтів-покупців.
Поява посилального спаму, також пов'язане з обміном посиланнями, який полягає в тому, що зі спеціально відведеної сторінки ставляться посилання на інші сайти, при цьому замість можна отримати аналогічні посилання. Це і не вітають пошукові системи, оскільки в більшості метою обміну служить підняття рейтингу сайту в пошуковій видачі і не несе нічого корисного користувачам Інтернету. Однак, це ефективний спосіб збільшення посилальної популярності.
Як не слід чинити?
- Чи не посилатися на неавторитетні в представленій області ресурси, не використовувати потрібні ключові слова. Пошукові системи цінують посилання на інші ресурси тієї ж тематики;
- Чи не посилатися на сайти, виключені з індексу пошукової системи. Це може призвести до зниження рейтингу сайту;
- Сторінка не повинна містити більше 50-100 вихідних посилань. Це не призводить до зниження сторінки в рейтингу, але посилання понад цього числа не будуть враховані пошуковою системою;
Існує чимала кількість способів, що допомагають підняти рейтинг сайту в пошуковій видачі, що дає можливість відмовитися від використання посилального спаму.
Не варто, все ж забувати про те, що пошукачі більше цінують сайти, що володіють якісним інформаційним змістом.
Оптимальними є сторінки, які містять 500-3000 слів тексту - це від 2 до 20 тис. Символів.
Сторінка, яка містить малу кількість тексту, не володіє великими шансами на потрапляння в десятку видачі пошукової системи.
Якщо в текстах сторінки існує необхідна кількість пошукових запитів, то збільшується можливість сайта потрапити в десятку, також це допомагає збільшити приплив відвідувачів.
Величезне значення при ранжируванні результатів пошуку надається тексту зовнішніх посилань на сайт.
Нормативний текст - це текст, «клікнувши» по якому, можна перейти на ту сторінку, на яку веде це посилання.
Якщо текст посилання містить потрібні ключові слова, то пошукова система сприйме це як підтвердження того, що сайт дійсно містить цінну інформацію, відповідну темі пошукового запиту.
Крім посилального тексту враховується також загальний інформаційний вміст сторінки, що посилається.
Наприклад: візьмемо просування сайту з продажу квітів. У цьому випадку, посилання з сайту по садівництву буде означати значно більше, ніж аналогічна посилання з сайту з продажу меблів. Перше посилання йде з ресурсу схожого за тематикою, тому буде більшою мірою оцінена пошуковою системою.
Також позитивним моментів при просуванні буде розміщення інформації про сайт в сайтах-каталогах, так званих директоріях. Сайти-каталоги містять посилання на інші ресурси мережі, розбиті за тематикою. Процес додавання в них інформації про сайт називається сабміта.
Ці каталоги можуть бути як безкоштовними, так і платними. Відвідуваність їх дуже невелика, тобто істотно збільшити приплив відвідувачів на сайт вони не допоможуть. Тим не менш, пошукові системи враховують посилання з таких каталогів і це може підняти сайт в результатах пошуку.
No comments:
Post a Comment