Отже, ви прийшли до рішення про створенні сайту .
Незалежно від того, чому буде присвячений ваш сайт: торгівлі або послуг; чи буде він позиціонувати велику організацію або невелику компанію, тільки-тільки починає свій шлях у бізнесі; незалежно від сфери діяльності та її специфіки, до всіх сайтів в інтернеті пошукові системи пред'являють однаково суворі вимоги. Від їх дотримання в підсумку залежить положення сайту в рейтингу пошукових систем, а отже, його доступність для потенційних клієнтів і партнерів.
Одним з таких вимог є наповнення сайту унікальними текстами. Строго кажучи, ваш сайт не повинен «цитувати» інші інтернет-ресурси, інакше пошуковики просто-напросто «викинуть» його з рейтингу, а то і відправлять в бан - тимчасовий або постійний. Щоб такого не сталося і потрібні послуги копірайтерів - людей, що спеціалізуються на створенні унікального контенту. З їх допомогою ви зможете донести до відвідувачів сайту інформацію про своє підприємство, товар або послугу максимально дохідливо і виразно і домогтися найбільшого відгуку.
Зрозуміло, копірайтер не зможе створити текстове наповнення сайту поодинці. Йому потрібна фактична інформація, спираючись на яку, він зможе працювати над створенням «продають» текстів для вашої компанії. І від того, наскільки повно і чітко ви надасте її, багато в чому залежить, яким буде кінцевий результат роботи фахівця.
До нас, в компанію «Фабрика сайтів», звертаються керівники самих різних організацій - і за масштабом, і за сферою діяльності, - з різними вимогами; і для кожного свого клієнта ми прагнемо створити унікальний і якісний контент. Ми помітили при цьому кілька помилок, які наші замовники допускають в оформленні технічних завдань, і хотіли б у цій статті звернути вашу увагу на деякі моменти подачі інформації для копірайтера.
При складанні технічного завдання для копірайтера зверніть особливу увагу на оформлення наступних пунктів
Повний правильна назва компанії, яка повинна фігурувати в тексті. Якщо назв декілька, наприклад, ТОВ і назва магазину, вказати, про що конкретно писати і потрібно (можна) уживати друге.
Сфера діяльності. Чи не розмито і не загально. Саме те, чим займається ваша компанія. Тобто, якщо вона торгує електронікою, то «торгівля», а не «виробництво» і не «виробництво і торгівля».
Коротка інформація про компанію: рік заснування, юридична форма, наявність основних і допоміжних офісів та магазинів, важливі віхи в історії (якщо хочете отримати від копірайтера на виході заманливий і фактично вірний текст); співробітництво (варто вказати тих партнерів, які внушат довіру споживача). І так далі, залежно від того, наскільки повну і достовірну інформацію ви хочете побачити на своєму сайті.
При описі сфери діяльності (робіт, послуг) необхідно приділити увагу тим з них, які мають особливу специфіку. Оскільки навіть фірми, посипають вулиці сумішшю проти полою, і то роблять це по-різному, з використанням різних матеріалів, машин і так далі. Щоб інформація про діяльність компанії була достовірною, потрібно звернути увагу копірайтера на особливості своєї роботи. Решта підкаже інтернет. Але потрібно пам'ятати, що без ключових запитів інтернет може і збрехати, і тоді ваша реклама втратить всякий сенс.
Назви, марки продукції та техніки тощо потрібно вказувати в правильному написанні.
При посиланнях на схожі сайти (сайти з «такий же» інформацією) уникайте узагальнень, оскільки абсолютно ідентичною інформації на двох сайтах бути не може. Особливо це стосується розділів: «Оплата»; «Доставка»; «Умови співпраці» та інших, що припускають якусь конкретику даних. Усі конкретні дані краще дати копірайтеру в списках. Це заощадить час на внесення змін.
Розділи «Головна» і «Про нас» можуть бути об'єднані в один, якщо для розділу «Про нас» ніякої щодо унікальної інформації немає. Якщо ж вона є: нагороди, досягнення, особливості роботи, переваги та інше - прохання надавати її для створення унікального тексту саме про вашу компанію. Це приверне увагу потенційних клієнтів і вселить їм більшу довіру.
Якщо сайт присвячений відносно вузької специфіці, в якій копірайтеру буде нелегко розібратися, краще давати посилання на сайти з інформацією по темі. Перш ніж написати хороший текст, копірайтер повинен добре зрозуміти суть вашої роботи.
Будь ласка, заповнюйте анкету максимально чітко. Це полегшує працю копірайтера і економить ваш час. Крім того, маючи на руках повну і достовірну інформацію про компанію, копірайтер зможе написати якісні тексти, які внушат довіру і потенційним споживачам товарів і послуг, і строгим пошуковим системам.
Сподіваємося, наші поради будуть вам корисні.
Незалежно від того, чому буде присвячений ваш сайт: торгівлі або послуг; чи буде він позиціонувати велику організацію або невелику компанію, тільки-тільки починає свій шлях у бізнесі; незалежно від сфери діяльності та її специфіки, до всіх сайтів в інтернеті пошукові системи пред'являють однаково суворі вимоги. Від їх дотримання в підсумку залежить положення сайту в рейтингу пошукових систем, а отже, його доступність для потенційних клієнтів і партнерів.
Одним з таких вимог є наповнення сайту унікальними текстами. Строго кажучи, ваш сайт не повинен «цитувати» інші інтернет-ресурси, інакше пошуковики просто-напросто «викинуть» його з рейтингу, а то і відправлять в бан - тимчасовий або постійний. Щоб такого не сталося і потрібні послуги копірайтерів - людей, що спеціалізуються на створенні унікального контенту. З їх допомогою ви зможете донести до відвідувачів сайту інформацію про своє підприємство, товар або послугу максимально дохідливо і виразно і домогтися найбільшого відгуку.
Зрозуміло, копірайтер не зможе створити текстове наповнення сайту поодинці. Йому потрібна фактична інформація, спираючись на яку, він зможе працювати над створенням «продають» текстів для вашої компанії. І від того, наскільки повно і чітко ви надасте її, багато в чому залежить, яким буде кінцевий результат роботи фахівця.
До нас, в компанію «Фабрика сайтів», звертаються керівники самих різних організацій - і за масштабом, і за сферою діяльності, - з різними вимогами; і для кожного свого клієнта ми прагнемо створити унікальний і якісний контент. Ми помітили при цьому кілька помилок, які наші замовники допускають в оформленні технічних завдань, і хотіли б у цій статті звернути вашу увагу на деякі моменти подачі інформації для копірайтера.
При складанні технічного завдання для копірайтера зверніть особливу увагу на оформлення наступних пунктів
Повний правильна назва компанії, яка повинна фігурувати в тексті. Якщо назв декілька, наприклад, ТОВ і назва магазину, вказати, про що конкретно писати і потрібно (можна) уживати друге.
Сфера діяльності. Чи не розмито і не загально. Саме те, чим займається ваша компанія. Тобто, якщо вона торгує електронікою, то «торгівля», а не «виробництво» і не «виробництво і торгівля».
Коротка інформація про компанію: рік заснування, юридична форма, наявність основних і допоміжних офісів та магазинів, важливі віхи в історії (якщо хочете отримати від копірайтера на виході заманливий і фактично вірний текст); співробітництво (варто вказати тих партнерів, які внушат довіру споживача). І так далі, залежно від того, наскільки повну і достовірну інформацію ви хочете побачити на своєму сайті.
При описі сфери діяльності (робіт, послуг) необхідно приділити увагу тим з них, які мають особливу специфіку. Оскільки навіть фірми, посипають вулиці сумішшю проти полою, і то роблять це по-різному, з використанням різних матеріалів, машин і так далі. Щоб інформація про діяльність компанії була достовірною, потрібно звернути увагу копірайтера на особливості своєї роботи. Решта підкаже інтернет. Але потрібно пам'ятати, що без ключових запитів інтернет може і збрехати, і тоді ваша реклама втратить всякий сенс.
Назви, марки продукції та техніки тощо потрібно вказувати в правильному написанні.
При посиланнях на схожі сайти (сайти з «такий же» інформацією) уникайте узагальнень, оскільки абсолютно ідентичною інформації на двох сайтах бути не може. Особливо це стосується розділів: «Оплата»; «Доставка»; «Умови співпраці» та інших, що припускають якусь конкретику даних. Усі конкретні дані краще дати копірайтеру в списках. Це заощадить час на внесення змін.
Розділи «Головна» і «Про нас» можуть бути об'єднані в один, якщо для розділу «Про нас» ніякої щодо унікальної інформації немає. Якщо ж вона є: нагороди, досягнення, особливості роботи, переваги та інше - прохання надавати її для створення унікального тексту саме про вашу компанію. Це приверне увагу потенційних клієнтів і вселить їм більшу довіру.
Якщо сайт присвячений відносно вузької специфіці, в якій копірайтеру буде нелегко розібратися, краще давати посилання на сайти з інформацією по темі. Перш ніж написати хороший текст, копірайтер повинен добре зрозуміти суть вашої роботи.
Будь ласка, заповнюйте анкету максимально чітко. Це полегшує працю копірайтера і економить ваш час. Крім того, маючи на руках повну і достовірну інформацію про компанію, копірайтер зможе написати якісні тексти, які внушат довіру і потенційним споживачам товарів і послуг, і строгим пошуковим системам.
Сподіваємося, наші поради будуть вам корисні.
No comments:
Post a Comment