Ви власник великої фірми і кожен день, зникаючи в нетрях Інтернету, ви натикаєтеся на численні Інтернет-магазини, які реалізують свою продукцію через глобальну павутину.
У теж час, товари, що реалізуються Вашою компанією, потрапляють в руки споживачів виключно через добре організовану роздрібну мережу магазинів.
Настає новий робочий день, і Ви знову занурюєтеся в нетрі Інтернету, то й справа, натикаючись на компанії, що реалізують свій товар за коштами продажів через Інтернет. І тут Ви розумієте, що відсутність Інтернету-магазина як ще одного каналу продажів позбавляє Вас величезної кількості потенційних клієнтів - тієї аудиторії, яка день і ніч живе, працює, спілкується, набуває речі в глобальній павутині.
Метою даної статті є - пробудження бажання по створенню Інтернет-магазину . Для її досягнення ми хочемо розповісти про достоїнства Інтернет-магазину і дати Вам декілька корисних порад щодо його створення:
Інтернет-магазин - найскладніший, з точки зору, процесу створення, сайт. Тому варто дуже серйозно підходити до вибору веб-студії, в якій, Ви в наслідок, замовте створення Інтернет-магазину. Вибравши кілька, приділіть особливу увагу портфоліо. Витратьте свій час на його уважне вивчення. Таким чином, Ви зможете мати уявлення про можливості веб-студії і якості створюваних нею сайтів.
Визначте головну мету свого майбутнього Інтернет-магазину. Їй повинна стати продаж товарів через Інтернет. Щоб головна мета була досягнута, сайт повинен створюватися за певними правилами:
Через відсутність дотикального фактора, тобто відсутності можливості помацати товар, на сторінках сайту повинні бути розміщені максимально чіткі і великі картинки, що демонструють реалізований товар, вони повинні бути ідентичні з оригіналом.
Також дуже важливим фактором є розміщення прайс-листа із зазначенням вірних цін, які в жодному разі не вводять покупця в оману.
І останнім, важливим чинником є ??проста форма замовлення. Уявіть ситуацію: покупець знайшов потрібний йому товар, товар, який повністю задовольняє його, покупець задоволений запропонованою за цей товар ціною і готовий його купити. Покупець переходить на сторінку замовлення і тут ланцюжок переривається через те, що йому незрозуміло куди натискати і які поля заповнювати. Подбайте про свого клієнта, зробіть так, щоб його шлях до придбання товару був максимального простим і нехитрим.
Налагодьте систему доставки. Зробіть так, щоб товар, придбаний у Вашому Інтернет-магазині доставлявся покупцеві точно в строк.
Унаслідок того, що Інтернет-магазини ще не до кінця завоювали довіру аудиторії, слід створити максимально комфортний і простий процес оформлення і отримання замовлення. З моменту потрапляння на головну сторінку магазину в пошуках необхідного товару, до моменту передачі товару кур'єром в руки покупця, в останнього не повинно виникати відчуття недовіри. І якщо відвідувач одного разу зробить замовлення у Вашому Інтернет-магазині і все пройде успішно - повірте, це буде гарантією того, що він відвідає його ще раз і не виключено, що приведе з собою нових покупців. Клієнт повинен переконатися в надійності Вашої компанії і тоді він із простого покупця перетвориться на постійного.
Прослідкуйте, щоб веб-студія, яка буде створювати для Вас Інтернет-магазин, врахувала всі Ваші побажання і прислухалася до всіх перерахованих вище радам. Адже важливо не тільки знати, але й зуміти професійно втілити їх в адміністративній панелі управління сайтом.
Якщо всі наші поради будуть враховані, Ваш Інтернет-магазин зможе за кількістю продажів зрівнятися з реальними роздрібними магазинами. Його великим плюсом стане те, що в його створення Ви вкладете набагато менше грошей, ніж він запрацює для Вас. До того ж, не доведеться замислюватися про щомісячну оплату оренди приміщення, побоюватися перевірки санепідемстанції та інших інспекцій.
Якщо після прочитання цієї статті у Вас виникло бажання обзавестися власним Інтернет-магазином, тоді ми - її автори досягли поставлених цілей, і Вам, у свою чергу, слід виконати теж саме і приступити до здійснення першого пункту!
У теж час, товари, що реалізуються Вашою компанією, потрапляють в руки споживачів виключно через добре організовану роздрібну мережу магазинів.
Настає новий робочий день, і Ви знову занурюєтеся в нетрі Інтернету, то й справа, натикаючись на компанії, що реалізують свій товар за коштами продажів через Інтернет. І тут Ви розумієте, що відсутність Інтернету-магазина як ще одного каналу продажів позбавляє Вас величезної кількості потенційних клієнтів - тієї аудиторії, яка день і ніч живе, працює, спілкується, набуває речі в глобальній павутині.
Метою даної статті є - пробудження бажання по створенню Інтернет-магазину . Для її досягнення ми хочемо розповісти про достоїнства Інтернет-магазину і дати Вам декілька корисних порад щодо його створення:
Інтернет-магазин - найскладніший, з точки зору, процесу створення, сайт. Тому варто дуже серйозно підходити до вибору веб-студії, в якій, Ви в наслідок, замовте створення Інтернет-магазину. Вибравши кілька, приділіть особливу увагу портфоліо. Витратьте свій час на його уважне вивчення. Таким чином, Ви зможете мати уявлення про можливості веб-студії і якості створюваних нею сайтів.
Визначте головну мету свого майбутнього Інтернет-магазину. Їй повинна стати продаж товарів через Інтернет. Щоб головна мета була досягнута, сайт повинен створюватися за певними правилами:
Через відсутність дотикального фактора, тобто відсутності можливості помацати товар, на сторінках сайту повинні бути розміщені максимально чіткі і великі картинки, що демонструють реалізований товар, вони повинні бути ідентичні з оригіналом.
Також дуже важливим фактором є розміщення прайс-листа із зазначенням вірних цін, які в жодному разі не вводять покупця в оману.
І останнім, важливим чинником є ??проста форма замовлення. Уявіть ситуацію: покупець знайшов потрібний йому товар, товар, який повністю задовольняє його, покупець задоволений запропонованою за цей товар ціною і готовий його купити. Покупець переходить на сторінку замовлення і тут ланцюжок переривається через те, що йому незрозуміло куди натискати і які поля заповнювати. Подбайте про свого клієнта, зробіть так, щоб його шлях до придбання товару був максимального простим і нехитрим.
Налагодьте систему доставки. Зробіть так, щоб товар, придбаний у Вашому Інтернет-магазині доставлявся покупцеві точно в строк.
Унаслідок того, що Інтернет-магазини ще не до кінця завоювали довіру аудиторії, слід створити максимально комфортний і простий процес оформлення і отримання замовлення. З моменту потрапляння на головну сторінку магазину в пошуках необхідного товару, до моменту передачі товару кур'єром в руки покупця, в останнього не повинно виникати відчуття недовіри. І якщо відвідувач одного разу зробить замовлення у Вашому Інтернет-магазині і все пройде успішно - повірте, це буде гарантією того, що він відвідає його ще раз і не виключено, що приведе з собою нових покупців. Клієнт повинен переконатися в надійності Вашої компанії і тоді він із простого покупця перетвориться на постійного.
Прослідкуйте, щоб веб-студія, яка буде створювати для Вас Інтернет-магазин, врахувала всі Ваші побажання і прислухалася до всіх перерахованих вище радам. Адже важливо не тільки знати, але й зуміти професійно втілити їх в адміністративній панелі управління сайтом.
Якщо всі наші поради будуть враховані, Ваш Інтернет-магазин зможе за кількістю продажів зрівнятися з реальними роздрібними магазинами. Його великим плюсом стане те, що в його створення Ви вкладете набагато менше грошей, ніж він запрацює для Вас. До того ж, не доведеться замислюватися про щомісячну оплату оренди приміщення, побоюватися перевірки санепідемстанції та інших інспекцій.
Якщо після прочитання цієї статті у Вас виникло бажання обзавестися власним Інтернет-магазином, тоді ми - її автори досягли поставлених цілей, і Вам, у свою чергу, слід виконати теж саме і приступити до здійснення першого пункту!
No comments:
Post a Comment