Friday, March 27, 2015

Яка реклама буває в Інтернеті?

В інтернеті кожен - рекламіст самого себе.


Всі тварини поділяються на:

    належать Імператору
    бальзамували
    приручених
    молочних поросят
    сирен
    казкових
    бродячих собак
    бігають, як божевільні
    незліченних
    намальованих тонким пензликом з верблюжої вовни
    які розбили вазу
    здалеку здаються мухами
    "Небесна імперія добродійних знань"

І адже зовсім справедлива систематика ...
Систематика - складна штука. З одного боку - багатьом хочеться, щоб все було розкладено по поличках і в будь-який момент часу було відомо - що як називається і в якій взаємозв'язку з рештою світу складається. З іншого боку - світ занадто великий, виник давно, і хто його знає, в яких зв'язках насправді воно все складається?


Всі реклама поділяється на:

    Вдалу, тобто яка принесла продажу рекламованого товару і прибуток
    Цільову, тобто орієнтовану на зацікавлених у даному товарі чи послузі людей. Навіть якщо вони не зробили замовлення прямо зараз, вони запам'ятають і в потрібний момент звернуться
    Потрапляє в потрібний час у потрібному місці
    Креативну, коли людина, що зіткнувся з рекламним оголошенням втрачає дар мови і почуття орієнтації в просторі, і ходить, повторюючи весь час одну лише фразу "Ось це так!"
    Приховану
    Нав'язливу
    Дуже нав'язливу
    Бездарну
    Недолугу

Перші п'ять нас цілком радують і виконують безліч корисних для розвитку суспільства функцій. Останні чотири - викликають негативні емоції як у замовників реклами, так і у простих споживачів.
Природно, що будь-який замовник реклами в здоровому розумі й твердій пам'яті, бажає, щоб його реклама була вдалою, і його мало цікавлять подробиці, хто, як і яким способом зробить йому саме таку рекламу. А будь-який споживач - буде радий потрібної рекламі і з цікавістю подивиться на рекламу креативну.

Що таке реклама? В енциклопедії від Кирила і Мефодія, в розділі "Економіка" є ось таке визначення: "Відкрите оповіщення про товар, послуги, яке проводиться з використанням різних засобів: окремих видань (проспекти, каталоги, плакати, листівки), періодичної преси (статті, оголошення , вкладки), кіно, телебачення, радіо, зовнішньої, прямий поштової реклами і т.д. Дієвість Реклами залежить від її цілеспрямованості, влучності. Реклама є складовою частиною маркетингу, що забезпечує просування товару на ринку. "

Тоді що ж таке "Реклама в інтернеті"? Очевидно, все те ж саме, але замість "різних засобів" підставляємо "інтернет". Виходить: "Реклама в інтернеті - це відкрите оповіщення про товар, послуги, яке проводиться з використанням будь-яких можливостей інтернету: окремих сайтів, каталогів, пошукових систем, періодичних видань, статей, оголошень, гіперпосилань, банерів, рекламних сторінок, інтерактивних роликів, ігор, прямої поштової розсилки і т.д. Дієвість Реклами залежить від її цілеспрямованості, влучності. Реклама є складовою частиною маркетингу, що забезпечує просування товару на ринку. "

Так яка ж реклама буває в інтернеті? А з чиєї точки зору? З точки зору рекламодавця - вдала і невдала. З точки зору споживача - потрібна і нав'язлива. З точки зору рекламного майданчика - дорога і дешева .... Є тільки одне коло людей, для яких цієї систематики мало. Це коло - люди і компанії, що професійно займаються рекламою в інтернеті. Бо вони більш всіх інших зацікавлені в тому, щоб та реклама, яку вони роблять - працювала. Щоб той рекламодавець, який прийшов до них одного разу - приходив знову і знову і приводив своїх колег.

Реклама в інтернеті необхідна і займаються їй практично все підряд. В тій чи іншій мірі рекламою займаються програмісти, дизайнери, журналісти та студенти. Питання тільки в тому, скільки і яких питань задає собі той чи інший "рекламіст", створюючи і розміщуючи рекламу.

Дизайнери малюють красиві з їхньої точки зору банери і в чомусь навіть геніальні флеш-заставки. Журналісти придумують слогани і нестандартні способи залучення публіки, що нудьгує - вікторини, розіграші, лотереї. Студенти, озброївшись калькулятором, вираховують в якій банерної мережі краще купити півмільйона показів - де дешевше і де легше. Мало хто з них намагається розібратися в тонкощах рекламованого товару. Одні й ті ж банери використовують спочатку для реклами тільки що відкрився сайту знайомств, потім - для реклами стільникових телефонів, потім - для реклами міні-пивзаводів і розміщуються все в тих же банерних мережах. Ефект - мінімальний.

А як же "реклама є складовою частиною маркетингу"? І "дієвість реклами залежить від її цілеспрямованості"? Забувають .... Непрофесіоналові простіше випросити пару сотень баксів у нічого не розуміючого клієнта і наобіцяти йому назавтра золоті гори, ніж довго і послідовно з'ясовувати всі переваги товару, обчислювати його цільову аудиторію, дивитися і знову обчислювати шляху цієї цільової аудиторії, а потім експериментувати з різними рекламними майданчиками та різними видами реклами, різної кольоровою гамою і новими текстами ....


Професійна реклама відрізняється системним підходом - план рекламної кампанії ретельно продумується, рекламований товар і його цільова аудиторія - вивчаються. Професіонал несе відповідальність за те, що він робить. Якщо реклама виявилася неефективною - цей клієнт не тільки сам не прийде, він ще і всім своїм колегам-партнерам розповість про те, як він пролетів з цієї інтернет-рекламою.

Останнім часом з'явилося два напрямки розвитку фахівців в інтернет-рекламі.

Перше - спеціалізація рекламних агентств тільки на рекламі в інтернеті. Ці агентства змогли накопичити солідний досвід вже проведених рекламних кампаній, багато чому навчилися на власних шишках і на власних перемогах. Вони чітко знають, що таке реклама, в їх штаті є професійні рекламісти і психологи. І крім того, вони добре знають інтернет - наявні рекламні майданчики, їх ефективність. Вони відразу ж можуть сказати, що реклама он-лайнових ігор на РБК буде неефективна. Як втім, і реклама он-лайнової торгівлі акціями на ігровому сайті. А потім багатозначно додадуть: "Хоча, звичайно, це багато в чому залежить від креативу". Такі рекламні агентства здатні придумати самі чудові рекламні ходи, нестандартні акції та рекламні експерименти.

Друге - девелоперські компанії повного циклу. Вони виросли зі студій веб-дизайну, які створивши сайт для свого клієнта не кинули його як кошеня в безкрайнє море інтернету, а залишилися з клієнтом поруч. Такі компанії розробляють для клієнта дизайн та інформаційну структуру сайту, наповнюють його контентом, адаптуючи те, що хоче клієнт, під сприйняття в інтернеті. Розміщують сайт клієнта в мережі. Оновлюють і підтримують його. І коли вони беруться за рекламу своїх клієнтів - вони чітко знають і свого клієнта, і його товар, і цільову аудиторію і її запити. Реклама в таких фірмах йде в ході природного розвитку, рекламні оголошення і банери створюються чітко дотримуючись вже наявний корпоративний стиль клієнта. Реклама - це просування клієнта, його сайту і товару в мережі, елемент загального, єдиного маркетингу. А не стихійне лихо.

Реклама в інтернеті - безумовно необхідна. Але по-різному. Інтернет-ресурси повинні рекламуватися ширше і помітніше. Інтернет-магазини - розумніше і націлено на конкретного покупця. Сайти невеликих оф-лайнових підприємств - зовсім по-іншому. Але обов'язково професійно.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.hyphoto.net www.forum.depechemode.su www.kushebi.ge www.khanbogdcourt.gov.mn www.hesabdarybazar.ir www.medyaindir1.com www.mobiletonia.com muravlenko.yanao.ru www.moysterlitamak.ru www.niipromtrans.ru