Володіючи власним Інтернет-представництвом, ви тим самим даєте можливість вашим клієнтам усього лише ознайомитися з інформацією, яку ви розмістили на його сторінках. Але:
Подумайте, чи важливо вам думка ваших клієнтів з приводу принципів роботи вашої компанії?
Важливо вам дізнаватися якими нюансами вашої діяльності і вашого сайту незадоволений відвідувач?
Чи розумієте ви, що на основі збору необхідної інформації, отриманої від ваших клієнтів, ви зможете робити висновки і вдосконалюватися?
Чи розумієте ви, що тільки ваші безпосередні клієнти можуть розкрити вам повноцінну картину результатів вашої діяльності?
Чи розумієте ви, що помилки у своїй діяльності ви не зможете побачити, без допомоги клієнтів, які зможуть вказати вам на них?
Напевно ви відповіли на всі питання: «Так!»
Правильне розуміння такого роду речей, говорить про те, що ви хочете витягувати якомога більше користі з вашого сайту. А це означає, що наступним вашим кроком має бути встановлення додаткових модулів.
Кожен вид бізнесу має свої особливості. Кожен клієнт відноситься до певної споживчої групі, яка теж в свою чергу має свої особливості. Кожне Інтернет-представництво також має свою специфіку.
Існує безліч додаткових модулів , які можуть удосконалити роботу вашого сайту і ваше взаємодія з клієнтами. Кожен з них, специфічний і встановлюється, виходячи з тих самих особливостей вашого сайту, бізнесу та споживчого типу, до якого відносяться ваші клієнти.
Інтерактивний - головна характеристика сайту, на якому встановлені такі модулі як «Форма зворотного зв'язку», «Питання-відповіді», «Форум».
Інтерактивність - здатність об'єкта безперервно перебувати в стані спілкування з іншими об'єктами.
Інтерактивність - те, що приваблює відвідувачів на сайт. Таким чином, ви зможете не тільки отримувати необхідну інформацію, якою з вами будуть ділитися клієнти, а й залучати на сайт нових.
Також крім інтерактивного спілкування, ваш сайт може здійснювати одностороннє спілкування з відвідувачами, а точніше, ваші клієнти можуть вести свій монолог на його сторінках, а ви, у свою чергу, можете використовувати одкровення клієнтів на благо розвитку власної компанії.
Одностороннє спілкування вам зможуть забезпечити такі модулі як «Голосування» і «Гостьова книга».
Також існують додаткові модулі, які допоможуть вам більш ефективно доносити інформацію до ваших клієнтів. Серед них: "Дошка оголошень", "Новини сайту", "Підписка і розсилка", "Спецпропозиції", "Блог", "Статті".
Деякі модулі створені спеціально для того, щоб удосконалити роботу вашого сайту, для полегшення взаємозв'язку з сайтом його відвідувачів, а також для того, щоб зробити ресурс більш привабливим для клієнта. Використовуються модулі такі як "Розширений пошук", "Система прийому платежів", "Каталог товарів", "Фотогалерея", "Банерообмін".
Користь - ось що повинен приносити ваш сайт. Він повинен приносити незмінну користь вам і вашим клієнтам. Встановивши необхідні модулі на сторінках вашого сайту, ви зробите його роботу більш ефективною і правильною, налагодите позитивний контакт з аудиторією і привернете нових клієнтів, а також, зробите справжніх клієнтів постійними.
Подумайте, чи важливо вам думка ваших клієнтів з приводу принципів роботи вашої компанії?
Важливо вам дізнаватися якими нюансами вашої діяльності і вашого сайту незадоволений відвідувач?
Чи розумієте ви, що на основі збору необхідної інформації, отриманої від ваших клієнтів, ви зможете робити висновки і вдосконалюватися?
Чи розумієте ви, що тільки ваші безпосередні клієнти можуть розкрити вам повноцінну картину результатів вашої діяльності?
Чи розумієте ви, що помилки у своїй діяльності ви не зможете побачити, без допомоги клієнтів, які зможуть вказати вам на них?
Напевно ви відповіли на всі питання: «Так!»
Правильне розуміння такого роду речей, говорить про те, що ви хочете витягувати якомога більше користі з вашого сайту. А це означає, що наступним вашим кроком має бути встановлення додаткових модулів.
Кожен вид бізнесу має свої особливості. Кожен клієнт відноситься до певної споживчої групі, яка теж в свою чергу має свої особливості. Кожне Інтернет-представництво також має свою специфіку.
Існує безліч додаткових модулів , які можуть удосконалити роботу вашого сайту і ваше взаємодія з клієнтами. Кожен з них, специфічний і встановлюється, виходячи з тих самих особливостей вашого сайту, бізнесу та споживчого типу, до якого відносяться ваші клієнти.
Інтерактивний - головна характеристика сайту, на якому встановлені такі модулі як «Форма зворотного зв'язку», «Питання-відповіді», «Форум».
Інтерактивність - здатність об'єкта безперервно перебувати в стані спілкування з іншими об'єктами.
Інтерактивність - те, що приваблює відвідувачів на сайт. Таким чином, ви зможете не тільки отримувати необхідну інформацію, якою з вами будуть ділитися клієнти, а й залучати на сайт нових.
Також крім інтерактивного спілкування, ваш сайт може здійснювати одностороннє спілкування з відвідувачами, а точніше, ваші клієнти можуть вести свій монолог на його сторінках, а ви, у свою чергу, можете використовувати одкровення клієнтів на благо розвитку власної компанії.
Одностороннє спілкування вам зможуть забезпечити такі модулі як «Голосування» і «Гостьова книга».
Також існують додаткові модулі, які допоможуть вам більш ефективно доносити інформацію до ваших клієнтів. Серед них: "Дошка оголошень", "Новини сайту", "Підписка і розсилка", "Спецпропозиції", "Блог", "Статті".
Деякі модулі створені спеціально для того, щоб удосконалити роботу вашого сайту, для полегшення взаємозв'язку з сайтом його відвідувачів, а також для того, щоб зробити ресурс більш привабливим для клієнта. Використовуються модулі такі як "Розширений пошук", "Система прийому платежів", "Каталог товарів", "Фотогалерея", "Банерообмін".
Користь - ось що повинен приносити ваш сайт. Він повинен приносити незмінну користь вам і вашим клієнтам. Встановивши необхідні модулі на сторінках вашого сайту, ви зробите його роботу більш ефективною і правильною, налагодите позитивний контакт з аудиторією і привернете нових клієнтів, а також, зробите справжніх клієнтів постійними.
No comments:
Post a Comment