Будь-яка річ, призначена для користування людиною, створюється з урахуванням зручності її використання в подальшому. Цей же принцип застосовується при створенні сайтів.
Сайт в глобальній мережі Інтернет - це чудовий канал розповсюдження, рекламування та продажу Ваших товарів, послуг і пропозицій.
Сайт створений для тих, кому адресовані Ваші товари та послуги, а саме, для Ваших потенційних клієнтів, користувачів Інтернету.
Відповідно, для того щоб клієнт придбав товар або скористався послугою і для того, щоб Ваша мета була досягнута, потрібно зробити процес пошуку і пізнавання, якомога простіше і доступніше.
Витонченість сучасної дизайнерської думки часом створює сайти, які притягують погляд і вигідно відрізняються від інших незвичністю, але при цьому змушують витратити багато дорогоцінного часу в пошуках потрібної Вам інформації.
На початку 80-х років з'явилося поняття, назване пізніше «юзабіліті», яке довгий час вивчався і в результаті стало однією з головних причин популярності одних сайтів і непопулярності інших.
Юзабіліті - це свого роду звід правил, які визначають, що в організації та хід роботи сайту діє на клієнта позитивно, а що відштовхує його, змушуючи піти до конкурентів. Це також, свого роду наука, яка вивчає поведінку користувача під час знаходження на сайті і в процесі пошуку інформації.
Якісне юзабіліті - це, насамперед, простота користування сайтом. Можливість в короткі терміни знайти максимум потрібної інформації. Відсутність витрати часу на відволікаючі маневри.
Вивчаючи сайти і поведінку користувачів при знаходженні на них, був зроблений висновок про те, що слід позбавлятися від функцій, пунктів меню, які викликають проблеми у більшості відвідувачів. І навпаки робити акцент на тих функціях, які збільшують приплив користувачів на сайт, збільшуючи тим самим обсяги продажів.
Юзабіліті допомагає робити сайти для людей!
Звідси простий висновок: сайти, створені за всіма правилами юзабіліті, збільшують обсяги продажів своїх товарів і послуг у два рази.
Перелік правил найкращого юзабіліті:
відсутність відволікаючих навігаційних меню
створення умов користування сайтом, при яких користувач не чекає більше 2-ух секунд (наприклад, завантаження додатків)
знаходження потрібної інформації не більше ніж за 3 кліка
відсутність відволікає реклами
відповіді на користувача питання
поділ великих обсягів інформації на маленькі
помітні посилання
логічність зовнішнього оформлення сайту
доступність функціоналу
зрозумілий і якісний дизайн
підтвердження, розміщеної на сайті,, іншими джерелами
вказівка ??адреси, телефону, імен співробітників
актуальність інформації та її періодичне оновлення
відсутність граматичних помилок і розбірливість тексту
Все це і багато іншого, дозволяє зробити Ваш сайт більш зручним для користувача і тим самим, більш відвідуваним.
Фабрика сайтів створює сайти , з урахуванням всіх правил юзабіліті.
Сайт в глобальній мережі Інтернет - це чудовий канал розповсюдження, рекламування та продажу Ваших товарів, послуг і пропозицій.
Сайт створений для тих, кому адресовані Ваші товари та послуги, а саме, для Ваших потенційних клієнтів, користувачів Інтернету.
Відповідно, для того щоб клієнт придбав товар або скористався послугою і для того, щоб Ваша мета була досягнута, потрібно зробити процес пошуку і пізнавання, якомога простіше і доступніше.
Витонченість сучасної дизайнерської думки часом створює сайти, які притягують погляд і вигідно відрізняються від інших незвичністю, але при цьому змушують витратити багато дорогоцінного часу в пошуках потрібної Вам інформації.
На початку 80-х років з'явилося поняття, назване пізніше «юзабіліті», яке довгий час вивчався і в результаті стало однією з головних причин популярності одних сайтів і непопулярності інших.
Юзабіліті - це свого роду звід правил, які визначають, що в організації та хід роботи сайту діє на клієнта позитивно, а що відштовхує його, змушуючи піти до конкурентів. Це також, свого роду наука, яка вивчає поведінку користувача під час знаходження на сайті і в процесі пошуку інформації.
Якісне юзабіліті - це, насамперед, простота користування сайтом. Можливість в короткі терміни знайти максимум потрібної інформації. Відсутність витрати часу на відволікаючі маневри.
Вивчаючи сайти і поведінку користувачів при знаходженні на них, був зроблений висновок про те, що слід позбавлятися від функцій, пунктів меню, які викликають проблеми у більшості відвідувачів. І навпаки робити акцент на тих функціях, які збільшують приплив користувачів на сайт, збільшуючи тим самим обсяги продажів.
Юзабіліті допомагає робити сайти для людей!
Звідси простий висновок: сайти, створені за всіма правилами юзабіліті, збільшують обсяги продажів своїх товарів і послуг у два рази.
Перелік правил найкращого юзабіліті:
відсутність відволікаючих навігаційних меню
створення умов користування сайтом, при яких користувач не чекає більше 2-ух секунд (наприклад, завантаження додатків)
знаходження потрібної інформації не більше ніж за 3 кліка
відсутність відволікає реклами
відповіді на користувача питання
поділ великих обсягів інформації на маленькі
помітні посилання
логічність зовнішнього оформлення сайту
доступність функціоналу
зрозумілий і якісний дизайн
підтвердження, розміщеної на сайті,, іншими джерелами
вказівка ??адреси, телефону, імен співробітників
актуальність інформації та її періодичне оновлення
відсутність граматичних помилок і розбірливість тексту
Все це і багато іншого, дозволяє зробити Ваш сайт більш зручним для користувача і тим самим, більш відвідуваним.
Фабрика сайтів створює сайти , з урахуванням всіх правил юзабіліті.
No comments:
Post a Comment