Якщо Ви відчайдушно намагаєтеся знайти партнерів по обміну посиланнями, то у мене є для Вас хороші новини. Обмін посиланнями як метод web-оптимізації вже не актуальний, адже це просто величезна трата часу і сенсу від нього небагато. (Прим. Ред - Можливо, для англомовного сегменту це і правда, але для російськомовних пошукових машин дане твердження невірно).
Але не плутайте обмін посиланнями з посилальним ранжированием. Ранжирування посилань продовжує бути одним з найголовніших аспектів вдалою кампанії з проведення web-оптимізації. Але способи збільшення посилання ранжирування піддаються значним змінам.
До теперішнього часу web-майстри прочісували Інтернет в спробах знайти сайти, які хочуть обмінятися посиланнями, щоб збільшити рейтинг своїх сайтів. Але як тільки вони знаходять партнера по обміну посиланнями, що вони зазвичай роблять? Вони закопують посилання свого партнера глибше, при цьому, очікуючи, що він (їх партнер) зі словами подяки розмістить їх посилання в центрі сторінки з високим рейтингом.
Ситуація здається безнадійною. Обидві сторони хочуть заховати чужі посилання, роблячи їх практично невидимими для роботів-павуків пошукових машин і відвідувачів. Мені здається, я можу безпомилково заявити, що це НЕ те, чого хотів Google, включивши ранжирування посилань в свій алгоритм.
Але я знайшов рішення цієї проблеми безплідних спроб зайнятися тим, що ми називаємо взаємним обміном посиланнями.
Мій пошук почався якраз у Google. Подивимося ж, що говорить Google про популярність посилань і про те, як вона працює: Google вважає, що посилання зі сторінки А на сторінку Б є "голосом" сторінки А за сторінку Б. Але Google не просто враховує обсяг "голосів" або посилань сторінки , він також аналізує сторінку, яка здійснює "голосування". Хм ... і весь цей час web-майстри намагалися домогтися великої кількості вхідних посилань.
(Google) аналізує сторінку, яка здійснює "голосування". Голоси, віддані сторінками, які самі є "важливими", мають більше значення і допомагають зробити інші сторінки більш "важливими".
Отже, звідки Ви знаєте, чи вважає Google сторінку настільки важливою, щоб Ви намагалися обмінятися з нею посиланнями? (Завантаживши web-індикатор Google toolbar , Ви зможете дізнатися рейтинг будь-якого сайту). Якщо у сторінки рейтинг в Google (Прим. Ред - тут і далі під рейтингом мається на увазі Page Rank) становить 6 або вище, то вона є хорошим кандидатом для обміну посиланнями.
Чи означає це, що Вам потрібно обмінюватися посиланнями з будь-яким сайтом, у якого рейтинг 6 або вище? Ні, і ось як це пояснює Google: Важливі високоякісні сайти отримують більш високий рейтинг, який реєструється Google при кожному пошуку. Звичайно ж, важливі сторінки нічого для Вас не значать, якщо вони не відповідають Вашому запиту. Отже, Google поєднує рейтинг сайту зі складними техніками відповідності тексту, щоб знайти сторінки, які одночасно важливі і відповідають Вашим запитом. Google не просто підраховує скільки разів шуканий термін з'являється на сторінці, а аналізує всі аспекти контенту сторінки (як втім і контент усіх посилаються на неї), щоб визначити, чи відповідає вона Вашим запитом.
Посилання з важливих релевантних сайтів - ось ключ до успіху. І натомість Ви отримаєте не просто високі рейтинги. Багато власників сайтів і фахівці з маркетингу забули, що правильно розташована якісна посилання може принести їм успіх. Тобто, збільшення рівня продажів і кількості потенційних покупців - це та сама причина, по якій Вам так важливий високий рейтинг в пошукових системах, вірно?
Отже, у мене для Вас досить сміливу пропозицію. Я вважаю, що пора перестати намагатися "на халяву" скористатися обміном посиланнями. Пора почати шукати якісні сайти, які розмістять Ваше рекламне оголошення, і треба бути готовим платити за це. Так, я сказав, платити за це. Тому як, зрештою, для Вашого бізнесу важливо мати кілька посилань на важливих релевантних web-сайтах, ніж сотні посилань на нерелевантних непосещаемих сайтах з низьким рейтингом.
Чому? Тому що розміщення Вашого оголошення на сайті, який Google вважає важливим і релевантним може не тільки поліпшити Ваш рейтинг, а й залучити цільову аудиторію, що в підсумку означає більше потенційних покупців і більше продажів. (Але інші способи web-оптимізації повинні використовуватися і працювати, тобто, роботи-павуки повинні розпізнавати ваш html код, у Вашого сайту повинен бути хороший контент і реєстрація на правильних пошукових системах і директоріях).
Ще один бонус: при використанні подібної стратегії обміну посиланнями, Вам не доведеться розміщувати чиюсь посилання на своїй сторінці, бути "фермою" посилань або ресурсів. Всі номери тепер служать тільки Вам.
Я знаю безліч сайтів, які вимагають від 25 доларів в рік до сотень доларів на місяць за обмін посиланнями. Так, ціни сильно відрізняються, але Ваш вибір не повинен грунтуватися на матеріальних витратах. Вам слід обміркувати ці питання:
1. Чи важливий цей сайт за критеріями Google?
2. Чи важливий він для Вашого сайту?
3. Чи достатньо він залучає цільових відвідувачів?
4. Чи можете Ви собі це дозволити?
5. Чи приймає цей сайт оголошення?
Проведіть невелике дослідження і складіть список сайтів, які відповідають необхідним критеріям. Потім переглянете цей список і почніть працювати з тими, які Вам по кишені. Не соромтеся вести переговори з продавцями - в наші дні рівень конкуренції за місце для реклами досить високий, і, можливо, Вам вдасться домовитися на прийнятних умовах.
Після того, як Ви знайдете "правильного" партнера по посиланнях по "правильної" ціною, скільки б вони не запросили, все це Вам повернеться у вигляді кращого трафіку, більш високих рейтингів і кращих місць в результатах пошуку. Все це веде до збільшення обсягів продажів.
Але можливо найбільшим достоїнством цієї стратегії є зменшення головних болів, викликаних спробами знайти сотні партнерів по обміну посиланнями, які в кінцевому підсумку призводять до того, що Ваше посилання виявляється захована якнайдалі.
Але не плутайте обмін посиланнями з посилальним ранжированием. Ранжирування посилань продовжує бути одним з найголовніших аспектів вдалою кампанії з проведення web-оптимізації. Але способи збільшення посилання ранжирування піддаються значним змінам.
До теперішнього часу web-майстри прочісували Інтернет в спробах знайти сайти, які хочуть обмінятися посиланнями, щоб збільшити рейтинг своїх сайтів. Але як тільки вони знаходять партнера по обміну посиланнями, що вони зазвичай роблять? Вони закопують посилання свого партнера глибше, при цьому, очікуючи, що він (їх партнер) зі словами подяки розмістить їх посилання в центрі сторінки з високим рейтингом.
Ситуація здається безнадійною. Обидві сторони хочуть заховати чужі посилання, роблячи їх практично невидимими для роботів-павуків пошукових машин і відвідувачів. Мені здається, я можу безпомилково заявити, що це НЕ те, чого хотів Google, включивши ранжирування посилань в свій алгоритм.
Але я знайшов рішення цієї проблеми безплідних спроб зайнятися тим, що ми називаємо взаємним обміном посиланнями.
Мій пошук почався якраз у Google. Подивимося ж, що говорить Google про популярність посилань і про те, як вона працює: Google вважає, що посилання зі сторінки А на сторінку Б є "голосом" сторінки А за сторінку Б. Але Google не просто враховує обсяг "голосів" або посилань сторінки , він також аналізує сторінку, яка здійснює "голосування". Хм ... і весь цей час web-майстри намагалися домогтися великої кількості вхідних посилань.
(Google) аналізує сторінку, яка здійснює "голосування". Голоси, віддані сторінками, які самі є "важливими", мають більше значення і допомагають зробити інші сторінки більш "важливими".
Отже, звідки Ви знаєте, чи вважає Google сторінку настільки важливою, щоб Ви намагалися обмінятися з нею посиланнями? (Завантаживши web-індикатор Google toolbar , Ви зможете дізнатися рейтинг будь-якого сайту). Якщо у сторінки рейтинг в Google (Прим. Ред - тут і далі під рейтингом мається на увазі Page Rank) становить 6 або вище, то вона є хорошим кандидатом для обміну посиланнями.
Чи означає це, що Вам потрібно обмінюватися посиланнями з будь-яким сайтом, у якого рейтинг 6 або вище? Ні, і ось як це пояснює Google: Важливі високоякісні сайти отримують більш високий рейтинг, який реєструється Google при кожному пошуку. Звичайно ж, важливі сторінки нічого для Вас не значать, якщо вони не відповідають Вашому запиту. Отже, Google поєднує рейтинг сайту зі складними техніками відповідності тексту, щоб знайти сторінки, які одночасно важливі і відповідають Вашим запитом. Google не просто підраховує скільки разів шуканий термін з'являється на сторінці, а аналізує всі аспекти контенту сторінки (як втім і контент усіх посилаються на неї), щоб визначити, чи відповідає вона Вашим запитом.
Посилання з важливих релевантних сайтів - ось ключ до успіху. І натомість Ви отримаєте не просто високі рейтинги. Багато власників сайтів і фахівці з маркетингу забули, що правильно розташована якісна посилання може принести їм успіх. Тобто, збільшення рівня продажів і кількості потенційних покупців - це та сама причина, по якій Вам так важливий високий рейтинг в пошукових системах, вірно?
Отже, у мене для Вас досить сміливу пропозицію. Я вважаю, що пора перестати намагатися "на халяву" скористатися обміном посиланнями. Пора почати шукати якісні сайти, які розмістять Ваше рекламне оголошення, і треба бути готовим платити за це. Так, я сказав, платити за це. Тому як, зрештою, для Вашого бізнесу важливо мати кілька посилань на важливих релевантних web-сайтах, ніж сотні посилань на нерелевантних непосещаемих сайтах з низьким рейтингом.
Чому? Тому що розміщення Вашого оголошення на сайті, який Google вважає важливим і релевантним може не тільки поліпшити Ваш рейтинг, а й залучити цільову аудиторію, що в підсумку означає більше потенційних покупців і більше продажів. (Але інші способи web-оптимізації повинні використовуватися і працювати, тобто, роботи-павуки повинні розпізнавати ваш html код, у Вашого сайту повинен бути хороший контент і реєстрація на правильних пошукових системах і директоріях).
Ще один бонус: при використанні подібної стратегії обміну посиланнями, Вам не доведеться розміщувати чиюсь посилання на своїй сторінці, бути "фермою" посилань або ресурсів. Всі номери тепер служать тільки Вам.
Я знаю безліч сайтів, які вимагають від 25 доларів в рік до сотень доларів на місяць за обмін посиланнями. Так, ціни сильно відрізняються, але Ваш вибір не повинен грунтуватися на матеріальних витратах. Вам слід обміркувати ці питання:
1. Чи важливий цей сайт за критеріями Google?
2. Чи важливий він для Вашого сайту?
3. Чи достатньо він залучає цільових відвідувачів?
4. Чи можете Ви собі це дозволити?
5. Чи приймає цей сайт оголошення?
Проведіть невелике дослідження і складіть список сайтів, які відповідають необхідним критеріям. Потім переглянете цей список і почніть працювати з тими, які Вам по кишені. Не соромтеся вести переговори з продавцями - в наші дні рівень конкуренції за місце для реклами досить високий, і, можливо, Вам вдасться домовитися на прийнятних умовах.
Після того, як Ви знайдете "правильного" партнера по посиланнях по "правильної" ціною, скільки б вони не запросили, все це Вам повернеться у вигляді кращого трафіку, більш високих рейтингів і кращих місць в результатах пошуку. Все це веде до збільшення обсягів продажів.
Але можливо найбільшим достоїнством цієї стратегії є зменшення головних болів, викликаних спробами знайти сотні партнерів по обміну посиланнями, які в кінцевому підсумку призводять до того, що Ваше посилання виявляється захована якнайдалі.
No comments:
Post a Comment