Ці методи оптимізації структури сайту приносять мені тисячі доларів на рік. Правильно використовуйте їх, і Ваш сайт буде мати високі позиції в пошукових системах по обраним Вами пошуковим термінам! Якщо Ваш сайт був створений у звичайній дизайн студії, не дивуйтеся тому, що вони не будуть використовувати цей важливий елемент на шляху до он-лайн успіху.
Уточніть відразу, чи буде студія проводити пошукову оптимізацію сайту (деякі студії виконують цю роботу за додаткову плату).
Якщо web-майстер не слід цим простим правилам пошукової оптимізації, Ваша он-лайн компанія не з'явиться ні в одному з результатів пошуку!
Ви можете значно поліпшити позиції Вашого сайту в пошукових системах, правильно розміщуючи мета-теги description і keyword. Ви повинні розуміти, що Вам необхідно знати HTML, щоб використовувати пропоновані мною методи пошукової оптимізації. Якщо Ви не знаєте або не хочете вчити HTML, то зверніться в компанію, яка надає послуги з пошукової оптимізації. Якщо ж Ви володієте HTML, то приступимо до поліпшення позицій Вашого сайту в пошукових системах.
Мета-теги повинні бути розташовані між тегами <HEAD> і і виглядати наступним чином:
<TITLE> Web -сайт 101: он-лайн посібник з електронної комерції для представників малого бізнесу TITLE>
<META Name = "description" Content = "Web -сайт 101: он-лайн посібник з електронної комерції для представників малого бізнесу">
<META Name = "keywords" Content = "Web -сайт 101, посібник, електронна комерція, представник, он-лайн комерція, реєстрація імені домена, url, домен, малий бізнес, он-лайн посібник, визначити, визначення, електронний журнал, щотижневий електронний журнал ">
Після Content = "правильно розмістіть значущі слова і фрази, які описують Ваш сайт, розділивши їх комами. Не вмикайте кожне слово, яке описує Вашу сторінку, а тільки ті слова, які мають значення для теми і вмісту Вашого сайту. Чим більше Ви використовуєте ключових слів , тим менш значущим стає кожне з них. Не використовуйте слова, які не входять в текст на сторінці - це буде марною тратою часу.
Використання цієї техніки може зробити Ваш сайт сайтом №1.
Метод, який допоможе Вам досягти хороших позицій в будь-якому пошуковику, полягає у використанні одних і тих же ключових слів у 8 місцях.
<HTML>
<HEAD>
<TITLE> 1 одні й ті ж описові слова
<META Name = "description" Content = "2 одні й ті ж описові слова плюс ще кілька слів">
<META Name = "keywords" Content = "3 одні й ті ж описові слова плюс ще слів 20">
</ HEAD>
<BODY>
<H 1> 4 HEADLINE одні й ті ж описові слова в якості тега TITLE
5 Текст на сторінці (бажано найперші слова тексту) повинен містити одні й ті ж описові слова - ті ж слова, що в тегах TITLE, DESCRIPTION, KEYWORDS and HEADLINE вище.
Коли Ви вже створили і зберегли цей файл на жорсткому диску і до того, як Ви виклали його на сервері 6 використовуйте в імені файлу одне або два з тих значимих описових слів, що в імені HTML файлу. Наприклад, "те_же_слова. Html" або "то_же_слово. Htm".
7 Використовуйте в тексті гіперпосилань одні й ті ж значимі описові слова і використовуйте посилання до сторінок зі схожими іменами файлів, які включають одні і ті ж слова (same words)
<A HREF = "http: // www. Same - words. Com / same _ words. Html">
Якщо Ви ще не зареєстрували ім'я домену.
8 Виберіть ім'я домену з одним або двома найважливішими ключовими словами в якості URL! Отже, Вашу адресу буде http: // www. same - words. com
</ BODY>
</ HTML>
Будь ласка, використовуйте свою уяву і зробіть так, щоб текст мав значення і релевантність. Важливі слова можуть злегка відрізнятися по розташуванню та використанню. Використовуйте цю техніку на кожній сторінці Вашого сайту, застосовуючи ті ключові слова, які відображають сожержаніе сторінки. Кожна сторінка повинна відрізнятися від інших - або Ви просто даремно витрачаєте час!
НІКОЛИ не повторюйте одне і те ж слово багато разів у кожному із зазначених місць: TITLE, DESCRIPTION, KEYWORDS, HEADLINE або BODY TEXT! Це називається спамдексинг (буквально - спам індексів пошукових систем), і за це Вас можуть виключити з бази пошукачів.
Використання великих і великих способу написання слів, слів з дефісами і без (ecommerce and e - commerce) і звичайних помилок у написанні слів є абсолютно законним і не зашкодить Вашим позиціях.
Проведіть пошук по будь фразі, яка прийде Вам в голову, і переконайтеся, що ця технологія працює, перевіривши перший пункт в результатах пошуку по кожному із слів. Майже у всіх випадках, ці методи працюють. Я Вам обіцяю! Використовуйте функцію перегляду вихідного коду сторінки вашого браузера, щоб дізнатися HTML мета-теги цієї сторінки. Ви зрозумієте, що на цій сторінці була використана ця технологія.
Якщо Ваш сайт не відноситься до типу найбільш поширених в мережі, то ця технологія допоможе Вам домогтися гарних рейтингів. Не забувайте, що роботам-павукам більшості пошукачів знадобиться мінімум 6 тижнів, щоб помітити Ваш сайт і внести його в індекс після того, як Ви його зареєстрували. Потім пройде ще місяць поки ваші результати не почнуть поліпшуватися.
Уточніть відразу, чи буде студія проводити пошукову оптимізацію сайту (деякі студії виконують цю роботу за додаткову плату).
Якщо web-майстер не слід цим простим правилам пошукової оптимізації, Ваша он-лайн компанія не з'явиться ні в одному з результатів пошуку!
Ви можете значно поліпшити позиції Вашого сайту в пошукових системах, правильно розміщуючи мета-теги description і keyword. Ви повинні розуміти, що Вам необхідно знати HTML, щоб використовувати пропоновані мною методи пошукової оптимізації. Якщо Ви не знаєте або не хочете вчити HTML, то зверніться в компанію, яка надає послуги з пошукової оптимізації. Якщо ж Ви володієте HTML, то приступимо до поліпшення позицій Вашого сайту в пошукових системах.
Мета-теги повинні бути розташовані між тегами <HEAD> і і виглядати наступним чином:
<TITLE> Web -сайт 101: он-лайн посібник з електронної комерції для представників малого бізнесу TITLE>
<META Name = "description" Content = "Web -сайт 101: он-лайн посібник з електронної комерції для представників малого бізнесу">
<META Name = "keywords" Content = "Web -сайт 101, посібник, електронна комерція, представник, он-лайн комерція, реєстрація імені домена, url, домен, малий бізнес, он-лайн посібник, визначити, визначення, електронний журнал, щотижневий електронний журнал ">
Після Content = "правильно розмістіть значущі слова і фрази, які описують Ваш сайт, розділивши їх комами. Не вмикайте кожне слово, яке описує Вашу сторінку, а тільки ті слова, які мають значення для теми і вмісту Вашого сайту. Чим більше Ви використовуєте ключових слів , тим менш значущим стає кожне з них. Не використовуйте слова, які не входять в текст на сторінці - це буде марною тратою часу.
Використання цієї техніки може зробити Ваш сайт сайтом №1.
Метод, який допоможе Вам досягти хороших позицій в будь-якому пошуковику, полягає у використанні одних і тих же ключових слів у 8 місцях.
<HTML>
<HEAD>
<TITLE> 1 одні й ті ж описові слова
<META Name = "description" Content = "2 одні й ті ж описові слова плюс ще кілька слів">
<META Name = "keywords" Content = "3 одні й ті ж описові слова плюс ще слів 20">
</ HEAD>
<BODY>
<H 1> 4 HEADLINE одні й ті ж описові слова в якості тега TITLE
5 Текст на сторінці (бажано найперші слова тексту) повинен містити одні й ті ж описові слова - ті ж слова, що в тегах TITLE, DESCRIPTION, KEYWORDS and HEADLINE вище.
Коли Ви вже створили і зберегли цей файл на жорсткому диску і до того, як Ви виклали його на сервері 6 використовуйте в імені файлу одне або два з тих значимих описових слів, що в імені HTML файлу. Наприклад, "те_же_слова. Html" або "то_же_слово. Htm".
7 Використовуйте в тексті гіперпосилань одні й ті ж значимі описові слова і використовуйте посилання до сторінок зі схожими іменами файлів, які включають одні і ті ж слова (same words)
<A HREF = "http: // www. Same - words. Com / same _ words. Html">
Якщо Ви ще не зареєстрували ім'я домену.
8 Виберіть ім'я домену з одним або двома найважливішими ключовими словами в якості URL! Отже, Вашу адресу буде http: // www. same - words. com
</ BODY>
</ HTML>
Будь ласка, використовуйте свою уяву і зробіть так, щоб текст мав значення і релевантність. Важливі слова можуть злегка відрізнятися по розташуванню та використанню. Використовуйте цю техніку на кожній сторінці Вашого сайту, застосовуючи ті ключові слова, які відображають сожержаніе сторінки. Кожна сторінка повинна відрізнятися від інших - або Ви просто даремно витрачаєте час!
НІКОЛИ не повторюйте одне і те ж слово багато разів у кожному із зазначених місць: TITLE, DESCRIPTION, KEYWORDS, HEADLINE або BODY TEXT! Це називається спамдексинг (буквально - спам індексів пошукових систем), і за це Вас можуть виключити з бази пошукачів.
Використання великих і великих способу написання слів, слів з дефісами і без (ecommerce and e - commerce) і звичайних помилок у написанні слів є абсолютно законним і не зашкодить Вашим позиціях.
Проведіть пошук по будь фразі, яка прийде Вам в голову, і переконайтеся, що ця технологія працює, перевіривши перший пункт в результатах пошуку по кожному із слів. Майже у всіх випадках, ці методи працюють. Я Вам обіцяю! Використовуйте функцію перегляду вихідного коду сторінки вашого браузера, щоб дізнатися HTML мета-теги цієї сторінки. Ви зрозумієте, що на цій сторінці була використана ця технологія.
Якщо Ваш сайт не відноситься до типу найбільш поширених в мережі, то ця технологія допоможе Вам домогтися гарних рейтингів. Не забувайте, що роботам-павукам більшості пошукачів знадобиться мінімум 6 тижнів, щоб помітити Ваш сайт і внести його в індекс після того, як Ви його зареєстрували. Потім пройде ще місяць поки ваші результати не почнуть поліпшуватися.
No comments:
Post a Comment