Friday, March 27, 2015

До питання про посилальному ранжируванні

Одним з основних факторів, що впливають на видачу в пошукових системах, безумовно, є фактор наявності зовнішніх посилань на сайт, як одна з найважливіших характеристик популярності даного ресурсу. Це факт загальновідомий, і тому при просуванні ресурсів йому приділяється найпильніша увага. Як наслідок, неминучі перекоси і надмірності при роботі в даному напрямку. Безумовно, пошуковики, що враховують даний фактор, змушені хоча б намагатися реагувати на дані процеси, щоб зберегти релевантність видачі. Давайте коротко розглянемо основні тенденції даного напрямку робіт по просуванню ресурсу.

Одним з найбільш відомих і часто вживаних методів є двосторонній обмін посиланнями. Проте останнім часом значимість даного методу починає падати. В першу чергу це пов'язано з тим, що власники ресурсів стали зловживати посилальним ранжированием, і в результаті обмін посиланнями вилився в справжню епідемію ссилкопомоек і поштового спаму, пов'язаного з цим. Як наслідок, пошуковики почали вводити розробки по фільтрації таких посилань.

Першими жертвами стали найбільш популярні системи автоматичного обміну. Далі були введені алгоритми, фільтруючі кількість вихідних посилань зі сторінки, після цього стали фільтруватися зворотні посилання. Основний рух пошукачів в цьому напрямку пов'язано з бажанням надати більше ваги сайтам, які цитуються "безоплатно" тематично-близькими сайтами, тобто інші сайти посилаються на них без відповідної посилання. Хотілося б думати, що це в ідеалі свідчить про те, що на сайте- "реципиенте" розміщена настільки важлива інформація, що сайт- "донор" вважав за потрібне процитувати її, пославшись на джерело.

Тому, зараз все більшої популярності набуває продаж / купівля посилань зі стартових сторінок тематично-близьких ресурсів.

По-перше,

покупка посилання позначає її односпрямованість.

По-друге,

зазвичай найбільший контрольний вагу (PR, віц) має саме стартова сторінка.

І, по-третє,

зазвичай кількість вихідних зовнішніх посилань на стартовій сторінці не таке велике, так як власники дбають про відвідувачів, які зайшли до них на сайт. Існують спеціальні сайти з тематичними сторінками з високим PR, які дозволяють за певну плату розмістити на них ваше посилання.

Однак, покупка посилань це не завжди можливе рішення, особливо при скромному бюджеті на пошукове просування. У зв'язку з цим виникла необхідність розробити нові технології. Однією з таких може бути кругової обмін, так званий веб-рінгу (webring), причому учасників в ланцюжку має бути більше 3, інакше легко буде визначити взаємозв'язок. Суть найпростішого веб-рінгу така: сайт А посилається на В, В - на С, С на А. В ідеальному випадку, сайтів, звичайно ж, більше. Веб-рінгу можна створювати самому, а можна взяти участь в якій-небудь готової системі, наприклад, http://www.webrings.ru/ . Безумовно, з цілого ряду причин краще, звичайно ж, самостійно створити свій власний веб-рінгу, підібрати сайти, близькі по тематиці, але не конкуруючі безпосередньо (оскільки, як показує досвід, вебмастера неохоче міняються посиланнями з конкурентами), і контролювати все вручну.

У такому випадку ви зможете більш чутливо і оперативно відреагувати на випадання тієї чи іншої ланки з кільця, при необхідності зв'язатися з веб-майстрами і перевлаштувати всю мережу. Однак, якщо ви не бажаєте або просто не можете знайти учасників для власного кільця, то підійдуть і готові сервіси - як платні, так і безкоштовні. Існує також більш складна схема веб-рінгу - так звана "піраміда", яка будується на зразок всім відомих фінансових пірамід. Для цього кожному новому учаснику пропонується знайти ще кілька сайтів-учасників, які б проставили посилання на існуючих учасників у міру "старшинства". При цьому вигоди участі в такій схемі очевидні - при знаходженні всього п'яти сайтів-партнерів ваш тІЦ неухильно зростає за рахунок того, що нові сайти, знайдені вже вашими партнерами, зобов'язані посилатися також на вас.

Отже, які ж вимоги можна пред'явити до ідеального кільцю? Ось кілька найбільш загальних порад.

По-перше,

потрібно шукати тільки тематично близькі сайти. У кожної пошукової системи свої способи визначення тематики, так, для Яндекса це наявність сайту в Яндекс Каталозі, для Google - наявність в каталозі Dmoz і. т.д. Тому кращий спосіб пошуку потенційних партнерів - це перегляд відповідних розділів вищезазначених каталогів. Для сайтів з більш вузькою тематикою слід користуватися пошуком за ключовим словом, відповідному тематиці сайту на пошуковій машині.

По-друге,

на сторінці, що містить посилання на учасників веб-рінгу повинно бути невелике загальна кількість посилань - не більше 6 вихідних посилань на сторінці - оскільки віц, як і PR, ділиться між усіма порівну, і велика кількість посилань не матиме вагомого значення для сайта- "реципієнта" .

По-третє,

учасників кільця не повинно бути менше чотирьох, найкраще від п'яти і більше. Тут діє правило "чим більше, тим краще".

І наостанок, оперативність реагування на випадання одного з ланок кільця грає також важливу роль. У випадку, якщо один з учасників залишає кільце або ж відчуває технічні проблеми, учасники повинні стулити кільце. В оптимальному випадку повинен існувати сайт-заглушка, який прийме на себе роль випав ланки. Кожен сайт може брати участь у кількох таких ланцюжках, при цьому ефективність обміну тільки збільшується, за умови, що посилання проставлені в різних розділах або на окремих сторінках.

На мій погляд, системи обміну текстовими посиланнями, що працюють за принципом банерів, не принесуть наскільки або помітного значення, оскільки посилання повинна стояти на постійній основі, а банерні посилання постійно змінюються, при цьому, як правило, йдуть через редирект.

Окремо слід згадати про інструмент, за допомогою якого можна робити керування подібним процесом, а саме пошук потенційних партнерів по обміну посиланнями, листування з ними і відстеження наявності партнерських посилань. Програма Partner Links від NetPromoter містить цілий ряд інструментів, повністю автоматизують процес обміну посиланнями. Так, програма пропонує три опції для пошуку потенційних партнерів - пошук по ключовим словом або фразою, пошук сайтів, що посилаються на ваших конкурентів, а також пошук сайтів, які вже посилаються на вас. При цьому остання категорія найкраще підходить для організації кілець. Для переговорів з першими двома категоріями можна використовувати вбудований email-клієнт, який, до того ж містить непоганий набір готових заготовок листів з пропозицією співпраці. Одна з ключових функцій програми - це можливість відстеження посилань на ваш сайт на сторінках партнерів - ви можете в будь-який момент запустити перевірку, і програма відзначить ті сайти, на яких ваше посилання з тієї чи іншої причини пропала, або ж сама сторінка стала недоступною.

Розглядаючи технології посилання ранжирування, я спробував просто порівняти нинішній стан справ, і жодною мірою не претендую на всебічне розгляд даного питання особливо його етичності. В даному випадку, я говорю про ефективність існуючих методів. На мій погляд, у найближчому майбутньому саме кільцева схема обміну посиланнями буде найбільш ефективним інструментом підвищення цитованості сайту.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.hyphoto.net www.forum.depechemode.su www.kushebi.ge www.khanbogdcourt.gov.mn www.hesabdarybazar.ir www.medyaindir1.com www.mobiletonia.com muravlenko.yanao.ru www.moysterlitamak.ru www.niipromtrans.ru