"Один для всіх і всі для одного."
(Не О. Дюма, а просто здорова думка)
Тези: розкрутка, оптимізація, просування, Інтернет реклама, розкрутити сайт, скрипти, просування сайту, безкоштовна розкрутка, пошуковики, реєстрація в пошукових системах, підтримка сайту, система управління сайтом, пошукова розкрутка, оптимізація сайту
Якщо Ви є власником сайту, то Вам, так чи інакше, знаком коло проблем, пов'язаних з його оптимізацією. Круг - за визначенням - крива замкнута, а по-суті - нескінченна. Всі проблеми оптимізації вже давно перераховані на пальцях і винесені у відкритий доступ і обговорення. Всі проблеми мають свої рішення, і вся Ваша біда, як власника віртуальної нерухомості, вкладається в одну маленьку заковику - більшість цих рішень не є остаточними.
У 21 столітті, столітті високих, як нам здається, IT-технологій, сентиментальними і смішними здаються старі науково-фантастичні книги кінця початку 20 століття. Напевно, також смішними будуть здаватися через 100 років сьогоднішні досягнення електроніки, Інтернет-технології, пошукові машини, їх алгоритми і способи досягнення високих рейтингів на них. Єдине, в чому можна бути заздалегідь упевненим - це те, що в Інтернеті завжди буде цінуватися хороший контент і чесна конкуренція.
З часом все важче і важче стає оптимізувати сайти і займатися їх просуванням. Часи «чорних», нечесних прийомів оптимізації, здається, безповоротно пішли в минуле, і це закономірно, а чесні методи значно обмежують свободу діяльності оптимізатора і вебмастера. Саме тому велику увагу зараз слід приділяти тому нечисленному інструментарію для чесної оптимізації та просування, який зараз існує.
Загалом-то ситуація цілком для нашого життя звична, не дає впадати нам у стан застійно-болотисте, вимагає від нас вміння крутитися і відповідати. І при цьому, за всіма законами Мерфі, часто наш рух до досконалості чомусь з боку (і не тільки) виглядає як біг білки в колесі. Той, хто сказав, що створити сайт - це півсправи глибоко помилявся. На створення сайту йде, за скромними оцінками, одна десята Ваших сил, часу і, можливо, ресурсів. А далі належить довготривала, і часто нудна і майже нескінченна робота з його розкрутці, підтримці його працездатності, поліпшенню контенту, а головне - власне робота над тим, щоб всі Ваші зусилля не пропали марно - тобто Ваш сайт зайняв гідне місце в умах і серце відвідувачів, і, бажано, не аби кого, а тих, хто підпадає під горде звання цільової аудиторії.
Що є провідною зіркою для відвідувачів Інтернету, які цілком гідні, стати саме Вашими відвідувачами? Відповідь проста і лежить на поверхні - це ПОСИЛАННЯ. По-перше, всі ми цілком справедливо приймаємо за аксіому той ненав'язливий факт, що головним призом правильно проведеної оптимізації буде наявність Вашого сайту на першій сторінці видачі результатів пошуку провідних пошукових машин Рунету. Відповідно, ніхто в тверезому розумі й твердій пам'яті нині не в змозі нехтувати значимістю так званого Індексу Цитування . Саме індекс цитування, тобто кількість і якість сторінок, що посилаються на Ваш сайт, став сьогодні одним з найважливіших критеріїв алгоритму ранжирування сайтів пошуковими системами. «Винним» за це варто вважати Google, проте зараз індекс цитування використовується практично всіма існуючими пошуковими машинами, як у нас, так і на Заході. По-друге, якщо відволіктися від пошукачів в ролі основних трафікогенераторов, можна з упевненістю практика заявити, що посилання на Ваш сайт, вдало розташовані на інших сайтах, особливо схожих з Вашим тематикою, часто самі по собі дають значний приплив потрібних Вам відвідувачів.
Усвідомлення важливої ??ролі посилань в житті простого оптимізатора, це «є гуд», але, як ми вже встигли помітити, процес оптимізації стану Вашого сайту покликаний віднімати у Вас багато дорогоцінних сил і часу в спробах розібратися у всіх деталях і тонкощах і досягти, нарешті, милостивого рівноважного стану у вкрай нерівноважної і заплутаною середовищі Інтернет. Альтернатива? Раз всім вже «добре» відомо (вибачте, не втримався і взяв у лапки), що треба робити для підвищення відвідуваності Вашого сайту і, в підсумку, Вашого добробуту (або, як мінімум, душевного спокою), то всі процеси можна розкласти на етапи , деталі, зокрема, уніфікувати і, власне, полегшити за допомогою спеціально написаного на потреби оптимізації програмного забезпечення.
Для тих же, хто ще не передбачив ефективність і корисність описаного тактичного рішення в боротьбі за ефективність і корисність Вашого сайту на безкрайніх просторах Всесвітньої Павутини, мабуть, слід нагадати, що колективна робота над посиланнями і Індексом Цитування може бути просто дивно успішною. На користь цього свідчить феномен «групового творчості», нині отримав власну назву. Йдеться про «Гугл-бомбінгом». Даний феномен проявив себе під час президентських виборів в США. Саме в цей час на запит «жалюгідний невдаха» пошукові машини почали видавати офіційну біографію Джорджа Буша. Для цього політичного розіграшу знадобилося всього лише налагодити обмін посиланнями між добровольцями. Кожен учасник поставив на своєму сайті посилання на біографію Буша, позначивши її ключовим словосполученням («miserable failure», або ж «жалюгідний невдаха»). Підсумковий результат у видачі Google був досягнутий всього за 6 тижнів. Більше того, він виявився і не переборним для пошукової машини, оскільки повністю вписувався в закони існуючої системи ранжування, яку, як ми вже говорили на початку статті, поки ніхто не відміняв.
Ну і, нарешті, якщо Ви люди прагматичні і масштабно мислячі, то не варто нехтувати ще однією чудовою можливістю. Встановивши за допомогою запропонованої програми, партнерські відносини і досягнувши необхідного Вам рівня популярності у віртуальному світі, Ви можете піти трохи далі і встановити партнерські відносини з власниками дружніх Вам сайтів в інших сферах Вашого бізнесу. Таким чином, партнерська робота над посиланнями може цілком обернутися для Вас новими, іноді несподіваними, маркетинговими рішеннями.
(Не О. Дюма, а просто здорова думка)
Тези: розкрутка, оптимізація, просування, Інтернет реклама, розкрутити сайт, скрипти, просування сайту, безкоштовна розкрутка, пошуковики, реєстрація в пошукових системах, підтримка сайту, система управління сайтом, пошукова розкрутка, оптимізація сайту
Якщо Ви є власником сайту, то Вам, так чи інакше, знаком коло проблем, пов'язаних з його оптимізацією. Круг - за визначенням - крива замкнута, а по-суті - нескінченна. Всі проблеми оптимізації вже давно перераховані на пальцях і винесені у відкритий доступ і обговорення. Всі проблеми мають свої рішення, і вся Ваша біда, як власника віртуальної нерухомості, вкладається в одну маленьку заковику - більшість цих рішень не є остаточними.
У 21 столітті, столітті високих, як нам здається, IT-технологій, сентиментальними і смішними здаються старі науково-фантастичні книги кінця початку 20 століття. Напевно, також смішними будуть здаватися через 100 років сьогоднішні досягнення електроніки, Інтернет-технології, пошукові машини, їх алгоритми і способи досягнення високих рейтингів на них. Єдине, в чому можна бути заздалегідь упевненим - це те, що в Інтернеті завжди буде цінуватися хороший контент і чесна конкуренція.
З часом все важче і важче стає оптимізувати сайти і займатися їх просуванням. Часи «чорних», нечесних прийомів оптимізації, здається, безповоротно пішли в минуле, і це закономірно, а чесні методи значно обмежують свободу діяльності оптимізатора і вебмастера. Саме тому велику увагу зараз слід приділяти тому нечисленному інструментарію для чесної оптимізації та просування, який зараз існує.
Загалом-то ситуація цілком для нашого життя звична, не дає впадати нам у стан застійно-болотисте, вимагає від нас вміння крутитися і відповідати. І при цьому, за всіма законами Мерфі, часто наш рух до досконалості чомусь з боку (і не тільки) виглядає як біг білки в колесі. Той, хто сказав, що створити сайт - це півсправи глибоко помилявся. На створення сайту йде, за скромними оцінками, одна десята Ваших сил, часу і, можливо, ресурсів. А далі належить довготривала, і часто нудна і майже нескінченна робота з його розкрутці, підтримці його працездатності, поліпшенню контенту, а головне - власне робота над тим, щоб всі Ваші зусилля не пропали марно - тобто Ваш сайт зайняв гідне місце в умах і серце відвідувачів, і, бажано, не аби кого, а тих, хто підпадає під горде звання цільової аудиторії.
Що є провідною зіркою для відвідувачів Інтернету, які цілком гідні, стати саме Вашими відвідувачами? Відповідь проста і лежить на поверхні - це ПОСИЛАННЯ. По-перше, всі ми цілком справедливо приймаємо за аксіому той ненав'язливий факт, що головним призом правильно проведеної оптимізації буде наявність Вашого сайту на першій сторінці видачі результатів пошуку провідних пошукових машин Рунету. Відповідно, ніхто в тверезому розумі й твердій пам'яті нині не в змозі нехтувати значимістю так званого Індексу Цитування . Саме індекс цитування, тобто кількість і якість сторінок, що посилаються на Ваш сайт, став сьогодні одним з найважливіших критеріїв алгоритму ранжирування сайтів пошуковими системами. «Винним» за це варто вважати Google, проте зараз індекс цитування використовується практично всіма існуючими пошуковими машинами, як у нас, так і на Заході. По-друге, якщо відволіктися від пошукачів в ролі основних трафікогенераторов, можна з упевненістю практика заявити, що посилання на Ваш сайт, вдало розташовані на інших сайтах, особливо схожих з Вашим тематикою, часто самі по собі дають значний приплив потрібних Вам відвідувачів.
Усвідомлення важливої ??ролі посилань в житті простого оптимізатора, це «є гуд», але, як ми вже встигли помітити, процес оптимізації стану Вашого сайту покликаний віднімати у Вас багато дорогоцінних сил і часу в спробах розібратися у всіх деталях і тонкощах і досягти, нарешті, милостивого рівноважного стану у вкрай нерівноважної і заплутаною середовищі Інтернет. Альтернатива? Раз всім вже «добре» відомо (вибачте, не втримався і взяв у лапки), що треба робити для підвищення відвідуваності Вашого сайту і, в підсумку, Вашого добробуту (або, як мінімум, душевного спокою), то всі процеси можна розкласти на етапи , деталі, зокрема, уніфікувати і, власне, полегшити за допомогою спеціально написаного на потреби оптимізації програмного забезпечення.
Для тих же, хто ще не передбачив ефективність і корисність описаного тактичного рішення в боротьбі за ефективність і корисність Вашого сайту на безкрайніх просторах Всесвітньої Павутини, мабуть, слід нагадати, що колективна робота над посиланнями і Індексом Цитування може бути просто дивно успішною. На користь цього свідчить феномен «групового творчості», нині отримав власну назву. Йдеться про «Гугл-бомбінгом». Даний феномен проявив себе під час президентських виборів в США. Саме в цей час на запит «жалюгідний невдаха» пошукові машини почали видавати офіційну біографію Джорджа Буша. Для цього політичного розіграшу знадобилося всього лише налагодити обмін посиланнями між добровольцями. Кожен учасник поставив на своєму сайті посилання на біографію Буша, позначивши її ключовим словосполученням («miserable failure», або ж «жалюгідний невдаха»). Підсумковий результат у видачі Google був досягнутий всього за 6 тижнів. Більше того, він виявився і не переборним для пошукової машини, оскільки повністю вписувався в закони існуючої системи ранжування, яку, як ми вже говорили на початку статті, поки ніхто не відміняв.
Ну і, нарешті, якщо Ви люди прагматичні і масштабно мислячі, то не варто нехтувати ще однією чудовою можливістю. Встановивши за допомогою запропонованої програми, партнерські відносини і досягнувши необхідного Вам рівня популярності у віртуальному світі, Ви можете піти трохи далі і встановити партнерські відносини з власниками дружніх Вам сайтів в інших сферах Вашого бізнесу. Таким чином, партнерська робота над посиланнями може цілком обернутися для Вас новими, іноді несподіваними, маркетинговими рішеннями.
No comments:
Post a Comment