Більшість клієнтів, як правило, представляють свій майбутній сайт як щось феєричне. Сайт схожий на свято. Яскравий, що вражає достатком колірних рішень і мереживною структурою меню. І це зрозуміло, адже ніхто не хоче бути власником сайту, який своїм зовнішнім виглядом повторює сайт конкурентів, кожен хоче здивувати і виділитися. Але чи варто ставити такі бажання у главу кута, варто втілювати ці фантазії на сторінках майбутнього Інтернет-представництва?
Тут, варто сказати, що так чи інакше, втілюючи побажання клієнта, веб-майстер створює сайт не для замовника, а для аудиторії Глобальної павутини!
Відвідувачів ж, у свою чергу, можна розділити на три типи:
Ті, які з легкістю сприймають все нове. Їх - 5%. Такі користувачі запросто можуть розібратися з найскладнішим дизайном, при цьому, даний процес приносить їм масу задоволення. Тому цінують вони тільки незвичайний, складний дизайн. Вони є першими покупцями нових ігор, комп'ютерних програм, не зупиняються на досягнутому, постійно вдосконалюючи свій комп'ютер, слідуючи новим технологіям і комп'ютерним новинкам.
Ті, які віддають перевагу простому класичному лаконічному дизайну сайту. Їх - 70%, а значить більшість. Таких користувачів можна назвати консерваторами. Вони не люблять різких змін і віддають перевагу невитіюватість і елементарності. У той же час не сприймають труднощі в пошуку інформації на сайті і відволікаючі премудрості в дизайні.
Ті, хто з тих чи інших причин не входять у дві перші групи. Їх - 25%. Такі користувачі віддають перевагу так званий текстовий дизайн сайтів.
Таким чином, можна зробити висновок про те, що основна маса користувачів Інтернет - це люди, які віддають перевагу простим і лаконічним сайтам. Це і зрозуміло. Адже головною метою відвідувача, в першу чергу є пошук потрібної інформації. І шлях до цієї інформації має бути простим і якомога простішим.
Які професії становлять трудовий колектив професійної веб-студії?
Зазвичай, це середньостатистичний колектив, кістяк якого, як правило, становлять менеджери проектів і веб-майстра.
Проте в даному випадку нас цікавлять другі.
Веб-майстер - це людина, яка створює сайт. Він створює його «скелет», меню, сторінки, наповнює контентом і все це, виходячи з побажань клієнта, виходячи з фірмового стилю компанії.
Сучасні веб-майстра - це в більшості своїй, люди, які не мають спеціальної дизайнерської освіти, хоча при створенні сайту, вони виконують функції дизайнера.
Створення сайту - завдання не з легких. І навіть найбільш професійний веб-майстер часом стикається з проблемою гармонійного з'єднання графіки, кольору і текстових блоків воєдино.
І тут напрошується висновок: створити гармонійний сайт складно, для цього потрібно як мінімум професіоналізм, почуття смаку і розуміння бажань клієнта. І при створенні складного незвичайного дизайну велика ймовірність того, що створення сайту може перетворитися на нескінченний процес осмислення того, що хоче клієнт і втілення його ідей в реальності. І чим складніше і химерніше дизайн, тим складніше не впасти в крайність.
Вихід для клієнта: якщо Вам потрібен хороший якісний сайт, створений за короткий термін, сайт, який буде зрозумілий його відвідувачам, сайт, який буде приносити прибуток і залучати користувачів своєю простотою і нехитрістю, то не слід зациклюватися на зайвої красі і залучає оболонці сайту. Адже це може призвести до відтоку клієнтів і збільшення часу, витраченого на створення такого сайту. А також слід прислухатися до порад веб-майстри, це завжди виправдано!
Вихід для веб-майстра: постаратися зрозуміти потреби і побажання клієнта, пояснити, що таке - добре, а що таке - погано. Дати клієнтові зрозуміти, що Ваша точка зору заслуговує на увагу, зробити так, щоб він до неї прислухався. Також слід бути в деякій мірі психологом. Адже статистика свідчить, що 80% інформації людина сприймає візуально і 40% сприйнятої інформації він запам'ятовує. Постарайтеся подивитися на створюваний сайт очима користувача. І ще: не забувайте під час створення сайту, закликати на допомогу почуття смаку!
Виходячи з усього перерахованого вище, хочеться відзначити, що в сфері створення сайтів , все ж верх бере шаблонна система. Адже саме завдяки їй Інтернет-простір повниться якісними, зрозумілими і лаконічними сайтами. Ну а статистика все також наполегливо свідчить, що простота і ясність - головні якості, які цінують в сайтах їхні безпосередні відвідувачі!
Тут, варто сказати, що так чи інакше, втілюючи побажання клієнта, веб-майстер створює сайт не для замовника, а для аудиторії Глобальної павутини!
Відвідувачів ж, у свою чергу, можна розділити на три типи:
Ті, які з легкістю сприймають все нове. Їх - 5%. Такі користувачі запросто можуть розібратися з найскладнішим дизайном, при цьому, даний процес приносить їм масу задоволення. Тому цінують вони тільки незвичайний, складний дизайн. Вони є першими покупцями нових ігор, комп'ютерних програм, не зупиняються на досягнутому, постійно вдосконалюючи свій комп'ютер, слідуючи новим технологіям і комп'ютерним новинкам.
Ті, які віддають перевагу простому класичному лаконічному дизайну сайту. Їх - 70%, а значить більшість. Таких користувачів можна назвати консерваторами. Вони не люблять різких змін і віддають перевагу невитіюватість і елементарності. У той же час не сприймають труднощі в пошуку інформації на сайті і відволікаючі премудрості в дизайні.
Ті, хто з тих чи інших причин не входять у дві перші групи. Їх - 25%. Такі користувачі віддають перевагу так званий текстовий дизайн сайтів.
Таким чином, можна зробити висновок про те, що основна маса користувачів Інтернет - це люди, які віддають перевагу простим і лаконічним сайтам. Це і зрозуміло. Адже головною метою відвідувача, в першу чергу є пошук потрібної інформації. І шлях до цієї інформації має бути простим і якомога простішим.
Які професії становлять трудовий колектив професійної веб-студії?
Зазвичай, це середньостатистичний колектив, кістяк якого, як правило, становлять менеджери проектів і веб-майстра.
Проте в даному випадку нас цікавлять другі.
Веб-майстер - це людина, яка створює сайт. Він створює його «скелет», меню, сторінки, наповнює контентом і все це, виходячи з побажань клієнта, виходячи з фірмового стилю компанії.
Сучасні веб-майстра - це в більшості своїй, люди, які не мають спеціальної дизайнерської освіти, хоча при створенні сайту, вони виконують функції дизайнера.
Створення сайту - завдання не з легких. І навіть найбільш професійний веб-майстер часом стикається з проблемою гармонійного з'єднання графіки, кольору і текстових блоків воєдино.
І тут напрошується висновок: створити гармонійний сайт складно, для цього потрібно як мінімум професіоналізм, почуття смаку і розуміння бажань клієнта. І при створенні складного незвичайного дизайну велика ймовірність того, що створення сайту може перетворитися на нескінченний процес осмислення того, що хоче клієнт і втілення його ідей в реальності. І чим складніше і химерніше дизайн, тим складніше не впасти в крайність.
Вихід для клієнта: якщо Вам потрібен хороший якісний сайт, створений за короткий термін, сайт, який буде зрозумілий його відвідувачам, сайт, який буде приносити прибуток і залучати користувачів своєю простотою і нехитрістю, то не слід зациклюватися на зайвої красі і залучає оболонці сайту. Адже це може призвести до відтоку клієнтів і збільшення часу, витраченого на створення такого сайту. А також слід прислухатися до порад веб-майстри, це завжди виправдано!
Вихід для веб-майстра: постаратися зрозуміти потреби і побажання клієнта, пояснити, що таке - добре, а що таке - погано. Дати клієнтові зрозуміти, що Ваша точка зору заслуговує на увагу, зробити так, щоб він до неї прислухався. Також слід бути в деякій мірі психологом. Адже статистика свідчить, що 80% інформації людина сприймає візуально і 40% сприйнятої інформації він запам'ятовує. Постарайтеся подивитися на створюваний сайт очима користувача. І ще: не забувайте під час створення сайту, закликати на допомогу почуття смаку!
Виходячи з усього перерахованого вище, хочеться відзначити, що в сфері створення сайтів , все ж верх бере шаблонна система. Адже саме завдяки їй Інтернет-простір повниться якісними, зрозумілими і лаконічними сайтами. Ну а статистика все також наполегливо свідчить, що простота і ясність - головні якості, які цінують в сайтах їхні безпосередні відвідувачі!
No comments:
Post a Comment