По суті кожне Інтернет представництво - це свого роду перелік інформації про ту чи іншої компанії, загорнутої в просту або хитромудру обгортку.
Кожен сайт створюється для справжніх і потенційних клієнтів, а також для партнерів.
Чим реальний офіс відрізняється від віртуального?
У ваш реальний офіс щодня приходять клієнти, на яких ви можете справити позитивне враження, зробити багато, щоб їх зацікавити і в результаті добитися того, щоб клієнти набували ваш товар або скористалися вашою послугою. Ви можете контактувати з клієнтом безпосередньо. Ви маєте можливість спілкуватися з ними, слухати, чути і відповідати на їхні запитання. Ви можете дізнатися, чи задоволений клієнт вашою продукцією, вашими послугами, дізнатися, що його не влаштовує або навпаки відштовхує. Простіше кажучи, ви можете спілкуватися з клієнтом і використовувати отримані знання для удосконалення свого бізнесу, для усунення недоліків і впровадження нових ідей, привнесених цим спілкуванням.
Віртуальний же офіс позбавляє вас дуже багатьох можливостей у порівнянні з офісом реальним. Ви не можете спілкуватися з клієнтом, не можете дізнатися, наскільки він задоволений вашою роботою. І ви, розуміючи, наскільки для вас важливо володіти цією інформацією все більше переконуєтесь в недосконалості сайту як каналу продажів ваших товарів і послуг.
Спілкування - запорука того, що вас зрозуміють! Дізнаватися інформацію, ділитися думками, відповідати на питання, отримувати необхідні відомості, коментувати - такі можливості нам дає спілкування.
Брак спілкування між компанією і клієнтом може призвести до небажаних наслідків.
Проте всі ці занепокоєння в минулому. Адже крім створення самого сайту, також існує послуга впровадження додаткових модулів на його сторінках.
Модулі абсолютно незамінні для тих, хто дійсно хоче зробити свій сайт ефективним каналом продажів. Тому що саме в цьому випадку, контакт з відвідувачами абсолютно необхідний.
Впровадження модулів - це прекрасне рішення, в разі якщо потрібно розширити функціональні можливості сайту.
Які додаткові модулі вам може запропонувати Фабрика сайтів?
"Банерообмін"
"Питання-відповіді"
"Голосування"
"Гостьова книга"
"Дошка оголошень"
"Новини сайту"
"Підписка і розсилка"
"Пошук по сайту"
"Спецпропозиції"
"Форма зворотнього зв'язку"
"Форум"
"Каталог товарів"
"Фотогалерея"
"Блог"
"Статті"
"Розширений пошук"
"Система прийому платежів"
Всі ці модулі призначені для вирішення різних завдань, які ставить перед собою той чи інший сайт.
Більшість модулів забезпечують найбільш результативну взаємодію з потенційними клієнтами, тобто відвідувачами сайту.
Всі існуючі модулі розроблені з урахуванням потреб сучасного сайту, який націлений приносити користь і, звичайно ж, дохід.
Перелік існуючих модулів великий, тому власнику сайту часом важко зупинити свій вибір на якомусь одному. Але якщо ви дійсно вирішите розмістити який-небудь з перерахованих вище модулів на своєму сайті, то варто проконсультуватися з менеджером компанії, який вислухавши, всі ваші побажання і вивчивши специфіку вашого бізнесу, зможе підібрати для вас найбільш підходящий модуль.
Кожен сайт створюється для справжніх і потенційних клієнтів, а також для партнерів.
Чим реальний офіс відрізняється від віртуального?
У ваш реальний офіс щодня приходять клієнти, на яких ви можете справити позитивне враження, зробити багато, щоб їх зацікавити і в результаті добитися того, щоб клієнти набували ваш товар або скористалися вашою послугою. Ви можете контактувати з клієнтом безпосередньо. Ви маєте можливість спілкуватися з ними, слухати, чути і відповідати на їхні запитання. Ви можете дізнатися, чи задоволений клієнт вашою продукцією, вашими послугами, дізнатися, що його не влаштовує або навпаки відштовхує. Простіше кажучи, ви можете спілкуватися з клієнтом і використовувати отримані знання для удосконалення свого бізнесу, для усунення недоліків і впровадження нових ідей, привнесених цим спілкуванням.
Віртуальний же офіс позбавляє вас дуже багатьох можливостей у порівнянні з офісом реальним. Ви не можете спілкуватися з клієнтом, не можете дізнатися, наскільки він задоволений вашою роботою. І ви, розуміючи, наскільки для вас важливо володіти цією інформацією все більше переконуєтесь в недосконалості сайту як каналу продажів ваших товарів і послуг.
Спілкування - запорука того, що вас зрозуміють! Дізнаватися інформацію, ділитися думками, відповідати на питання, отримувати необхідні відомості, коментувати - такі можливості нам дає спілкування.
Брак спілкування між компанією і клієнтом може призвести до небажаних наслідків.
Проте всі ці занепокоєння в минулому. Адже крім створення самого сайту, також існує послуга впровадження додаткових модулів на його сторінках.
Модулі абсолютно незамінні для тих, хто дійсно хоче зробити свій сайт ефективним каналом продажів. Тому що саме в цьому випадку, контакт з відвідувачами абсолютно необхідний.
Впровадження модулів - це прекрасне рішення, в разі якщо потрібно розширити функціональні можливості сайту.
Які додаткові модулі вам може запропонувати Фабрика сайтів?
"Банерообмін"
"Питання-відповіді"
"Голосування"
"Гостьова книга"
"Дошка оголошень"
"Новини сайту"
"Підписка і розсилка"
"Пошук по сайту"
"Спецпропозиції"
"Форма зворотнього зв'язку"
"Форум"
"Каталог товарів"
"Фотогалерея"
"Блог"
"Статті"
"Розширений пошук"
"Система прийому платежів"
Всі ці модулі призначені для вирішення різних завдань, які ставить перед собою той чи інший сайт.
Більшість модулів забезпечують найбільш результативну взаємодію з потенційними клієнтами, тобто відвідувачами сайту.
Всі існуючі модулі розроблені з урахуванням потреб сучасного сайту, який націлений приносити користь і, звичайно ж, дохід.
Перелік існуючих модулів великий, тому власнику сайту часом важко зупинити свій вибір на якомусь одному. Але якщо ви дійсно вирішите розмістити який-небудь з перерахованих вище модулів на своєму сайті, то варто проконсультуватися з менеджером компанії, який вислухавши, всі ваші побажання і вивчивши специфіку вашого бізнесу, зможе підібрати для вас найбільш підходящий модуль.
No comments:
Post a Comment