Як відомо, існує безліч способів розкручування веб-сайтів в мережі за допомогою пошукових машин, як цілком допустимих, так і нечесних. Причому, останні найчастіше виявляються найбільш ефективними, однак, вони ущемляють права інших учасників мережі на успіх і зазіхають на принципи чесної конкурентної боротьби.
У цій статті ми розповімо вам про нелегальні, неправильних, та й просто неетичних методах і прийомах оптимізації веб-ресурсів під пошукові машини, про те, чому це погано і чим це загрожує.
Спам
Деякі власники веб-сайтів в прагненні підняти свою сторінку в рейтингу пошуковиків по тим чи іншим ключовим словами просто-таки забивають ними текст. Занадто часте згадування ключової фрази (keyword damping) може здатися неприродним як пошуковій машині, так і читачеві, крім того, відвідувачам мережі такий текст явно не принесе ніякої користі.
Ніхто точно не знає, яка ж щільність ключової фрази (keyword density) є оптимальною, і з якого моменту починається keyword damping. Але ж не всі ж власники або редактори веб-сайтів є злісними спамерами. Деякі можуть допустити небажаний для пошуковиків (та й для користувачів теж) контент просто через неуважність або через нестачу досвіду. Тому, якщо ви боїтеся запускати свій сайт, побоюючись, що з вищевказаної причини він не буде додано до індекси пошукових машин, то скористайтеся нашими рекомендаціями:
Перегляньте ваш текст ще раз. Не болять у вас в очах від ключових фраз і слів? Якщо ви не помітили нічого підозріло, то можете провести додаткову перевірку.
Візьміть текст своєї сторінки і прочитайте його вголос своїм колегам чи знайомим або попросіть їх прочитати його вам. Якщо текст не ріже слух, то можете сміливо викладати сторінку.
Дійсно, сучасні пошукові машини все більш і більш ефективно припиняють спроби їх обману недобросовісними веб-майстрами. Суворе покарання може не виявитися негайним, але воно неминуче, тому не слід вдаватися і до наступного прийому.
Якщо зробити текст збігається або ледь відмінним від кольору фону сторінки або настільки дрібним (1-2 пікселя), що прочитати його неможливо, то жоден читач ні за що його не побачить. Та, власне кажучи, йому і немає необхідності читати цей текст, бо призначений він зовсім не для нього, а для пошукових машин. Як правило, він містить ключові слова і фрази, які не мають ні найменшого відношення до теми сайту, але найчастіше запитувані користувачами. Наприклад, можна зробити так, щоб ваш малоінформативне "хом'як" знаходили, запитуючи, скажімо, "зимові шини" або "гарячі путівки". І тоді сайт буде вискакувати якщо не першим, то, щонайменше, виявиться у верхній частині першої сторінки результатів пошуку. Що ж, можна радіти?
А ви спробуйте поставити себе на місце користувача Мережі. Вам сподобається, якщо ви будете змушені перегортати численні сторінки зі списком абсолютно непотрібних результатів у пошуках того ресурсу, який дійсно вам потрібен?
На щастя, сучасні пошукові машини навчилися відстежувати подібні "хитрощі" і безжально карають за спам зниженням рейтингів і виключенням з каталогів та індексів.
Мережі обміну посиланнями (link farms)
Існують мережі, в яких організовано обмін посиланнями між власниками різних ресурсів. Там всі посилаються на всіх, поміщаючи посилання на спеціально виділену для цього сторінку серед десятків і сотень інших. Прагнення обмінюватися якомога більшою кількістю посилань продиктовано гонкою за зростанням "цитування", однією з характеристик популярності ресурсу в мережі.
Але ефективність такого способу просування сайту вельми сумнівна, тому що:
така сторінка, як правило, не містить нічого крім нескінченних рядів і колонок посилань (причому без опису самих ресурсів) і, отже, її авторитет спочатку невисокий;
сторінка, що містить занадто багато посилань, передає кожному сайту, на який посилається, лише мізерно малу частину свого і так мізерного авторитету (тобто майже нічого);
не варто чекати відвідувачів з такої сторінки, бо навряд чи серед сотень безликих посилань користувач тицьне саме у вашу (ймовірність подібної дії можете прикинути самі).
Деяких власників великих, відомих сайтів вже, схоже, нудить від численних е-мейлів типу: "я відвідав ваш сайт, і він мені сподобався, я помістив на нього посилання і чекаю, не дочекаюся, коли ви помістіть посилання на мій у себе на сторінці ... ", які щодня звалюються до них у поштову скриньку. Одного разу і ви зіткнетеся з таким явищем. Пам'ятайте, що далеко не кожен відправник таких послань прагне до обміну якісними посиланнями, тому перш, ніж прийняти рішення, необхідно все ретельно зважити. Адже саме на якість посилань останнім часом стали звертати увагу пошуковики, привласнюючи сайтам той чи інший "індекс цитування". А якісною вважається посилання, якщо сайти, що посилаються один на одного, присвячені спорідненим або взаємопов'язаним темам. Тому краще буде, якщо ви обміняєтеся посиланнями з вашими діловими партнерами або інформаційними порталами, присвяченими проблемам вашої галузі. І не забудьте домовитися про те, щоб ваші посилання супроводжувалася короткими описами ваших ресурсів. Головне - триматися якомога далі від link farms.
Серед останніх тенденцій SEO відзначається зниження ролі простого взаємообміну посиланнями (reciprocal links). Більш перспективним вважається інший метод: публікація цікавих і змістовних статей на інформаційних порталах, в безлічі розкиданих по Всесвітній мережі. Такі публікації обов'язково містять посилання на Ваш сайт і привертають цільову аудиторію.
Клоакинг (cloaking)
Серед недобросовісних веб-майстрів поширена технологія обману пошуковиків, коли робот, який здійснює обхід мережі, розпізнається за IP-адресою або по імені хоста. Заздалегідь створюється спеціальна сторінка (т. Зв. Doorway page), яка і "підсувається" роботу, після чого той спокійно додає ресурс в індекс.
Але пошукові машини ловлять ошуканців і на таких трюках. Наприклад, робот може прийти на сайт з нікому не відомого IP-адреси або заходити весь час з різних адрес, маскуючись під звичайного користувача. Крім того, адміністрації пошукових систем заохочують "стукацтво" - відгуки від користувачів, які виявили, що сайт, знайдений за допомогою пошуковика, має мало чого спільного з заявленим змістом. Якщо персонал компанії - власника пошукової системи - переконується в тому, що способи, що застосовуються веб-майстром, нелегальні, такий сайт швидко покине індекс даного пошукача.
Doorway pages
Так називають сторінки, підготовлені спеціально для пошукачів. Як правило, вони містять розрізнений набір ключових слів, часом на самі різні теми, в надії, що якісь із цих слів привернуть увагу пошукача. Як правило, такі сторінки закриваються від відвідувачів за допомогою описаного вище методу cloaking, оскільки не містять в собі нічого цікавого. Методи побудови таких сторінок весь час удосконалюються, тому що необхідно приховувати від пошуковика той факт, що ця сторінка абсолютно беззмістовна (а розробники алгоритмів пошукових машин постійно вишукують нові способи семантичного аналізу контенту). В результаті, створення doorway сторінок відбирає у веб майстра величезну кількість часу і розумової енергії. Чи не краще витратити ці ресурси з користю, шліфуючи і оптимізуючи існуючі сторінки і створюючи нові, що містять цікаву і привабливу інформацію, яка, в той же час, може виявитися досить релевантної в "очах" пошукової машини?
На жаль, в Рунеті донині можна зустріти численні поради на тему "як краще побудувати doorway сторінку". Зарубіжні ж ресурси, як правило, лише пояснюють, чому такі сторінки не потрібні веб майстру і не повинні використовуватися при оптимізації сайтів. Виходить, ми знову опинилися позаду планети всієї?
Многуровневий маркетинг (Multi Level Marketing, MLM)
Проста схема: сайт отримує, наприклад, 5 вхідних посилань з інших сайтів та за їх рахунок трохи підвищує свою позицію в пошуковиках. Ті 5 сайтів, в свою чергу, прагнуть отримати по 5 посилань від якихось ще сайтів. І так далі. У підсумку той, хто опинився ближче до верхівки, успадковує авторитет від усіх сайтів, що становлять багаторівневу піраміду. Струнка, красива конструкція, і головною метою при просуванні сайту стає тепер лише заняття як можна більш високого становища на поверхах. Все дуже просто ... Але чому це погано?
По-перше, така схема вимагає організації. Організацію повинен хтось очолювати, щоб стежити за правильністю структури піраміди, залучати нових членів, відстежувати їх "кар'єру". Можливо, ця людина захоче зробити свою "посаду" платною. Плюс вся ця боротьба інтересів неминуче призведе до непорозумінь і суперечок, абсолютно зайвим в даній ситуації. Веб майстра, захоплені просуванням по піраміді, вже не знайдуть часу для роботи над власне самими сайтами. Сама ідея стихійного росту Інтернету, чесного змагання, про який зазвичай говориться при обговоренні питань просування в пошукових системах, гине під непосильною вагою стрункою пірамідальною конструкції.
Тому кодекс честі SE-спеціаліста поповнився новим пунктом: "Тримайтеся подалі від схем".
http://www.searchenginewatch.com/searchday/article.php/3100291
Клікерство (Clickers)
Ще одним несумлінним прийомом розкрутки веб-сайтів є штучне завищення статистики його відвідин. Це робиться для того, щоб показати, що ресурс надзвичайно популярний серед користувачів мережі, хоча насправді він таким не є.
Даний метод спрямований на обман не так пошукових машин, скільки потенційних покупців веб-сайтів, адже метою подібних хитрощів сайтовладельцев є отримання максимального прибутку від продажу даного сайту. Готуючи ресурс до продажу, поточний власник прагне продемонструвати, що сайт буде стабільно посещаться великою кількістю користувачів.
З цією метою наймаються і спеціально інструктуються люди - т. Зв. клікери, які за невелику плату (або зовсім безкоштовно, якщо сайтовладелец є відвертим "кидалою") по кілька разів на день здійснюють заходи на даний сайт. І будь-який лічильник відвідувань фіксує високу популярність сайту, що, безсумнівно, буде основним фактором при призначенні ціни за нього при продажі. Цілком очевидно, що після того, як операція буде здійснена і сайт перейде до нового власника, кількість відвідувань різко впаде або взагалі стане нульовим, бо справжніх відвідувачів на ньому майже не було.
Індексування одного сайту на різних серверах
У надії отримати додаткову відвідуваність, багато реєструють по кілька доменних імен, що посилаються на один і той же ресурс. Але в дублюванні сторінок з різними доменами і ідентичним вмістом немає ніякого сенсу, бо пошукові машини вже навчилися їх впізнавати. Деякі пошуковики виключають зі своїх індексів дубльовані сайти.
Так як же уникнути цих неприємностей? Що треба робити, щоб у пошукового робота не виникло сумнівів в унікальності контенту на всіх ваших сторінках, наданих для індексування?
Перш за все, знайте, що робот звертає увагу на ресурси, які посилаються один на одного і порівнює заголовки, ключові слова та контент на цих сторінках, запам'ятовуючи підозрілі. Потім він обробляє сторінки за спеціальним алгоритмом, порівнюючи один з одним всі підозрілі сторінки. З них можуть бути визнані дубльованими ті, які:
містять вихідні посилання, що ведуть на один і той же ресурс, і
кількість таких посилань однаково на всіх підозрілих сторінках, або різниця в їх числі становить менше 10%.
Деякі пошуковики, зокрема AltaVista, використовують цю програму також і під час перевірки свого індексу, виявляючи сторінки, включені туди помилково. Тому не варто дивуватися, якщо через деякий час всі ваші дубльовані сторінки будуть видалені з бази даних.
Створення дубльованих сторінок на різних серверах також вважається неетичним методом просування веб-ресурсів. По можливості намагайтеся уникати цього прийому. Якщо ж ви не збираєтеся слідувати нашій раді і впевнені в тому, що цей прийом вам допоможе, скористайтеся хоча б наступними рекомендаціями:
змініть на ваших сторінках контент таким чином, щоб вони виглядали трохи по-різному;
злегка змініть заголовок, список ключових слів, опис;
зробіть контент сторінок трохи різним;
переконайтеся в тому, що принаймні 10% посилань на ваших сторінках не є загальними.
Дійсно, є чимало й легальних прийомів розкручування веб-сайтів, причому, теж вельми ефективних. Але чомусь багатьох приваблює саме прагнення обдурити пошуковик, змусити його поставити їх ресурси вище всіх в таблиці результатів, не звертаючи увагу на інтереси користувачів. Адже найголовніше, щоб відвідувач клікнув на банері спонсора, "відрахувавши" таким чином деяку суму грошей в кишеню сайтовладельца.
Але тоді Всесвітня мережа перетвориться на хаос.
Всі будуть обманювати всіх, та Інтернет перестане існувати для звичайних користувачів, ставши ареною інтелектуальних битв між "хитромудрими" веб-майстрами і розробниками пасток для них. Але тільки це буде війна проти самих себе, бо користувач, натикаючись щоразу на нерелевантні його запитом контент, просто перестане довіряти вебу як надійного джерела інформації.
Напевно, краще буде витратити свої зусилля на вдосконалення сторінок і сервісів, зробити їх зручніше і цікавіше. Нагородою за це стане впізнавання і вірність вашому бренду, і з деякого моменту ваш сайт стане сам "розкручувати" себе.
У цій статті ми розповімо вам про нелегальні, неправильних, та й просто неетичних методах і прийомах оптимізації веб-ресурсів під пошукові машини, про те, чому це погано і чим це загрожує.
Спам
Деякі власники веб-сайтів в прагненні підняти свою сторінку в рейтингу пошуковиків по тим чи іншим ключовим словами просто-таки забивають ними текст. Занадто часте згадування ключової фрази (keyword damping) може здатися неприродним як пошуковій машині, так і читачеві, крім того, відвідувачам мережі такий текст явно не принесе ніякої користі.
Ніхто точно не знає, яка ж щільність ключової фрази (keyword density) є оптимальною, і з якого моменту починається keyword damping. Але ж не всі ж власники або редактори веб-сайтів є злісними спамерами. Деякі можуть допустити небажаний для пошуковиків (та й для користувачів теж) контент просто через неуважність або через нестачу досвіду. Тому, якщо ви боїтеся запускати свій сайт, побоюючись, що з вищевказаної причини він не буде додано до індекси пошукових машин, то скористайтеся нашими рекомендаціями:
Перегляньте ваш текст ще раз. Не болять у вас в очах від ключових фраз і слів? Якщо ви не помітили нічого підозріло, то можете провести додаткову перевірку.
Візьміть текст своєї сторінки і прочитайте його вголос своїм колегам чи знайомим або попросіть їх прочитати його вам. Якщо текст не ріже слух, то можете сміливо викладати сторінку.
Дійсно, сучасні пошукові машини все більш і більш ефективно припиняють спроби їх обману недобросовісними веб-майстрами. Суворе покарання може не виявитися негайним, але воно неминуче, тому не слід вдаватися і до наступного прийому.
Якщо зробити текст збігається або ледь відмінним від кольору фону сторінки або настільки дрібним (1-2 пікселя), що прочитати його неможливо, то жоден читач ні за що його не побачить. Та, власне кажучи, йому і немає необхідності читати цей текст, бо призначений він зовсім не для нього, а для пошукових машин. Як правило, він містить ключові слова і фрази, які не мають ні найменшого відношення до теми сайту, але найчастіше запитувані користувачами. Наприклад, можна зробити так, щоб ваш малоінформативне "хом'як" знаходили, запитуючи, скажімо, "зимові шини" або "гарячі путівки". І тоді сайт буде вискакувати якщо не першим, то, щонайменше, виявиться у верхній частині першої сторінки результатів пошуку. Що ж, можна радіти?
А ви спробуйте поставити себе на місце користувача Мережі. Вам сподобається, якщо ви будете змушені перегортати численні сторінки зі списком абсолютно непотрібних результатів у пошуках того ресурсу, який дійсно вам потрібен?
На щастя, сучасні пошукові машини навчилися відстежувати подібні "хитрощі" і безжально карають за спам зниженням рейтингів і виключенням з каталогів та індексів.
Мережі обміну посиланнями (link farms)
Існують мережі, в яких організовано обмін посиланнями між власниками різних ресурсів. Там всі посилаються на всіх, поміщаючи посилання на спеціально виділену для цього сторінку серед десятків і сотень інших. Прагнення обмінюватися якомога більшою кількістю посилань продиктовано гонкою за зростанням "цитування", однією з характеристик популярності ресурсу в мережі.
Але ефективність такого способу просування сайту вельми сумнівна, тому що:
така сторінка, як правило, не містить нічого крім нескінченних рядів і колонок посилань (причому без опису самих ресурсів) і, отже, її авторитет спочатку невисокий;
сторінка, що містить занадто багато посилань, передає кожному сайту, на який посилається, лише мізерно малу частину свого і так мізерного авторитету (тобто майже нічого);
не варто чекати відвідувачів з такої сторінки, бо навряд чи серед сотень безликих посилань користувач тицьне саме у вашу (ймовірність подібної дії можете прикинути самі).
Деяких власників великих, відомих сайтів вже, схоже, нудить від численних е-мейлів типу: "я відвідав ваш сайт, і він мені сподобався, я помістив на нього посилання і чекаю, не дочекаюся, коли ви помістіть посилання на мій у себе на сторінці ... ", які щодня звалюються до них у поштову скриньку. Одного разу і ви зіткнетеся з таким явищем. Пам'ятайте, що далеко не кожен відправник таких послань прагне до обміну якісними посиланнями, тому перш, ніж прийняти рішення, необхідно все ретельно зважити. Адже саме на якість посилань останнім часом стали звертати увагу пошуковики, привласнюючи сайтам той чи інший "індекс цитування". А якісною вважається посилання, якщо сайти, що посилаються один на одного, присвячені спорідненим або взаємопов'язаним темам. Тому краще буде, якщо ви обміняєтеся посиланнями з вашими діловими партнерами або інформаційними порталами, присвяченими проблемам вашої галузі. І не забудьте домовитися про те, щоб ваші посилання супроводжувалася короткими описами ваших ресурсів. Головне - триматися якомога далі від link farms.
Серед останніх тенденцій SEO відзначається зниження ролі простого взаємообміну посиланнями (reciprocal links). Більш перспективним вважається інший метод: публікація цікавих і змістовних статей на інформаційних порталах, в безлічі розкиданих по Всесвітній мережі. Такі публікації обов'язково містять посилання на Ваш сайт і привертають цільову аудиторію.
Клоакинг (cloaking)
Серед недобросовісних веб-майстрів поширена технологія обману пошуковиків, коли робот, який здійснює обхід мережі, розпізнається за IP-адресою або по імені хоста. Заздалегідь створюється спеціальна сторінка (т. Зв. Doorway page), яка і "підсувається" роботу, після чого той спокійно додає ресурс в індекс.
Але пошукові машини ловлять ошуканців і на таких трюках. Наприклад, робот може прийти на сайт з нікому не відомого IP-адреси або заходити весь час з різних адрес, маскуючись під звичайного користувача. Крім того, адміністрації пошукових систем заохочують "стукацтво" - відгуки від користувачів, які виявили, що сайт, знайдений за допомогою пошуковика, має мало чого спільного з заявленим змістом. Якщо персонал компанії - власника пошукової системи - переконується в тому, що способи, що застосовуються веб-майстром, нелегальні, такий сайт швидко покине індекс даного пошукача.
Doorway pages
Так називають сторінки, підготовлені спеціально для пошукачів. Як правило, вони містять розрізнений набір ключових слів, часом на самі різні теми, в надії, що якісь із цих слів привернуть увагу пошукача. Як правило, такі сторінки закриваються від відвідувачів за допомогою описаного вище методу cloaking, оскільки не містять в собі нічого цікавого. Методи побудови таких сторінок весь час удосконалюються, тому що необхідно приховувати від пошуковика той факт, що ця сторінка абсолютно беззмістовна (а розробники алгоритмів пошукових машин постійно вишукують нові способи семантичного аналізу контенту). В результаті, створення doorway сторінок відбирає у веб майстра величезну кількість часу і розумової енергії. Чи не краще витратити ці ресурси з користю, шліфуючи і оптимізуючи існуючі сторінки і створюючи нові, що містять цікаву і привабливу інформацію, яка, в той же час, може виявитися досить релевантної в "очах" пошукової машини?
На жаль, в Рунеті донині можна зустріти численні поради на тему "як краще побудувати doorway сторінку". Зарубіжні ж ресурси, як правило, лише пояснюють, чому такі сторінки не потрібні веб майстру і не повинні використовуватися при оптимізації сайтів. Виходить, ми знову опинилися позаду планети всієї?
Многуровневий маркетинг (Multi Level Marketing, MLM)
Проста схема: сайт отримує, наприклад, 5 вхідних посилань з інших сайтів та за їх рахунок трохи підвищує свою позицію в пошуковиках. Ті 5 сайтів, в свою чергу, прагнуть отримати по 5 посилань від якихось ще сайтів. І так далі. У підсумку той, хто опинився ближче до верхівки, успадковує авторитет від усіх сайтів, що становлять багаторівневу піраміду. Струнка, красива конструкція, і головною метою при просуванні сайту стає тепер лише заняття як можна більш високого становища на поверхах. Все дуже просто ... Але чому це погано?
По-перше, така схема вимагає організації. Організацію повинен хтось очолювати, щоб стежити за правильністю структури піраміди, залучати нових членів, відстежувати їх "кар'єру". Можливо, ця людина захоче зробити свою "посаду" платною. Плюс вся ця боротьба інтересів неминуче призведе до непорозумінь і суперечок, абсолютно зайвим в даній ситуації. Веб майстра, захоплені просуванням по піраміді, вже не знайдуть часу для роботи над власне самими сайтами. Сама ідея стихійного росту Інтернету, чесного змагання, про який зазвичай говориться при обговоренні питань просування в пошукових системах, гине під непосильною вагою стрункою пірамідальною конструкції.
Тому кодекс честі SE-спеціаліста поповнився новим пунктом: "Тримайтеся подалі від схем".
http://www.searchenginewatch.com/searchday/article.php/3100291
Клікерство (Clickers)
Ще одним несумлінним прийомом розкрутки веб-сайтів є штучне завищення статистики його відвідин. Це робиться для того, щоб показати, що ресурс надзвичайно популярний серед користувачів мережі, хоча насправді він таким не є.
Даний метод спрямований на обман не так пошукових машин, скільки потенційних покупців веб-сайтів, адже метою подібних хитрощів сайтовладельцев є отримання максимального прибутку від продажу даного сайту. Готуючи ресурс до продажу, поточний власник прагне продемонструвати, що сайт буде стабільно посещаться великою кількістю користувачів.
З цією метою наймаються і спеціально інструктуються люди - т. Зв. клікери, які за невелику плату (або зовсім безкоштовно, якщо сайтовладелец є відвертим "кидалою") по кілька разів на день здійснюють заходи на даний сайт. І будь-який лічильник відвідувань фіксує високу популярність сайту, що, безсумнівно, буде основним фактором при призначенні ціни за нього при продажі. Цілком очевидно, що після того, як операція буде здійснена і сайт перейде до нового власника, кількість відвідувань різко впаде або взагалі стане нульовим, бо справжніх відвідувачів на ньому майже не було.
Індексування одного сайту на різних серверах
У надії отримати додаткову відвідуваність, багато реєструють по кілька доменних імен, що посилаються на один і той же ресурс. Але в дублюванні сторінок з різними доменами і ідентичним вмістом немає ніякого сенсу, бо пошукові машини вже навчилися їх впізнавати. Деякі пошуковики виключають зі своїх індексів дубльовані сайти.
Так як же уникнути цих неприємностей? Що треба робити, щоб у пошукового робота не виникло сумнівів в унікальності контенту на всіх ваших сторінках, наданих для індексування?
Перш за все, знайте, що робот звертає увагу на ресурси, які посилаються один на одного і порівнює заголовки, ключові слова та контент на цих сторінках, запам'ятовуючи підозрілі. Потім він обробляє сторінки за спеціальним алгоритмом, порівнюючи один з одним всі підозрілі сторінки. З них можуть бути визнані дубльованими ті, які:
містять вихідні посилання, що ведуть на один і той же ресурс, і
кількість таких посилань однаково на всіх підозрілих сторінках, або різниця в їх числі становить менше 10%.
Деякі пошуковики, зокрема AltaVista, використовують цю програму також і під час перевірки свого індексу, виявляючи сторінки, включені туди помилково. Тому не варто дивуватися, якщо через деякий час всі ваші дубльовані сторінки будуть видалені з бази даних.
Створення дубльованих сторінок на різних серверах також вважається неетичним методом просування веб-ресурсів. По можливості намагайтеся уникати цього прийому. Якщо ж ви не збираєтеся слідувати нашій раді і впевнені в тому, що цей прийом вам допоможе, скористайтеся хоча б наступними рекомендаціями:
змініть на ваших сторінках контент таким чином, щоб вони виглядали трохи по-різному;
злегка змініть заголовок, список ключових слів, опис;
зробіть контент сторінок трохи різним;
переконайтеся в тому, що принаймні 10% посилань на ваших сторінках не є загальними.
Дійсно, є чимало й легальних прийомів розкручування веб-сайтів, причому, теж вельми ефективних. Але чомусь багатьох приваблює саме прагнення обдурити пошуковик, змусити його поставити їх ресурси вище всіх в таблиці результатів, не звертаючи увагу на інтереси користувачів. Адже найголовніше, щоб відвідувач клікнув на банері спонсора, "відрахувавши" таким чином деяку суму грошей в кишеню сайтовладельца.
Але тоді Всесвітня мережа перетвориться на хаос.
Всі будуть обманювати всіх, та Інтернет перестане існувати для звичайних користувачів, ставши ареною інтелектуальних битв між "хитромудрими" веб-майстрами і розробниками пасток для них. Але тільки це буде війна проти самих себе, бо користувач, натикаючись щоразу на нерелевантні його запитом контент, просто перестане довіряти вебу як надійного джерела інформації.
Напевно, краще буде витратити свої зусилля на вдосконалення сторінок і сервісів, зробити їх зручніше і цікавіше. Нагородою за це стане впізнавання і вірність вашому бренду, і з деякого моменту ваш сайт стане сам "розкручувати" себе.
No comments:
Post a Comment