Основні причини, чому ваш сайт "не працює", і чому йому потрібно редизайн.
У Вас є сайт, але він не приносить доходу, а часто і віддачі від вкладених у нього грошей. Може бути багато причин, чому ваш сайт "не працює". Основні з них такі:
Можливо, ваш сайт спочатку не відповідав тим цілям, які ви пред'являли до сайту.
Таке буває, якщо розробники сайту не поцікавилися, які цілі ви ставили перед сайтом. Або поцікавилися, але не запропонували інших варіантів, щоб упевнитися, що це дійсно так. Адже для фахівця в іншій області, наприклад, керівника фірми - фахівця з управління підприємством - не завжди можуть бути зрозумілі всі можливості, які сайт може надати, і завдання, які сайт може вирішити конкретно для його підприємства. І якби вам вчасно розповіли про ці можливості, то ваш сайт спочатку міг би бути іншим.
Можливо, ви звернулися до "знайомому комп'ютерникові" для того, щоб зробити сайт.
Ваш знайомий комп'ютерник цілком може бути фахівцем у своїй галузі, і навіть не в одній. І навіть якщо це буде не один, а кілька хороших хлопців - все одно для того, щоб зробити ефективний сайт, що приносить прибуток - цього мало. Адже ми не йдемо лікувати зуби до знайомого терапевта або отоларинголога, нехай він навіть професор. Та й до стоматолога не до кожного підемо. Так і у веб-дизайні, а також в будь-якому іншому справі: користуйтеся тільки послугами фахівців у своїй галузі.
Можливо, ваш сайт вже застарів морально або технічно.
Або і те, і інше разом. Зазвичай, це буває приблизно через два роки, хоча іноді раніше, а іноді пізніше. Тут все залежить від розвитку технологій і темпів росту і розвитку вашої фірми. Фірма розвивається, змінюються і цілі, які стоять перед сайтом. І з'являються інші можливості, які сайт може вирішити для вас. Наприклад, фірмам, які мають сайт-візитку, вже недостатньо просто уявити себе в Інтернеті. Вони хочуть представити каталог продукції, зайняти лідируючі позиції в пошукових системах, хочуть використовувати сучасні мультимедійні засоби для того, щоб створити імідж фірми, що розвивається, йде в ногу з часом. Корпоративні сайти дворічної давності часто вимагають зміни структури, дизайну, іноді змісту, і практично завжди їх потрібно зробити зручними для користувача і додати функціональних можливостей.
Можливо, ваш сайт і зроблений недавно, і відповідає всім вашим цілям і вимогам.
Тоді ваш сайт просто не адаптований під пошукові системи, неправильно зареєстрований в пошукових системах або не просувається в пошукових системах. Або просувається, але не в тих. Або не використовуються можливості тематичних каталогів. Або ... Тут є ще багато спеціалізованих "або", про які знають лише фахівці-професіонали.
Є, звичайно, щасливчики, які працюють в дуже вузьких областях, де всі конкуренти поміщаються на 3-5 сторінках в Google. Але зазвичай це не так. Інтернет - глобальне засіб поширення інформації. І якщо в Білорусі у вас може бути 1-3-5-10 основних конкурентів, то у світових масштабах цифри зовсім інші. Якщо ваш сайт знаходиться далі 3-5 сторінки пошукової машини, користувач на ваш сайт просто не потрапить. І якщо ви хочете залучити нових клієнтів і вийти на нові ринки, в тому числі і закордонні, вам просто необхідно використовувати послуги Інтернет-маркетингу та просувати ваш сайт.
У Вас є сайт, але він не приносить доходу, а часто і віддачі від вкладених у нього грошей. Може бути багато причин, чому ваш сайт "не працює". Основні з них такі:
Можливо, ваш сайт спочатку не відповідав тим цілям, які ви пред'являли до сайту.
Таке буває, якщо розробники сайту не поцікавилися, які цілі ви ставили перед сайтом. Або поцікавилися, але не запропонували інших варіантів, щоб упевнитися, що це дійсно так. Адже для фахівця в іншій області, наприклад, керівника фірми - фахівця з управління підприємством - не завжди можуть бути зрозумілі всі можливості, які сайт може надати, і завдання, які сайт може вирішити конкретно для його підприємства. І якби вам вчасно розповіли про ці можливості, то ваш сайт спочатку міг би бути іншим.
Можливо, ви звернулися до "знайомому комп'ютерникові" для того, щоб зробити сайт.
Ваш знайомий комп'ютерник цілком може бути фахівцем у своїй галузі, і навіть не в одній. І навіть якщо це буде не один, а кілька хороших хлопців - все одно для того, щоб зробити ефективний сайт, що приносить прибуток - цього мало. Адже ми не йдемо лікувати зуби до знайомого терапевта або отоларинголога, нехай він навіть професор. Та й до стоматолога не до кожного підемо. Так і у веб-дизайні, а також в будь-якому іншому справі: користуйтеся тільки послугами фахівців у своїй галузі.
Можливо, ваш сайт вже застарів морально або технічно.
Або і те, і інше разом. Зазвичай, це буває приблизно через два роки, хоча іноді раніше, а іноді пізніше. Тут все залежить від розвитку технологій і темпів росту і розвитку вашої фірми. Фірма розвивається, змінюються і цілі, які стоять перед сайтом. І з'являються інші можливості, які сайт може вирішити для вас. Наприклад, фірмам, які мають сайт-візитку, вже недостатньо просто уявити себе в Інтернеті. Вони хочуть представити каталог продукції, зайняти лідируючі позиції в пошукових системах, хочуть використовувати сучасні мультимедійні засоби для того, щоб створити імідж фірми, що розвивається, йде в ногу з часом. Корпоративні сайти дворічної давності часто вимагають зміни структури, дизайну, іноді змісту, і практично завжди їх потрібно зробити зручними для користувача і додати функціональних можливостей.
Можливо, ваш сайт і зроблений недавно, і відповідає всім вашим цілям і вимогам.
Тоді ваш сайт просто не адаптований під пошукові системи, неправильно зареєстрований в пошукових системах або не просувається в пошукових системах. Або просувається, але не в тих. Або не використовуються можливості тематичних каталогів. Або ... Тут є ще багато спеціалізованих "або", про які знають лише фахівці-професіонали.
Є, звичайно, щасливчики, які працюють в дуже вузьких областях, де всі конкуренти поміщаються на 3-5 сторінках в Google. Але зазвичай це не так. Інтернет - глобальне засіб поширення інформації. І якщо в Білорусі у вас може бути 1-3-5-10 основних конкурентів, то у світових масштабах цифри зовсім інші. Якщо ваш сайт знаходиться далі 3-5 сторінки пошукової машини, користувач на ваш сайт просто не потрапить. І якщо ви хочете залучити нових клієнтів і вийти на нові ринки, в тому числі і закордонні, вам просто необхідно використовувати послуги Інтернет-маркетингу та просувати ваш сайт.
No comments:
Post a Comment