Для того щоб продати товар, потрібно грамотно його розрекламувати. Реклама завжди була двигуном торгівлі. З плином часу, рекламні інструменти стають все більш досконалими. А хід часу вносить свої корективи і в сам процес торгівлі, який стає більш прийнятним, більш простим, доступним і швидким.
Наприклад, з'явився ще один канал продажів - віртуальні продажу через Інтернет.
На жаль, віртуальні продажу поки ще не можуть конкурувати з прямими, з причини консервативності населення Росії, яке звикло робити покупки в магазині, де можна годинами обмацувати продукт, млосно вибирати товар серед безлічі інших, при цьому здійснювати улюблене дійство під назвою «торги». Час ярмарків і базарів пройшло, але прихильність росіян до «торгам» на ринку залишилася. До того ж в голову покупців часто закрадається думка про те, що у них немає гарантії на якість віртуально придбаної продукції і гарантії в тому, що товар доставлять до будинку. Спілкування з реальним продавцем і як результат, покупка реального товару вселяє нинішнім покупцям більше довіри. Також причини недовіри до інтернет-магазинів таяться в тому, що основна платоспроможна аудиторія поки ще не перейнялася користю Інтернету як такого, це люди старших поколінь. А, як відомо, основні користувачі глобальної павутини - це молоді люди у віці від 18 до 24 років. Ця частина населення беззастережно довіряє всесвітньої мережі і заохочує покупки в інтернет-магазинах, але, на жаль, в силу свого віку, є неплатоспроможною.
Зараз кожна компанія розуміє, що володіння власним сайтом або інтернет-магазином - це можливість більш активних продажів. Такий канал збуту, звичайно, не є головним і не зможе повністю замінити прямі продажі, але буде прекрасним їх доповненням. До того ж аудиторія Інтернету зростає щодня, отже, і покупців, готових купувати товари в Інтернеті стає більше.
Також варто сказати про те, що не всі товари рентабельно продавати через Інтернет. Приміром, одяг. Це суто особистий товар, один і той же розмір може абсолютно по-різному сидіти на покупцеві, і ні для кого не секрет, що одяг варто купувати тільки після примірки. Незважаючи на це, кожна велика компанія, що торгує одягом своєму розпорядженні власним Інтернет-ресурсом. Можливо, користувач і не стане замовляти на сайті товар, але матиме можливість, сидячи вдома на дивані, побачити весь асортимент, вибрати для себе щось підходяще, дізнатися всю необхідну інформацію про компанію, що може ще більше розташувати користувача до покупки.
При грамотному просуванні інтернет-магазину, його відвідуваність буде в рази більше ніж відвідуваність вашого реального магазину. Крім того, що будуть рости віртуальні продажу, також інтернет-магазин стане рекламою магазину реального.
Потрібно пам'ятати про те, що віртуальні продажу - це зручно і швидко для обох учасників процесу «купівлі-продажу».
А для бажаючих замовити створення інтернет магазину , важливо знати, що популярність їх інтернет-ресурсу безпосередньо залежить від популярності бренду. І якщо покупець користувався послугами фірми, купував товар і при цьому залишився задоволений, то він з великою довірою зайде на їх сторінку в Інтернеті і найімовірніше, замовить цікаву продукцію з доставкою додому.
Не виключена можливість володіння інтернет-магазином, в якості основного каналу продажів. Така торгівля підходить для товарів, які не потребують ретельного відбору і особливого підходу до вибору. Власник при цьому, істотно заощаджує на робочій силі (менеджерах, продавцях, консультантах), а також на оренді приміщення під магазин. Також позитивним моментом може стати те, що ваш віртуальний магазин буде працювати цілодобово.
Єдине, про що варто подбати, це про те, щоб в створеному інтернет магазині були зображені приклади реалізованої продукції, також її докладні характеристики і чіткі фотографії. Важливо зробити систему управління сайтом легкої і зрозумілої кожному користувачеві, щоб він без проблем зміг знайти цікавить його товар.
Продажі через Інтернет допомагають зробити процес збуту більш простим і покращують ефективність взаємодії з покупцями. А також це досить дієвий спосіб залучення нових клієнтів.
Віртуальні продажу допоможуть розширити Ваш бізнес, збільшити прибуток, зміцнити позиції на ринку, а також дозволять Вашої компанії вийти на новий рівень.
Наприклад, з'явився ще один канал продажів - віртуальні продажу через Інтернет.
На жаль, віртуальні продажу поки ще не можуть конкурувати з прямими, з причини консервативності населення Росії, яке звикло робити покупки в магазині, де можна годинами обмацувати продукт, млосно вибирати товар серед безлічі інших, при цьому здійснювати улюблене дійство під назвою «торги». Час ярмарків і базарів пройшло, але прихильність росіян до «торгам» на ринку залишилася. До того ж в голову покупців часто закрадається думка про те, що у них немає гарантії на якість віртуально придбаної продукції і гарантії в тому, що товар доставлять до будинку. Спілкування з реальним продавцем і як результат, покупка реального товару вселяє нинішнім покупцям більше довіри. Також причини недовіри до інтернет-магазинів таяться в тому, що основна платоспроможна аудиторія поки ще не перейнялася користю Інтернету як такого, це люди старших поколінь. А, як відомо, основні користувачі глобальної павутини - це молоді люди у віці від 18 до 24 років. Ця частина населення беззастережно довіряє всесвітньої мережі і заохочує покупки в інтернет-магазинах, але, на жаль, в силу свого віку, є неплатоспроможною.
Зараз кожна компанія розуміє, що володіння власним сайтом або інтернет-магазином - це можливість більш активних продажів. Такий канал збуту, звичайно, не є головним і не зможе повністю замінити прямі продажі, але буде прекрасним їх доповненням. До того ж аудиторія Інтернету зростає щодня, отже, і покупців, готових купувати товари в Інтернеті стає більше.
Також варто сказати про те, що не всі товари рентабельно продавати через Інтернет. Приміром, одяг. Це суто особистий товар, один і той же розмір може абсолютно по-різному сидіти на покупцеві, і ні для кого не секрет, що одяг варто купувати тільки після примірки. Незважаючи на це, кожна велика компанія, що торгує одягом своєму розпорядженні власним Інтернет-ресурсом. Можливо, користувач і не стане замовляти на сайті товар, але матиме можливість, сидячи вдома на дивані, побачити весь асортимент, вибрати для себе щось підходяще, дізнатися всю необхідну інформацію про компанію, що може ще більше розташувати користувача до покупки.
При грамотному просуванні інтернет-магазину, його відвідуваність буде в рази більше ніж відвідуваність вашого реального магазину. Крім того, що будуть рости віртуальні продажу, також інтернет-магазин стане рекламою магазину реального.
Потрібно пам'ятати про те, що віртуальні продажу - це зручно і швидко для обох учасників процесу «купівлі-продажу».
А для бажаючих замовити створення інтернет магазину , важливо знати, що популярність їх інтернет-ресурсу безпосередньо залежить від популярності бренду. І якщо покупець користувався послугами фірми, купував товар і при цьому залишився задоволений, то він з великою довірою зайде на їх сторінку в Інтернеті і найімовірніше, замовить цікаву продукцію з доставкою додому.
Не виключена можливість володіння інтернет-магазином, в якості основного каналу продажів. Така торгівля підходить для товарів, які не потребують ретельного відбору і особливого підходу до вибору. Власник при цьому, істотно заощаджує на робочій силі (менеджерах, продавцях, консультантах), а також на оренді приміщення під магазин. Також позитивним моментом може стати те, що ваш віртуальний магазин буде працювати цілодобово.
Єдине, про що варто подбати, це про те, щоб в створеному інтернет магазині були зображені приклади реалізованої продукції, також її докладні характеристики і чіткі фотографії. Важливо зробити систему управління сайтом легкої і зрозумілої кожному користувачеві, щоб він без проблем зміг знайти цікавить його товар.
Продажі через Інтернет допомагають зробити процес збуту більш простим і покращують ефективність взаємодії з покупцями. А також це досить дієвий спосіб залучення нових клієнтів.
Віртуальні продажу допоможуть розширити Ваш бізнес, збільшити прибуток, зміцнити позиції на ринку, а також дозволять Вашої компанії вийти на новий рівень.
No comments:
Post a Comment