Чи може існувати сайт без текстового наповнення? Звичайно, може, але питання в іншому: чи сподобається такий ресурс відвідувачам, чи досягне цілей, заради яких і був створений. Якщо мова йде про комерційні сайтах, то тут наявність цікавого, інформативного текстового контенту особливо важливо, оскільки основна мета таких сайтів - докладно і переконливо розповісти потенційним клієнтам про переваги товарів і послуг компанії.
Розуміючи це, власники сайтів приділяють підвищену увагу інформаційному наповненню, але ... Є одне маленьке «але». В останні роки в Інтернеті простежується одна вельми небезпечна тенденція: на сайтах все частіше зустрічається так званий «не унікальна» текстовий контент. Що ховається за цим, на перший погляд, нешкідливим словом - "не унікальний»? Це контент, який частково або повністю дублюється на якомусь одному або декількох інших ресурсах.
Є кілька причин, за якими використання не унікального контенту вкрай небажано:
По-перше, сайти, наповнені не унікальні текстами, не викликають довіри у користувачів. Особливо цей ефект помітний, якщо використаний у Вас текст дублюється на безлічі ресурсів, і відвідувач, уже переглянув кілька сайтів, бачить все ту ж інформацію.
По-друге, тексти - це інтелектуальна власність, на захист якої стоїть закон. У деяких користувачів створюється враження, що тексти, викладені на сайтах - нічиї (особливо якщо під ними немає підпису і величезного знака копірайту). Але це помилка. Хтось створив ці тексти, і необхідно поважати авторське право цієї людини.
І, нарешті, розмістивши на своєму сайті не унікальні тексти, Ви можете назавжди забути про просування ресурсу в пошукових системах.
Плагіат не просувається
Зараз вже ніхто не сумнівається в необхідності просування сайтів. Конкуренція серед компаній на ринку висока, конкурують і їх сторінки в Інтернеті. Якщо Ви не приділіть увагу просуванню сайту, то ризикуєте побачити його в пошуковій видачі по ключовому запиту на сто першому місці. Крім того, просування сайту - це один з найбільш економічно вигідних видів залучення клієнтів. Тому все більше і більше підприємців звертаються до просування як до ефективного інструменту збільшення прибутку.
Сайти, які претендують на потрапляння в першу десятку, піддаються жорсткому відбору. В якості неупереджених суддів виступають пошукові роботи. Останнім часом пошуковики пред'являють все більш і більш жорсткі вимоги до сайтів, у тому числі до текстового наповнення. Унікальність текстів - одна з головних вимог.
Яндекс проти плагіату
У Рунеті найбільш популярною пошуковою системою є Яндекс, на потрапляння сайту в першу сторінку видачі в цій системі насамперед спрямовані старання більшості оптимізаторів. При цьому Яндекс дуже жорстко ставиться до використання на сайті не унікальних текстів. Ось що написано в розділі «Яндекс.Допомога», підрозділ «Поради веб-майстрові» :
«Ми намагаємося не індексувати або НЕ ранжувати високо: сайти, що копіюють або переписують інформацію з інших ресурсів і не створюють оригінального контенту ...».
Ця позиція Яндекса виправдана: пошукова система намагається запропонувати користувачеві нову, невідому раніше інформацію, яку і несе в собі унікальний контент. І якщо сайт відповідає вимозі унікальності і новизни, то Яндекс дає йому зелене світло на шляху до першої десятки видачі.
Професійне просування - захист від плагіату
Як наповнити сайт цікавим і унікальним текстовим контентом? Є 2 способи - написати тексти самому або довірити це професійному копірайтеру. Замовляючи створення сайту на «Фабриці сайтів», Ви маєте можливість скористатися додатковою послугою копірайтингу . Навіть якщо Ви не збираєтеся просувати сайт, унікальні тексти на його сторінках не тільки не зашкодять, але й принесуть користь Вашому ресурсу.
Інша справа - просування сайту. Перед початком просування необхідно здійснити 2 важливі процедури:
Спочатку треба проаналізувати вже наявні на сайті тексти. Перевірка матеріалів на унікальність відбувається в рамках цілісного аналізу ресурсу, проведеного фахівцями. Якщо з'ясується, що тексти не унікальні, то буде потрібно їх рерайтинг.
Потім створюються і розміщуються на сайті нові тексти, необхідні для просування. Чи варто згадувати, що вони теж повинні бути унікальними?
Вкрали контент! Що робити?
Життя сайту в Інтернеті подібна правилам дорожнього руху. Якщо Ви не порушуєте правила, то Ваш рух вперед стане більш безпечним, але, на жаль, не на 100%. І, на жаль, не можна гарантувати того, що інші учасники гонки будуть настільки ж коректні.
Буває, що «чесні» сайти, власники яких ніколи не копіювали чужий контент, піддаються ігнорування з боку пошуковика. При найближчому розгляді стає зрозуміло, що тексти на них стали не унікальними з вини інших користувачів: хтось скопіював матеріали і розмістив на сторонніх ресурсах. На жаль, в Інтернеті складно встановити першоджерело, вихідний сайт часто перестає індексуватися разом з іншими ресурсами, що публікують «запозичений» контент.
Але все не так страшно. Є метод боротьби з цим сумним явищем - постійний контроль сайта з боку оптимізатора. Фахівці використовують професійні ресурси для регулярних перевірок «недоторканності» розміщеного контенту. Але що робити, якщо текст все ж був скопійований на сторонній сайт і Ваш ресурс перестав індексуватися? Необхідно вжити заходів щодо захисту своєї власності, а саме звернутися в службу підтримки Яндекса зі скаргою на крадіжку контенту. Важливим аргументом на Вашу користь буде реєстрація Вашого сайту в каталозі Яндекса (зазвичай заявка на реєстрацію подається на початку просування). Розглянувши ситуацію, що склалася, фахівці Яндекса відмовлять в індексації тільки сайту-зловмисникові, а Ваш веб-ресурс зможе впевнено рухатися до вершини.
Тому дуже важливо довіряти просування сайту професіоналам, які здійснюватимуть постійний моніторинг ресурсу і, в разі необхідності, нівелюють всі шкідливі зовнішні впливи.
Розуміючи це, власники сайтів приділяють підвищену увагу інформаційному наповненню, але ... Є одне маленьке «але». В останні роки в Інтернеті простежується одна вельми небезпечна тенденція: на сайтах все частіше зустрічається так званий «не унікальна» текстовий контент. Що ховається за цим, на перший погляд, нешкідливим словом - "не унікальний»? Це контент, який частково або повністю дублюється на якомусь одному або декількох інших ресурсах.
Є кілька причин, за якими використання не унікального контенту вкрай небажано:
По-перше, сайти, наповнені не унікальні текстами, не викликають довіри у користувачів. Особливо цей ефект помітний, якщо використаний у Вас текст дублюється на безлічі ресурсів, і відвідувач, уже переглянув кілька сайтів, бачить все ту ж інформацію.
По-друге, тексти - це інтелектуальна власність, на захист якої стоїть закон. У деяких користувачів створюється враження, що тексти, викладені на сайтах - нічиї (особливо якщо під ними немає підпису і величезного знака копірайту). Але це помилка. Хтось створив ці тексти, і необхідно поважати авторське право цієї людини.
І, нарешті, розмістивши на своєму сайті не унікальні тексти, Ви можете назавжди забути про просування ресурсу в пошукових системах.
Плагіат не просувається
Зараз вже ніхто не сумнівається в необхідності просування сайтів. Конкуренція серед компаній на ринку висока, конкурують і їх сторінки в Інтернеті. Якщо Ви не приділіть увагу просуванню сайту, то ризикуєте побачити його в пошуковій видачі по ключовому запиту на сто першому місці. Крім того, просування сайту - це один з найбільш економічно вигідних видів залучення клієнтів. Тому все більше і більше підприємців звертаються до просування як до ефективного інструменту збільшення прибутку.
Сайти, які претендують на потрапляння в першу десятку, піддаються жорсткому відбору. В якості неупереджених суддів виступають пошукові роботи. Останнім часом пошуковики пред'являють все більш і більш жорсткі вимоги до сайтів, у тому числі до текстового наповнення. Унікальність текстів - одна з головних вимог.
Яндекс проти плагіату
У Рунеті найбільш популярною пошуковою системою є Яндекс, на потрапляння сайту в першу сторінку видачі в цій системі насамперед спрямовані старання більшості оптимізаторів. При цьому Яндекс дуже жорстко ставиться до використання на сайті не унікальних текстів. Ось що написано в розділі «Яндекс.Допомога», підрозділ «Поради веб-майстрові» :
«Ми намагаємося не індексувати або НЕ ранжувати високо: сайти, що копіюють або переписують інформацію з інших ресурсів і не створюють оригінального контенту ...».
Ця позиція Яндекса виправдана: пошукова система намагається запропонувати користувачеві нову, невідому раніше інформацію, яку і несе в собі унікальний контент. І якщо сайт відповідає вимозі унікальності і новизни, то Яндекс дає йому зелене світло на шляху до першої десятки видачі.
Професійне просування - захист від плагіату
Як наповнити сайт цікавим і унікальним текстовим контентом? Є 2 способи - написати тексти самому або довірити це професійному копірайтеру. Замовляючи створення сайту на «Фабриці сайтів», Ви маєте можливість скористатися додатковою послугою копірайтингу . Навіть якщо Ви не збираєтеся просувати сайт, унікальні тексти на його сторінках не тільки не зашкодять, але й принесуть користь Вашому ресурсу.
Інша справа - просування сайту. Перед початком просування необхідно здійснити 2 важливі процедури:
Спочатку треба проаналізувати вже наявні на сайті тексти. Перевірка матеріалів на унікальність відбувається в рамках цілісного аналізу ресурсу, проведеного фахівцями. Якщо з'ясується, що тексти не унікальні, то буде потрібно їх рерайтинг.
Потім створюються і розміщуються на сайті нові тексти, необхідні для просування. Чи варто згадувати, що вони теж повинні бути унікальними?
Вкрали контент! Що робити?
Життя сайту в Інтернеті подібна правилам дорожнього руху. Якщо Ви не порушуєте правила, то Ваш рух вперед стане більш безпечним, але, на жаль, не на 100%. І, на жаль, не можна гарантувати того, що інші учасники гонки будуть настільки ж коректні.
Буває, що «чесні» сайти, власники яких ніколи не копіювали чужий контент, піддаються ігнорування з боку пошуковика. При найближчому розгляді стає зрозуміло, що тексти на них стали не унікальними з вини інших користувачів: хтось скопіював матеріали і розмістив на сторонніх ресурсах. На жаль, в Інтернеті складно встановити першоджерело, вихідний сайт часто перестає індексуватися разом з іншими ресурсами, що публікують «запозичений» контент.
Але все не так страшно. Є метод боротьби з цим сумним явищем - постійний контроль сайта з боку оптимізатора. Фахівці використовують професійні ресурси для регулярних перевірок «недоторканності» розміщеного контенту. Але що робити, якщо текст все ж був скопійований на сторонній сайт і Ваш ресурс перестав індексуватися? Необхідно вжити заходів щодо захисту своєї власності, а саме звернутися в службу підтримки Яндекса зі скаргою на крадіжку контенту. Важливим аргументом на Вашу користь буде реєстрація Вашого сайту в каталозі Яндекса (зазвичай заявка на реєстрацію подається на початку просування). Розглянувши ситуацію, що склалася, фахівці Яндекса відмовлять в індексації тільки сайту-зловмисникові, а Ваш веб-ресурс зможе впевнено рухатися до вершини.
Тому дуже важливо довіряти просування сайту професіоналам, які здійснюватимуть постійний моніторинг ресурсу і, в разі необхідності, нівелюють всі шкідливі зовнішні впливи.
No comments:
Post a Comment