Tuesday, March 31, 2015

Кілька слів про обслуговування Інтернет-клієнтів

Створення сайту в Інтернет - це тільки перший крок на зустріч новим клієнтам і партнерам. Наскільки він буде вдалим? Це залежить і від того, як ви організуєте обслуговування цих клієнтів ...

Якщо ви витрачаєте гроші на створення сайту з метою залучення нових клієнтів, то вам доведеться витратити час на їх обслуговування. Причому обслуговування не в звичайному сенсі слова. Я маю на увазі Інтернет-обслуговування.

Недавнє дослідження, проведене спільними силами ICSA і esatisfy.com показало, що для компаній, що мають сайти, існує великий ризик втрати Інтернет-клієнтів, оскільки вони приділяють їм недостатньо уваги. У всякому разі, у порівнянні зі звичайними клієнтам з offline. Якісне обслуговування Інтернет-клієнтів - це головне завдання електронної торгівлі.

Інтернет-обслуговування передбачає обслуговування клієнтів, що звернулися до Вас з сторінок вашого сайту. Вам необхідно дотримуватися ряду правил для того, щоб ці звернення не стали останніми:

    Намагайтеся відповідати на запити клієнтів протягом одного дня. 68% покупців це цілком влаштовує. Ви задовольните ще 13% своїх клієнтів, якщо зумієте відповісти їм протягом однієї години. Продаж сама по собі -це не більше ніж угода. Ставлення ж визначається діями, які супроводжують її. А адже саме ставлення створює передумови для повторної покупки. Встановіть для себе такий термін відповіді на запити клієнтів, який якомога точніше збігається з їх очікуваннями, і постійно стежте за тим, як ви справляєтеся з поставленим завданням.
    Встановіть автовідповідач для того поштової скриньки, на який приходять листи з питаннями від клієнтів. У повідомленні автовідповідача повідомите клієнта про факт отримання листа і повідомте, коли він отримає від вас більш детальну відповідь. Після цього обов'язково виконайте свою обіцянку у встановлений термін або навіть раніше. У повідомленні автовідповідача ви можете також вказати посилання на розділ вашого сайту з відповідями на типові питання, що, можливо, заощадить час вашого клієнту.
    Сторінки з відповідями на типові питання або вашої відповіді на лист клієнта може бути недостатньо. Клієнт же може припинити листування в будь-який момент, порахувавши процес занадто трудомістким і залишившись незадоволеним вашим сервісом. Тому при будь-якій можливості використовуйте телефон. Швидке реагування та особистий характер контакту сприяють формуванню доброзичливого ставлення. Багато клієнтів не повідомляють свій телефон в листах, тому включіть в повідомлення вашої поштової скриньки прохання повідомити телефон.

Незадоволені клієнти розповідають про це в два рази більшій кількості людей, ніж ті, хто залишився задоволений. Працюйте так, щоб у ваших клієнтів не виникало бажання роздзвонила про низький рівень вашого обслуговування в чатах, телеконференціях або розсилках. Потенційна шкода від цього незміренний.

Хочете заощадити на рекламі? Розширити сферу Вашого впливу, підвищити рівень продажів, отримувати більше доходів і стимулювати клієнтів, які відвідують ваш web-сайт? Для цього необхідно лише швидко реагувати на їхні запити. Зробіть так, щоб ваші клієнти без зусиль могли знайти відповіді на свої питання і без зайвої суєти зробити покупку. Докладете всіх зусиль до того, щоб у ваших клієнтів з'явилися причини купити у вас вдруге. За умови зростаючої доброзичливості клієнтів ви неодмінно доб'ётесь успіху в on-line.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.hyphoto.net www.forum.depechemode.su www.kushebi.ge www.khanbogdcourt.gov.mn www.hesabdarybazar.ir www.medyaindir1.com www.mobiletonia.com muravlenko.yanao.ru www.moysterlitamak.ru www.niipromtrans.ru