Ні для кого не секрет, що глобальна павутина дуже міцно увійшла в наше життя. І Ви, будучи успішним бізнесменом і розуміючи, наскільки великий вплив інтернет надає на уми, вирішуєте створити сайт ! Ви знайшли компанію, якій готові доручити таку відповідальну роботу, обговорили основні питання, і ось, розробники нарешті взялися за справу. Здавалося б, можна розслабитися. Але ось тут зазвичай і виникають складнощі. Адже Ваш сайт неодмінно повинен бути унікальним, ні на що не схожим, цікавим з будь-якої точки зору і вже звичайно не примітивним! А майстер Вам попався на рідкість недбайливий: і спливаючі вікна робити не хоче, і за анімації не береться, і меню, що випадає йому здається недоречним. І навіть принесену Вами статтю, детальну і важку, з незрозумілих причин радить переробити ... Чому ж так відбувається? Промах у виборі компанії? Прикра невдача? А може бути, на все це є вагомі причини? .. Давайте розберемося.
Для початку визначимося, з якою метою створюється сайт. Очевидно, що Ви хочете щось донести до людей, запропонувати свої послуги або товари і зрештою перетворити відвідувачів сайту в своїх клієнтів. Завдання не з легких. Її можна розкласти на безліч складових, одна з яких - зручність і ефективність використання сайту. Зупинимося на цьому докладніше.
Важливо зрозуміти, що чим швидше і легше користувач реалізує свої завдання на Вашому сайті, тим більше вірогідності, що він пройде свій шлях до кінця і на виході Ви отримаєте покупця або клієнта. Подумайте самі, адже зараз є безліч сайтів, що пропонують ідентичні товари і послуги, і користувачеві немає сенсу пробиратися крізь нетрі Вашого сайту, щоб отримати те, що йому потрібно. Як же виникають ці самі «нетрі» і що може перешкодити Вашого успіху? ..
Візуальні перешкоди.
1. Відмовтеся від спливаючих вікон.
Спливаючі вікна відволікають читача від основної інформації. До того ж, вони діють як дратівливий чинник. Наявність таких вікон може спонукати користувача перейти на інший сайт або закрити вікно браузера.
2. Остерігайтеся перенасичення анімацією.
Психіка людини влаштована так, що яскраві, мерехтливі об'єкти він схильний сприймати як сигнал про небезпеку. Але навіть якщо не брати цей факт до уваги, текст, насичений анімацією, банально важко читати.
3. Продумуйте колір і розмір шрифту.
Вибираючи колір і розмір шрифту, задумайтеся про те, як відреагують Ваші очі на ті чи інші параметри. Не допускайте, щоб колір шрифту сильно контрастував з фоном або, навпаки, був занадто близький до нього. Уникайте використання дрібного шрифту. Серед Ваших потенційних клієнтів можуть виявитися люди як з хорошим, так і з поганим зором. Повірте, користувачі оцінять Вашу турботу про їхнє здоров'я!
4. Приділяйте увагу параметрам тексту на Вашому сайті.
Якщо Ви вирішили не користуватися послугами копірайтингу і самі продумуєте текстове наповнення сайту, Вам слід пам'ятати деякі речі. Текст повинен сприйматися легко. Для цього його рекомендується розбити на частини і вставити підзаголовки. Також Ви можете використовувати марковані списки і виділення. Що стосується останніх, виправданим буде виділення слів жирним шрифтом або курсивом. Користуватися підкресленням небажано, тому що підкреслені слова автоматично приймаються користувачем за посилання.
Логічні перешкоди.
1. Уникайте непрацюючих посилань.
Якщо користувач вирішує пройти за посиланням, отже, йому потрібен певний результат. Коли посилання виявляється непрацюючої, відчуття порівнянно з тим, як якщо б Вам щось пообіцяли, але не дали. Тут виправдано виникає думка, можливо, і в інших питаннях Ви опинитеся настільки ж Невиконавчий? Чи можна Вам довіряти? Та й подумайте самі, навіщо потрібна посилання, яка нікуди не призводить? .. Не наполягайте на наявності посилання, якщо сторінка, на яку вона дана, ще не готова. Особливо це актуально при створенні Інтернет-магазину для Вашого бізнесу.
2. Ретельно відбирайте інформацію.
Інформація, яку містить сайт, повинна відповідати на ключові питання користувача. Слід подумати про те, що важливо знати користувачу про Ваш продукт, яка інформація буде йому не тільки цікава, але й корисна. Для більшої впевненості рекомендується провести тестування або опитування.
3. Слідкуйте за актуальністю інформації.
Інформація на Вашому сайті обов'язково повинна бути актуальною. Пам'ятайте, що заявлені пропозиції, акції або знижки повинні діяти. Уявіть, що Ви знайшли спеціальна пропозиція, яка давно шукали. Ви зраділи, подзвонили в компанію і ... дізналися, що пропозиція більше не діє. Це називається комунікативний провал. Навряд чи розчарований користувач ще коли-небудь відвідає Ваш сайт.
4. Прагніть до логічності у всьому.
Пам'ятайте, що якщо логіка побудови Вашого сайту буде ясна користувачам, вони витратять мінімум часу і зусиль на пошук і з більшою ймовірністю здійснять покупку або замовлять якусь послугу саме у Вас. Для цього структура сайту повинна бути нескладною, а в чомусь навіть типовий. За час користування різними сайтами користувач звик до певних стандартів. Їх наявність на Вашому сайті полегшує його завдання.
Технічних перешкод може виникнути досить багато, так як створення сайту - це досить складний процес. Перешкодити успіху може незручна навігація по сайту, некоректне відображення сайту в браузерах і т. Д. І т. П. Але Вам не варто переживати за всі нюанси. Ваше завдання - зробити все, що від Вас залежить (продумати, для яких користувачів створюється сайт, надати актуальну інформацію) і ... не заважати майстрам. Так-так, вибирайте перевірену компанію, де працюють висококваліфіковані фахівці, і сміливо довіряйте розробникам. Ваша довіра неодмінно принесе свої плоди!
Для початку визначимося, з якою метою створюється сайт. Очевидно, що Ви хочете щось донести до людей, запропонувати свої послуги або товари і зрештою перетворити відвідувачів сайту в своїх клієнтів. Завдання не з легких. Її можна розкласти на безліч складових, одна з яких - зручність і ефективність використання сайту. Зупинимося на цьому докладніше.
Важливо зрозуміти, що чим швидше і легше користувач реалізує свої завдання на Вашому сайті, тим більше вірогідності, що він пройде свій шлях до кінця і на виході Ви отримаєте покупця або клієнта. Подумайте самі, адже зараз є безліч сайтів, що пропонують ідентичні товари і послуги, і користувачеві немає сенсу пробиратися крізь нетрі Вашого сайту, щоб отримати те, що йому потрібно. Як же виникають ці самі «нетрі» і що може перешкодити Вашого успіху? ..
Візуальні перешкоди.
1. Відмовтеся від спливаючих вікон.
Спливаючі вікна відволікають читача від основної інформації. До того ж, вони діють як дратівливий чинник. Наявність таких вікон може спонукати користувача перейти на інший сайт або закрити вікно браузера.
2. Остерігайтеся перенасичення анімацією.
Психіка людини влаштована так, що яскраві, мерехтливі об'єкти він схильний сприймати як сигнал про небезпеку. Але навіть якщо не брати цей факт до уваги, текст, насичений анімацією, банально важко читати.
3. Продумуйте колір і розмір шрифту.
Вибираючи колір і розмір шрифту, задумайтеся про те, як відреагують Ваші очі на ті чи інші параметри. Не допускайте, щоб колір шрифту сильно контрастував з фоном або, навпаки, був занадто близький до нього. Уникайте використання дрібного шрифту. Серед Ваших потенційних клієнтів можуть виявитися люди як з хорошим, так і з поганим зором. Повірте, користувачі оцінять Вашу турботу про їхнє здоров'я!
4. Приділяйте увагу параметрам тексту на Вашому сайті.
Якщо Ви вирішили не користуватися послугами копірайтингу і самі продумуєте текстове наповнення сайту, Вам слід пам'ятати деякі речі. Текст повинен сприйматися легко. Для цього його рекомендується розбити на частини і вставити підзаголовки. Також Ви можете використовувати марковані списки і виділення. Що стосується останніх, виправданим буде виділення слів жирним шрифтом або курсивом. Користуватися підкресленням небажано, тому що підкреслені слова автоматично приймаються користувачем за посилання.
Логічні перешкоди.
1. Уникайте непрацюючих посилань.
Якщо користувач вирішує пройти за посиланням, отже, йому потрібен певний результат. Коли посилання виявляється непрацюючої, відчуття порівнянно з тим, як якщо б Вам щось пообіцяли, але не дали. Тут виправдано виникає думка, можливо, і в інших питаннях Ви опинитеся настільки ж Невиконавчий? Чи можна Вам довіряти? Та й подумайте самі, навіщо потрібна посилання, яка нікуди не призводить? .. Не наполягайте на наявності посилання, якщо сторінка, на яку вона дана, ще не готова. Особливо це актуально при створенні Інтернет-магазину для Вашого бізнесу.
2. Ретельно відбирайте інформацію.
Інформація, яку містить сайт, повинна відповідати на ключові питання користувача. Слід подумати про те, що важливо знати користувачу про Ваш продукт, яка інформація буде йому не тільки цікава, але й корисна. Для більшої впевненості рекомендується провести тестування або опитування.
3. Слідкуйте за актуальністю інформації.
Інформація на Вашому сайті обов'язково повинна бути актуальною. Пам'ятайте, що заявлені пропозиції, акції або знижки повинні діяти. Уявіть, що Ви знайшли спеціальна пропозиція, яка давно шукали. Ви зраділи, подзвонили в компанію і ... дізналися, що пропозиція більше не діє. Це називається комунікативний провал. Навряд чи розчарований користувач ще коли-небудь відвідає Ваш сайт.
4. Прагніть до логічності у всьому.
Пам'ятайте, що якщо логіка побудови Вашого сайту буде ясна користувачам, вони витратять мінімум часу і зусиль на пошук і з більшою ймовірністю здійснять покупку або замовлять якусь послугу саме у Вас. Для цього структура сайту повинна бути нескладною, а в чомусь навіть типовий. За час користування різними сайтами користувач звик до певних стандартів. Їх наявність на Вашому сайті полегшує його завдання.
Технічних перешкод може виникнути досить багато, так як створення сайту - це досить складний процес. Перешкодити успіху може незручна навігація по сайту, некоректне відображення сайту в браузерах і т. Д. І т. П. Але Вам не варто переживати за всі нюанси. Ваше завдання - зробити все, що від Вас залежить (продумати, для яких користувачів створюється сайт, надати актуальну інформацію) і ... не заважати майстрам. Так-так, вибирайте перевірену компанію, де працюють висококваліфіковані фахівці, і сміливо довіряйте розробникам. Ваша довіра неодмінно принесе свої плоди!
No comments:
Post a Comment