Пошукова реклама - це оголошення, показуване, коли користувач задає в рядку запиту пошукової системи зазначені рекламодавцем ключові слова.
Працюючи з пошукової рекламою, ви не нав'язуєте користувачеві інформацію про свої товари і послуги, що не розраховуєте, що його погляд випадково зачепиться за ваше оголошення. Ви цілеспрямовано пропонуєте користувачеві потрібну йому інформацію, коли він її сам запросив.
Щодня Яндекс обробляє мільйони пошукових запитів. Серед них є запити і про ваш товар.
Тут все вірно ... і ні чорта не зрозуміло, особливо з першого разу. Чітко вимовити "оголошення-показуване-коли-зазначені" без тренування складно, а вже весь текст повністю да без папірця - спробуйте самі, що вийде.
Справа тут не в "недорікуватість" текстовиків Яндекса, вони якраз хороші. Справа в тому, що цими словами намагаються коротко пояснити явище, якого раніше не було в історії реклами і бізнесу, тому мисленню просто нема на що "спертися". Не дивно, що перші спроби виглядають настільки казенними: "показуються - запрасиваемие - рекламодателеоплачіваемие" ...: 0)
Явище, яке ні з чим порівняти, описати важко. Можна, звичайно, з розумним виглядом сказати, що головне НОВЕ властивість контекстної реклами - інтерактивність. Але хто дійсно розуміє, що це означає? ..
Давайте шукати способи використання інтерактивності в рекламі. В "традиційної" рекламі - не знайдемо. Доведеться відірватися від звичного життя і трохи пофантазувати. Наприклад, винайти спосіб як заробити мільйон рублів на посередництві з торгівлі автомобілями.
Кожен день в Москві продається не менше 100 автомобілів. Підкреслимо - кожен день. Це означає, що сьогодні десь в Москві ходять сотня тих, хто вже знає, в які магазини вони підуть завтра за своїми машинами; сотня, хто вже зрозумів, які їм потрібні машини, але ще не вирішили, де їх будуть купувати; сотня розмірковують, яку купити машину, і сотня людей, кому думка "а чи не купити мені машину" щойно прийшла в голову ...
За адреси не вирішили, розмірковують і замислених, за контакт з ними будь-який торговець машинами готовий платити. Тому що в той коротку мить, коли людина захотіла, але ще не вибрав, він беззахисний перед рекламою. Професійний продавець, спираючись на бажання покупця, швидко переконає, що пропонована машина - і є та сама мрія, яку наш майбутній автовласник вчора забажав.
За словами В. Суворова, "справжній мисливець не вважає проблемою потрапити з рушниці соболю в око. Знайти соболя в лісі - ось проблема". Продати - не проблема! Знайти людину, яка тільки що захотів купити і ще не визначився з вибором - мрія всіх торговців.
Як швидко можна заробити мільйон на торгівлі "тазиками" (тольяттінській автозавод), якщо навчитися щодня виділяти по сотні потенційних клієнтів з багатомільйонної натовпу і брати за посередництво хоча б 0,5%? За підрахунками виходить, що десь за місяць. Тільки от - ЯК ЇХ ВИДІЛИТИ?!.
Саме тут, в цій точці і проявляється головна властивість контекстної реклами - та сама інтерактивність, вміння "зловити" споживача в момент, коли його вибір ще не зроблено.
Людина, чогось захотів, стає активним, які шукають. Він намагається знайти спосіб вирішити свою проблему, отримати інформацію, яка допоможе йому зробити це. Задає питання, вводить запити в пошукову систему. І отримує відповідь - миттєво. Реклама не дратує, скоріше, навпаки, сприймається з вдячністю як своєчасно поданий спосіб вирішення проблеми.
Запит: "автомобілі кредит москва".
Відповіді:
Москва
Кредит на іномарку
Від 9% в USD. 1-й внесок - 20%. Комісія - 0%. Гнучкий підхід.
Москва
АвтоСпецЦентр Ауді
Ауді на Варшавке 91. Ауді з пробігом. Кредит на ваших умовах. "
Це - відповіді на питання в пошукову систему. І це ж - найбільш ефективна сьогодні рекламна технологія. Приклад реальний.
А ось про "тазики" в кредит відповідей я не побачив, хоча ВАЗ подешевше Audi буде, тобто потенційних покупців на порядки більше. Дивно, правда? Стільки в Москві фірм, що продають ВАЗи в розстрочку, і жодна не використовувала таку можливість?!. Причина вже названа: пошукова реклама сьогодні - явище нове, незвичне. Через рік-два все буде зовсім інакше.
Один американець збирав на своєму сайті заявки на "Лексуси" за ціною нижче за роздрібну. Зібравши багато заявок, отримував пристойну дилерську знижку. Різниці між ціною дилера і ціною для покупця залишалося цілком достатньо, свій мільйон він заробив.
Вдалий рекламний відповідь на пошуковий запит може багато чого. Може продати катер вартістю 600 тисяч рублів. Може принести контрактів на три мільйони рублів протягом місяця при витратах на рекламу в 7 (сім) доларів. А може просто щодня забезпечувати дзвінки і листи від клієнтів. Все це приклади з особистої практики.
* * *
Розглянемо, як треба правильно думати про контекстної (пошукової) рекламі.
Необхідно вирішити, на які пошукові запити потрібно рекламно відповідати.
Необхідно для кожного запиту скласти свою відповідь.
Необхідно вирішити, що свої відповіді будуть підтримуватися постійно.
Давайте далі по пунктах.
Почнемо з першого.
Порівняйте дві фрази:
"Вирішити, на які пошукові запити потрібно відповідати" і
"Підібрати ключові слова, під які буде показуватися рекламне оголошення, коли користувач задаcт в рядку запиту пошукової системи запит, що містить ключові слова".
Майже одне і те ж, але як по-різному сприймається ... Не варто забивати собі голову "ключовими словами", коли мова йде про контекстну рекламу.
У пошуковій оптимізації робота починається зі складання семантичного ядра, тобто списку запитів, у відповідь на які в Тор10 результатів пошуку має бути посилання на просувний сайт. У пошуковій рекламі - те ж саме: складаєте список запитів, у відповідь на які має бути показано ваше рекламне оголошення. Списки запитів для пошукової оптимізації та пошукової реклами для одного сайту - однакові.
Другий пункт.
Якщо запити, на які ви збираєтеся запропонувати свій рекламний відповідь, різні, то і відповіді мають бути різними. Навіть якщо запити синонімічні. Хоче користувач "оренду автомобіля" - дайте йому "оренду". Хоче "прокат автомобіля" - дайте "прокат"; кліків по "прокату" у відповідь на запит про "прокаті" буде більше.
І третє - про сталість.
Ми звикли думати, що реклама проводиться "кампаніями", якимись акціями, що мають початок і кінець. У той же час, коли мова йде про пошуковому просуванні, думка рухається в інший бік, мовляв, просунемося сайт, доб'юся хороших позицій, і це назавжди.
Вже з порівняння постановки завдань SEO і SEA видно, що принципової різниці немає. Визначивши запити, які цікавлять ваших покупців, рекламу у відповідь на них необхідно створити і підтримувати постійно.
Ви ж збираєтеся займатися своїм бізнесом довго? У такому випадку варто розглядати механізм контекстної реклами, гарантовано приводить до вас покупців як невід'ємну частину своєї справи.
* * *
Наостанок про лінь в області рекламостроенія і пропозиція послуг.
Коли ми думаємо про розміщення реклами під "ключові слова", хід думок приблизно такий: "Я продаю штучки, ключове слово" штучка ", тому під кожен запит зі словом" штучка "реклама і повинна показуватися". У результаті - одне ключове слово і одне оголошення. Воно й показується і під "штучки в Москві", і "штучки в Казані і в Рязані", і "штучки б.у.", і "реферат про штучках" ... тобто покази йдуть під непотрібні запити, а під багато потрібні текст об'яви не заточений.
Коли ж ми визначаємо список запитів, для кожного з яких потрібно створити свій текст, завдання ускладнюється. Крім рекламних текстів, необхідно створювати ще й маски показу, виключаючи перетину запитів із загальним ключовим словом, але різними доповнюючими. У підсумку - чим довший список, тим все менше хочеться виконувати цю роботу самостійно.
Працюючи з пошукової рекламою, ви не нав'язуєте користувачеві інформацію про свої товари і послуги, що не розраховуєте, що його погляд випадково зачепиться за ваше оголошення. Ви цілеспрямовано пропонуєте користувачеві потрібну йому інформацію, коли він її сам запросив.
Щодня Яндекс обробляє мільйони пошукових запитів. Серед них є запити і про ваш товар.
Тут все вірно ... і ні чорта не зрозуміло, особливо з першого разу. Чітко вимовити "оголошення-показуване-коли-зазначені" без тренування складно, а вже весь текст повністю да без папірця - спробуйте самі, що вийде.
Справа тут не в "недорікуватість" текстовиків Яндекса, вони якраз хороші. Справа в тому, що цими словами намагаються коротко пояснити явище, якого раніше не було в історії реклами і бізнесу, тому мисленню просто нема на що "спертися". Не дивно, що перші спроби виглядають настільки казенними: "показуються - запрасиваемие - рекламодателеоплачіваемие" ...: 0)
Явище, яке ні з чим порівняти, описати важко. Можна, звичайно, з розумним виглядом сказати, що головне НОВЕ властивість контекстної реклами - інтерактивність. Але хто дійсно розуміє, що це означає? ..
Давайте шукати способи використання інтерактивності в рекламі. В "традиційної" рекламі - не знайдемо. Доведеться відірватися від звичного життя і трохи пофантазувати. Наприклад, винайти спосіб як заробити мільйон рублів на посередництві з торгівлі автомобілями.
Кожен день в Москві продається не менше 100 автомобілів. Підкреслимо - кожен день. Це означає, що сьогодні десь в Москві ходять сотня тих, хто вже знає, в які магазини вони підуть завтра за своїми машинами; сотня, хто вже зрозумів, які їм потрібні машини, але ще не вирішили, де їх будуть купувати; сотня розмірковують, яку купити машину, і сотня людей, кому думка "а чи не купити мені машину" щойно прийшла в голову ...
За адреси не вирішили, розмірковують і замислених, за контакт з ними будь-який торговець машинами готовий платити. Тому що в той коротку мить, коли людина захотіла, але ще не вибрав, він беззахисний перед рекламою. Професійний продавець, спираючись на бажання покупця, швидко переконає, що пропонована машина - і є та сама мрія, яку наш майбутній автовласник вчора забажав.
За словами В. Суворова, "справжній мисливець не вважає проблемою потрапити з рушниці соболю в око. Знайти соболя в лісі - ось проблема". Продати - не проблема! Знайти людину, яка тільки що захотів купити і ще не визначився з вибором - мрія всіх торговців.
Як швидко можна заробити мільйон на торгівлі "тазиками" (тольяттінській автозавод), якщо навчитися щодня виділяти по сотні потенційних клієнтів з багатомільйонної натовпу і брати за посередництво хоча б 0,5%? За підрахунками виходить, що десь за місяць. Тільки от - ЯК ЇХ ВИДІЛИТИ?!.
Саме тут, в цій точці і проявляється головна властивість контекстної реклами - та сама інтерактивність, вміння "зловити" споживача в момент, коли його вибір ще не зроблено.
Людина, чогось захотів, стає активним, які шукають. Він намагається знайти спосіб вирішити свою проблему, отримати інформацію, яка допоможе йому зробити це. Задає питання, вводить запити в пошукову систему. І отримує відповідь - миттєво. Реклама не дратує, скоріше, навпаки, сприймається з вдячністю як своєчасно поданий спосіб вирішення проблеми.
Запит: "автомобілі кредит москва".
Відповіді:
Москва
Кредит на іномарку
Від 9% в USD. 1-й внесок - 20%. Комісія - 0%. Гнучкий підхід.
Москва
АвтоСпецЦентр Ауді
Ауді на Варшавке 91. Ауді з пробігом. Кредит на ваших умовах. "
Це - відповіді на питання в пошукову систему. І це ж - найбільш ефективна сьогодні рекламна технологія. Приклад реальний.
А ось про "тазики" в кредит відповідей я не побачив, хоча ВАЗ подешевше Audi буде, тобто потенційних покупців на порядки більше. Дивно, правда? Стільки в Москві фірм, що продають ВАЗи в розстрочку, і жодна не використовувала таку можливість?!. Причина вже названа: пошукова реклама сьогодні - явище нове, незвичне. Через рік-два все буде зовсім інакше.
Один американець збирав на своєму сайті заявки на "Лексуси" за ціною нижче за роздрібну. Зібравши багато заявок, отримував пристойну дилерську знижку. Різниці між ціною дилера і ціною для покупця залишалося цілком достатньо, свій мільйон він заробив.
Вдалий рекламний відповідь на пошуковий запит може багато чого. Може продати катер вартістю 600 тисяч рублів. Може принести контрактів на три мільйони рублів протягом місяця при витратах на рекламу в 7 (сім) доларів. А може просто щодня забезпечувати дзвінки і листи від клієнтів. Все це приклади з особистої практики.
* * *
Розглянемо, як треба правильно думати про контекстної (пошукової) рекламі.
Необхідно вирішити, на які пошукові запити потрібно рекламно відповідати.
Необхідно для кожного запиту скласти свою відповідь.
Необхідно вирішити, що свої відповіді будуть підтримуватися постійно.
Давайте далі по пунктах.
Почнемо з першого.
Порівняйте дві фрази:
"Вирішити, на які пошукові запити потрібно відповідати" і
"Підібрати ключові слова, під які буде показуватися рекламне оголошення, коли користувач задаcт в рядку запиту пошукової системи запит, що містить ключові слова".
Майже одне і те ж, але як по-різному сприймається ... Не варто забивати собі голову "ключовими словами", коли мова йде про контекстну рекламу.
У пошуковій оптимізації робота починається зі складання семантичного ядра, тобто списку запитів, у відповідь на які в Тор10 результатів пошуку має бути посилання на просувний сайт. У пошуковій рекламі - те ж саме: складаєте список запитів, у відповідь на які має бути показано ваше рекламне оголошення. Списки запитів для пошукової оптимізації та пошукової реклами для одного сайту - однакові.
Другий пункт.
Якщо запити, на які ви збираєтеся запропонувати свій рекламний відповідь, різні, то і відповіді мають бути різними. Навіть якщо запити синонімічні. Хоче користувач "оренду автомобіля" - дайте йому "оренду". Хоче "прокат автомобіля" - дайте "прокат"; кліків по "прокату" у відповідь на запит про "прокаті" буде більше.
І третє - про сталість.
Ми звикли думати, що реклама проводиться "кампаніями", якимись акціями, що мають початок і кінець. У той же час, коли мова йде про пошуковому просуванні, думка рухається в інший бік, мовляв, просунемося сайт, доб'юся хороших позицій, і це назавжди.
Вже з порівняння постановки завдань SEO і SEA видно, що принципової різниці немає. Визначивши запити, які цікавлять ваших покупців, рекламу у відповідь на них необхідно створити і підтримувати постійно.
Ви ж збираєтеся займатися своїм бізнесом довго? У такому випадку варто розглядати механізм контекстної реклами, гарантовано приводить до вас покупців як невід'ємну частину своєї справи.
* * *
Наостанок про лінь в області рекламостроенія і пропозиція послуг.
Коли ми думаємо про розміщення реклами під "ключові слова", хід думок приблизно такий: "Я продаю штучки, ключове слово" штучка ", тому під кожен запит зі словом" штучка "реклама і повинна показуватися". У результаті - одне ключове слово і одне оголошення. Воно й показується і під "штучки в Москві", і "штучки в Казані і в Рязані", і "штучки б.у.", і "реферат про штучках" ... тобто покази йдуть під непотрібні запити, а під багато потрібні текст об'яви не заточений.
Коли ж ми визначаємо список запитів, для кожного з яких потрібно створити свій текст, завдання ускладнюється. Крім рекламних текстів, необхідно створювати ще й маски показу, виключаючи перетину запитів із загальним ключовим словом, але різними доповнюючими. У підсумку - чим довший список, тим все менше хочеться виконувати цю роботу самостійно.
No comments:
Post a Comment