Monday, March 16, 2015

Контекстна реклама сайту

Кожен день все більше компаній відчувають ефективність контекстної реклами на власному досвіді. І це не просто слова. Ця сфера досить щільно досліджується, і результати досліджень радують як рекламодавців, так і тих, хто надає послуги контекстної реклами.

Ще недавно нікому невідома, а сьогодні вже, що користується чималою популярністю рекламодавців, контекстна реклама, набирає обертів.

У російському Інтернет-просторі виділяють два головних сервісу контекстної реклами , які й надають всім бажаючим її послуги.

    Бігун
    Яндекс.Директ

Обидва цих сервісу, за даними досліджень, займають приблизно 90% від усього російського ринку контекстної реклами.

Що стосується компанії «Бігун», то за їх власними оцінками, прибуток на російському ринку в 2007 році склала $ 210 млн., А в Україні прибуток збільшився в три рази і склала $ 3 млн.

Зростають і інші показники ефективності роботи «Бігуна». У 2007 році число користуються цим сервісом рекламодавців в порівнянні з минулим роком зросла в 1,6 рази. Незважаючи на всі ці зміни, ринок контекстної реклами в Росії продовжує розподілятися між «Яндекс.Директ» і «Бігун».

У чому ж причина бурхливого розвитку і зростання ринку контекстної реклами ?

Першопричиною, було б правильно вважати зростання загального числа користувачів глобальної мережі. Другою причиною, швидше за все, є різке поширення знань про контекстну рекламу. Про це говорять і дослідження, проведені в 2007 році, які показали, що 80% респондентів сприймають даний вид реклами позитивно, 21% - регулярно використовують її для пошуку необхідних відомостей, а 44% опитаних є співробітниками компаній, які рекламуються за допомогою контекстної реклами.

Сучасний рекламодавець дуже вимогливий до умов, які може запропонувати контекстна реклама, і запити його ростуть щодня, але, на жаль, пошукачі не в змозі забезпечити рекламодавця потрібною кількістю, необхідної аудиторії. Однак пошуковики надають найбільш якісну аудиторію, завдяки різним налаштувань: поведінковим, соціо-демографічними і т.д.

Дослідження показують, що компанії, рекламуються в категоріях: "Консалтингові послуги", "Свята", "Програмне забезпечення", "Освіта" і т.д. готові витратити на залучення клієнта приблизно 10% суми угоди, решта ж не готові витрачати і більше 1,5%.
І, звичайно ж, Росія поки відстає від західних компаній, які витрачають на контекстну рекламу, близько 30% бюджету, відведеного на рекламу в сумі.

Якщо говорити про сфери бізнесу, які найчастіше користуються послугами контекстної реклами, то слід зазначити, що лідируючі позиції тут займають: автомобілі, ремонт квартир, будинків, освітні та фінансові послуги, а також побутова техніка.

Хочеться також відзначити, що скорочуються темпи зростання вартості однієї рекламної кампанії. Приміром, за 2007 рік зростання склало 30%, тоді як у 2005 році, зростання вартості становив 105%.

Вищезазначені сервіси «Яндекс.Директ» і «Бігун» намагаються знижувати ставки за клік. «Бігун», у свою чергу, розширює кількість партнерських майданчиків. Проте все одно по раніше існують запити, ставки по яких досить дорогі, наприклад, «іпотечний кредит» - 227 руб. за клік.

Також, потрібно сказати, що частка аудиторії, зацікавленої в контекстній рекламі більше не обмежується тільки Москвою. Кількість користувачів з Санкт-Петербурга зросла за 2007 рік у 1,5 рази. Україна також не відстає, і у зв'язку із зростанням активності та підвищенням інтересу до контекстної реклами, вона в результаті подвоїла свої показники.

Контекстна реклама не зупиняється на досягнутому. Їй пророкують хороше майбутнє, головне з кожним днем ??все більше вдосконалювати цей ефективний спосіб рекламування товарів і послуг в Інтернеті. Гряде зміна способів оплати, реклама стане персонально орієнтованою, і проникне в інші сфери життєдіяльності суспільства.
Контекстна реклама сайту.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.hyphoto.net www.forum.depechemode.su www.kushebi.ge www.khanbogdcourt.gov.mn www.hesabdarybazar.ir www.medyaindir1.com www.mobiletonia.com muravlenko.yanao.ru www.moysterlitamak.ru www.niipromtrans.ru