Кожен день все більше компаній відчувають ефективність контекстної реклами на власному досвіді. І це не просто слова. Ця сфера досить щільно досліджується, і результати досліджень радують як рекламодавців, так і тих, хто надає послуги контекстної реклами.
Ще недавно нікому невідома, а сьогодні вже, що користується чималою популярністю рекламодавців, контекстна реклама, набирає обертів.
У російському Інтернет-просторі виділяють два головних сервісу контекстної реклами , які й надають всім бажаючим її послуги.
Бігун
Яндекс.Директ
Обидва цих сервісу, за даними досліджень, займають приблизно 90% від усього російського ринку контекстної реклами.
Що стосується компанії «Бігун», то за їх власними оцінками, прибуток на російському ринку в 2007 році склала $ 210 млн., А в Україні прибуток збільшився в три рази і склала $ 3 млн.
Зростають і інші показники ефективності роботи «Бігуна». У 2007 році число користуються цим сервісом рекламодавців в порівнянні з минулим роком зросла в 1,6 рази. Незважаючи на всі ці зміни, ринок контекстної реклами в Росії продовжує розподілятися між «Яндекс.Директ» і «Бігун».
У чому ж причина бурхливого розвитку і зростання ринку контекстної реклами ?
Першопричиною, було б правильно вважати зростання загального числа користувачів глобальної мережі. Другою причиною, швидше за все, є різке поширення знань про контекстну рекламу. Про це говорять і дослідження, проведені в 2007 році, які показали, що 80% респондентів сприймають даний вид реклами позитивно, 21% - регулярно використовують її для пошуку необхідних відомостей, а 44% опитаних є співробітниками компаній, які рекламуються за допомогою контекстної реклами.
Сучасний рекламодавець дуже вимогливий до умов, які може запропонувати контекстна реклама, і запити його ростуть щодня, але, на жаль, пошукачі не в змозі забезпечити рекламодавця потрібною кількістю, необхідної аудиторії. Однак пошуковики надають найбільш якісну аудиторію, завдяки різним налаштувань: поведінковим, соціо-демографічними і т.д.
Дослідження показують, що компанії, рекламуються в категоріях: "Консалтингові послуги", "Свята", "Програмне забезпечення", "Освіта" і т.д. готові витратити на залучення клієнта приблизно 10% суми угоди, решта ж не готові витрачати і більше 1,5%.
І, звичайно ж, Росія поки відстає від західних компаній, які витрачають на контекстну рекламу, близько 30% бюджету, відведеного на рекламу в сумі.
Якщо говорити про сфери бізнесу, які найчастіше користуються послугами контекстної реклами, то слід зазначити, що лідируючі позиції тут займають: автомобілі, ремонт квартир, будинків, освітні та фінансові послуги, а також побутова техніка.
Хочеться також відзначити, що скорочуються темпи зростання вартості однієї рекламної кампанії. Приміром, за 2007 рік зростання склало 30%, тоді як у 2005 році, зростання вартості становив 105%.
Вищезазначені сервіси «Яндекс.Директ» і «Бігун» намагаються знижувати ставки за клік. «Бігун», у свою чергу, розширює кількість партнерських майданчиків. Проте все одно по раніше існують запити, ставки по яких досить дорогі, наприклад, «іпотечний кредит» - 227 руб. за клік.
Також, потрібно сказати, що частка аудиторії, зацікавленої в контекстній рекламі більше не обмежується тільки Москвою. Кількість користувачів з Санкт-Петербурга зросла за 2007 рік у 1,5 рази. Україна також не відстає, і у зв'язку із зростанням активності та підвищенням інтересу до контекстної реклами, вона в результаті подвоїла свої показники.
Контекстна реклама не зупиняється на досягнутому. Їй пророкують хороше майбутнє, головне з кожним днем ??все більше вдосконалювати цей ефективний спосіб рекламування товарів і послуг в Інтернеті. Гряде зміна способів оплати, реклама стане персонально орієнтованою, і проникне в інші сфери життєдіяльності суспільства.
Контекстна реклама сайту.
Ще недавно нікому невідома, а сьогодні вже, що користується чималою популярністю рекламодавців, контекстна реклама, набирає обертів.
У російському Інтернет-просторі виділяють два головних сервісу контекстної реклами , які й надають всім бажаючим її послуги.
Бігун
Яндекс.Директ
Обидва цих сервісу, за даними досліджень, займають приблизно 90% від усього російського ринку контекстної реклами.
Що стосується компанії «Бігун», то за їх власними оцінками, прибуток на російському ринку в 2007 році склала $ 210 млн., А в Україні прибуток збільшився в три рази і склала $ 3 млн.
Зростають і інші показники ефективності роботи «Бігуна». У 2007 році число користуються цим сервісом рекламодавців в порівнянні з минулим роком зросла в 1,6 рази. Незважаючи на всі ці зміни, ринок контекстної реклами в Росії продовжує розподілятися між «Яндекс.Директ» і «Бігун».
У чому ж причина бурхливого розвитку і зростання ринку контекстної реклами ?
Першопричиною, було б правильно вважати зростання загального числа користувачів глобальної мережі. Другою причиною, швидше за все, є різке поширення знань про контекстну рекламу. Про це говорять і дослідження, проведені в 2007 році, які показали, що 80% респондентів сприймають даний вид реклами позитивно, 21% - регулярно використовують її для пошуку необхідних відомостей, а 44% опитаних є співробітниками компаній, які рекламуються за допомогою контекстної реклами.
Сучасний рекламодавець дуже вимогливий до умов, які може запропонувати контекстна реклама, і запити його ростуть щодня, але, на жаль, пошукачі не в змозі забезпечити рекламодавця потрібною кількістю, необхідної аудиторії. Однак пошуковики надають найбільш якісну аудиторію, завдяки різним налаштувань: поведінковим, соціо-демографічними і т.д.
Дослідження показують, що компанії, рекламуються в категоріях: "Консалтингові послуги", "Свята", "Програмне забезпечення", "Освіта" і т.д. готові витратити на залучення клієнта приблизно 10% суми угоди, решта ж не готові витрачати і більше 1,5%.
І, звичайно ж, Росія поки відстає від західних компаній, які витрачають на контекстну рекламу, близько 30% бюджету, відведеного на рекламу в сумі.
Якщо говорити про сфери бізнесу, які найчастіше користуються послугами контекстної реклами, то слід зазначити, що лідируючі позиції тут займають: автомобілі, ремонт квартир, будинків, освітні та фінансові послуги, а також побутова техніка.
Хочеться також відзначити, що скорочуються темпи зростання вартості однієї рекламної кампанії. Приміром, за 2007 рік зростання склало 30%, тоді як у 2005 році, зростання вартості становив 105%.
Вищезазначені сервіси «Яндекс.Директ» і «Бігун» намагаються знижувати ставки за клік. «Бігун», у свою чергу, розширює кількість партнерських майданчиків. Проте все одно по раніше існують запити, ставки по яких досить дорогі, наприклад, «іпотечний кредит» - 227 руб. за клік.
Також, потрібно сказати, що частка аудиторії, зацікавленої в контекстній рекламі більше не обмежується тільки Москвою. Кількість користувачів з Санкт-Петербурга зросла за 2007 рік у 1,5 рази. Україна також не відстає, і у зв'язку із зростанням активності та підвищенням інтересу до контекстної реклами, вона в результаті подвоїла свої показники.
Контекстна реклама не зупиняється на досягнутому. Їй пророкують хороше майбутнє, головне з кожним днем ??все більше вдосконалювати цей ефективний спосіб рекламування товарів і послуг в Інтернеті. Гряде зміна способів оплати, реклама стане персонально орієнтованою, і проникне в інші сфери життєдіяльності суспільства.
Контекстна реклама сайту.
No comments:
Post a Comment