Сучасна реклама надає рекламодавцеві широкий спектр можливостей і право вибирати той спосіб рекламування, який підходить саме йому.
Контекстна реклама в інтернеті - послуга з'явилася в порівнянні з іншими видами реклами порівняно недавно. Але за цей час у неї з'явилася маса відданих шанувальників, які щоразу справно виділяють кошти з бюджету для її застосування.
Правильно налаштована контекстна рекламна кампанія дає вражаючі і що важливо, миттєві результати.
Що таке контекстна реклама?
Для пошуку товару або послуги більшість з нас користується Інтернетом. Ми вводимо в рядок пошуку потрібний запит, наприклад: «курси англійської мови» і отримуємо такі результати:
- Два верхніх оголошення - спецрозміщення
- Всі наступні за ними - результат видачі запиту
- У правій колонці - гарантовані покази
Спецрозміщення і гарантовані покази - це і є контекстна реклама.
Таким чином: якщо Ви хочете залучити клієнтів на курси англійської мови, які ви організовуєте, Вам потрібно налаштувати кампанію за відповідним запитом.
Ймовірно, Ви ставите питанням - а чим відрізняється результат видачі від контекстної реклами?
Справа в тому, що курсів англійської мови в Росії сотні тисяч, видача не може гарантувати Вам те, що при відповідному запиті шукав побачить саме Ваші послуги. А контекстна реклама, володіючи безліччю налаштувань, дозволяє привести його, саме до Вас.
За допомогою налаштувань Ви можете обмежити:
- Час показу Вашого оголошення, приміром, показувати його тільки в робочий час
- Регіон показу. Наприклад, курси англійської мови проводяться в Москві. Навіщо платити за клік користувача, який шукає курси в Санкт-Петербурзі? Таким чином, Ви можете виключити пошук в інших містах і країнах, а обмежити регіон Москвою.
- Частоту показів рекламних матеріалів одному користувачеві протягом певного часу (за день, тиждень, кампанію).
Контекстна реклама показується тільки тим користувачам, які хочуть придбати саме те, що Ви пропонуєте, і вводять відповідний запит в рядок пошуку. Тим самим вона не відволікає користувача від суті, а допомагає йому знайти те, що він шукає в конкретний момент.
Користуючись контекстною рекламою, Ви платите тільки за цільових користувачів, за тих, на кого розраховані Ваші послуги.
При правильно складеному оголошенні велика ймовірність конверсії користувача в прямого покупця.
При проведенні контекстної рекламної кампанії є можливість вносити в її хід потрібні корективи. Тим самим підвищувати її ефективність і перевіряти витрати.
Яким чином витрачаються кошти, вкладені в контекстну рекламу?
Контекстна реклама припускає оплату за кожен клік по рекламному оголошенню. Ціна за клік, встановлюється виходячи з цін, встановлених Вашими конкурентами.
Ціни на гарантовані покази, перше місце гарантованих показів і спецрозміщення - різні. Спецрозміщення вважається більш престижним, тому й ціна за клік там буде більше.
Контекстна реклама приваблює клієнтів шляхом показу інформації, зазначеної в оголошенні саме в той момент, коли клієнт її шукає. Оголошення показуються тільки за ключовими словами, які цікаві відвідувачам. Це і підвищує ефективність даного виду реклами.
Для найкращої ефективності достатньо скласти таке оголошення, яке б максимально задовольняло запиту користувача, а також встановити найкращу ціну кліка, щоб бути на оптимальній позиції.
Позитивні сторони контекстної реклами:
- Показується лише цільовим користувачам
- Ненав'язлива
- Надає можливість використання тимчасових і географічних налаштувань
- Швидкий запуск рекламної кампанії
- Можна контролювати витрати і ефективність рекламної кампанії
Кількість прихильників контекстної реклами стає все більше з кожним новим днем. І все більше людей обирає саме її в якості основного способу просування свого бізнесу. Оцініть ефективність контекстної реклами на власному досвіді!
Контекстна реклама в інтернеті - послуга з'явилася в порівнянні з іншими видами реклами порівняно недавно. Але за цей час у неї з'явилася маса відданих шанувальників, які щоразу справно виділяють кошти з бюджету для її застосування.
Правильно налаштована контекстна рекламна кампанія дає вражаючі і що важливо, миттєві результати.
Що таке контекстна реклама?
Для пошуку товару або послуги більшість з нас користується Інтернетом. Ми вводимо в рядок пошуку потрібний запит, наприклад: «курси англійської мови» і отримуємо такі результати:
- Два верхніх оголошення - спецрозміщення
- Всі наступні за ними - результат видачі запиту
- У правій колонці - гарантовані покази
Спецрозміщення і гарантовані покази - це і є контекстна реклама.
Таким чином: якщо Ви хочете залучити клієнтів на курси англійської мови, які ви організовуєте, Вам потрібно налаштувати кампанію за відповідним запитом.
Ймовірно, Ви ставите питанням - а чим відрізняється результат видачі від контекстної реклами?
Справа в тому, що курсів англійської мови в Росії сотні тисяч, видача не може гарантувати Вам те, що при відповідному запиті шукав побачить саме Ваші послуги. А контекстна реклама, володіючи безліччю налаштувань, дозволяє привести його, саме до Вас.
За допомогою налаштувань Ви можете обмежити:
- Час показу Вашого оголошення, приміром, показувати його тільки в робочий час
- Регіон показу. Наприклад, курси англійської мови проводяться в Москві. Навіщо платити за клік користувача, який шукає курси в Санкт-Петербурзі? Таким чином, Ви можете виключити пошук в інших містах і країнах, а обмежити регіон Москвою.
- Частоту показів рекламних матеріалів одному користувачеві протягом певного часу (за день, тиждень, кампанію).
Контекстна реклама показується тільки тим користувачам, які хочуть придбати саме те, що Ви пропонуєте, і вводять відповідний запит в рядок пошуку. Тим самим вона не відволікає користувача від суті, а допомагає йому знайти те, що він шукає в конкретний момент.
Користуючись контекстною рекламою, Ви платите тільки за цільових користувачів, за тих, на кого розраховані Ваші послуги.
При правильно складеному оголошенні велика ймовірність конверсії користувача в прямого покупця.
При проведенні контекстної рекламної кампанії є можливість вносити в її хід потрібні корективи. Тим самим підвищувати її ефективність і перевіряти витрати.
Яким чином витрачаються кошти, вкладені в контекстну рекламу?
Контекстна реклама припускає оплату за кожен клік по рекламному оголошенню. Ціна за клік, встановлюється виходячи з цін, встановлених Вашими конкурентами.
Ціни на гарантовані покази, перше місце гарантованих показів і спецрозміщення - різні. Спецрозміщення вважається більш престижним, тому й ціна за клік там буде більше.
Контекстна реклама приваблює клієнтів шляхом показу інформації, зазначеної в оголошенні саме в той момент, коли клієнт її шукає. Оголошення показуються тільки за ключовими словами, які цікаві відвідувачам. Це і підвищує ефективність даного виду реклами.
Для найкращої ефективності достатньо скласти таке оголошення, яке б максимально задовольняло запиту користувача, а також встановити найкращу ціну кліка, щоб бути на оптимальній позиції.
Позитивні сторони контекстної реклами:
- Показується лише цільовим користувачам
- Ненав'язлива
- Надає можливість використання тимчасових і географічних налаштувань
- Швидкий запуск рекламної кампанії
- Можна контролювати витрати і ефективність рекламної кампанії
Кількість прихильників контекстної реклами стає все більше з кожним новим днем. І все більше людей обирає саме її в якості основного способу просування свого бізнесу. Оцініть ефективність контекстної реклами на власному досвіді!
No comments:
Post a Comment