Sunday, March 29, 2015

Контент-аналіз - визначення найбільш релевантних запиту сторінок

Сьогоднішня стаття містить важливий матеріал для тих, хто просуває свій проект по великій кількості запитів, від 50 і більше.

Ми знаємо, що посилання в результатах пошуку упорядковано релевантності, яка визначається як "відповідність документа текстом запиту". Пошукові системи навіть дають поради веб-майстрам, як зробити сайт, який повинен легко перебувати користувачами. Ось посилання на офіційні документи великої четвірки Рунета:

    Яндекс - http://www.yandex.ru/info/webmaster3.html
    Рамблер - http://www.rambler.ru/doc/recommendations.shtml
    Google - http://www.google.ru/intl/ru/webmasters/
    Апарат - http://www.aport.ru/webmast.php

Але в цих текстах дані лише загальні принципи, тоді як просування сайту - це набір конкретних практичних методів.

Уявімо собі реальну задачу. Є сайт з великою кількістю сторінок і є велика кількість запитів, по яких його потрібно просунути. Просте запитання: яку сторінку сайту Яндекс (Рамблер, Google) вважає найбільш релевантної одному окремо взятому запитом списку?

Практичний сенс відповіді на це питання полягає в наступному: якщо ви точно знаєте, яку сторінку сайту пошуковик вважає найбільш релевантної запиту, саме її варто просувати в пошуку по даному запиту, тобто виробляти текстову корекцію і ставити на неї посилання з потрібним текстом.

Як "технічно" визначити найбільш релевантну сторінку?

Пошукові системи індексують всі сторінки сайту, але в результатах пошуку видають, як правило, посилання тільки на одну - найбільш релевантну запиту. Це необхідно - є сайти, в яких одному пошуковому запиту можуть відповідати сотні сторінок, і для пошукача показати такий "блок" з посилань на один і той же сайт в результатах пошуку по всій Мережі, значить, втратити багатьох користувачів, вони будуть просто обурені подібними результатами.

Але Яндекс, Рамблер і Google дають можливість пошуку і в межах одного сайту, показуючи всі сторінки, релевантні заданому питанню. Це стандартна опція великих пошуковиків, на базі якої нескладно організувати у себе на сайті "власну" пошукову систему. Алгоритми ранжирування результатів пошуку в межах одного сайту і пошуку у Великому інтернеті - однакові: нагорі найбільш релевантна сторінка, нижче - трохи менше релевантна і так далі.

Перевірити це нескладно. Візьмемо запит, наприклад, "дерев'яні двері". Дивимося.

    Яндекс, 6 позиція , посилання на сторінку www.dnw.ru/wood_doors.html .
    Пошуком по сайту dnw.ru за запитом "дерев'яні двері" знайдено 13176 релевантних сторінок і першою в цьому списку стоїть посилання на ту ж саму сторінку - www.dnw.ru/wood_doors.html .
    Рамблер, 1 позиція , посилання на сторінку www.dip-plast.ru/links/ .
    Пошуком по сайту dip-plast.ru за запитом "дерев'яні двері" знайдено 6 релевантних сторінок і перший у цьому списку, звичайно ж, посилання на www.dip-plast.ru/links/
    Google, 9 позиція , посилання на сторінку
    www.newporte.ru/hc/bosca/exit.html .
    Пошуком по сайту newporte.ru за запитом "дерев'яні двері" знайдено 120 релевантних сторінок і першою в цьому списку знову стоїть посилання на ту ж саму сторінку - www.newporte.ru/hc/bosca/exit.html .

Можете попрактикуватися на будь-яких інших запитах, результат завжди один - верхня посилання, знайдена пошуком по сайту знаходиться на максимальній позиції для даного сайту і в результатах пошуку по всій базі пошукової системи. Це і є найбільш релевантна запитом сторінка сайту, на думку даної пошукової системи. Алгоритми ранжирування для Великого пошуку і для Пошуку по сайту - однакові.

Прямий наслідок: якщо ви навіть пошуком по сайту не знайшли жодної релевантної запиту сторінки - немає сенсу "лопатити" десятки сторінок пошукової видачі з метою визначити позицію сайту за даним запитом - її там просто немає. На практиці я десятки разів бачив, як веб-майстер складає список запитів для просування, а контент-аналіз показує, що, мінімум, для половини запитів списку на сайті немає матеріалів.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини www.hyphoto.net www.forum.depechemode.su www.kushebi.ge www.khanbogdcourt.gov.mn www.hesabdarybazar.ir www.medyaindir1.com www.mobiletonia.com muravlenko.yanao.ru www.moysterlitamak.ru www.niipromtrans.ru