Просування сайту в пошукових системах - це складний процес, який повинен своїм підсумком принести високі позиції по цільових запитах. Як правило, наявність конкуренції по більшості з них вимагає врахування всіх факторів використовуються пошуковими системами при ранжуванні. Останні роки одним з найбільш вагомих факторів є посилання на сайт, так як на них значно складніше впливати, ніж на текст або структуру сайту. Саме роботі з посиланнями і присвячена ця стаття (за матеріалами робіт Еpecькo).
Роль авторитетності сайту і посилання ранжирування в ранжируванні сайтів
Перед початком роботи з проставлення посилань на сайт необхідно зрозуміти, які чинники ранжирування пов'язані з урахуванням посилань, і, відповідно, який ефект слід очікувати від цього виду роботи над просуванням сайту.
Фактори ранжирування, пов'язані з обліком посилань
До таких факторів належать:
статична авторитетність;
тематична авторитетність;
ранжирування посилань.
Розглянемо докладніше ці чинники.
Статична авторитетність - облік кількості та якості посилань, що ведуть на сайт. Цей фактор враховується при підрахунку рівня PageRank. Чим більше ресурсів Інтернету буде посилатися на сайт, тим краще. Проте в гонитві за кількістю посилань не слід забувати про їх якість. Іноді одна якісна посилання може дати більший ефект, ніж десять неякісних. На якість посилання впливає декілька факторів.
По-перше, це PageRank сторінки, на якій встановлено посилання. Якщо порівняти два посилання з сайтів з різним рівнем PageRang, то якісніше буде та посилання з сайту, ніж рівень PageRank вище (PageRank можна приблизно дізнатися, встановивши Google Toolbar).
По-друге, це число посилань на інші сайти з цієї сторінки. Чим їх більше, тим менше ефект для кожної такої посилання, а отже і для нашого лінку теж.
В третє, деякі пошукові машини враховують близькість коду посилання до початку сторінки, тобто, наприклад, з двох посилань на сторінці більший ефект буде для тієї, код якої по тексту вище.
Тематична авторитетність - посилання з ресурсу, близького за тематичної спрямованості. Цей фактор може враховуватися багатьма способами. Наприклад, алгоритм HITS ранжує сторінки на підставі посилань з інших сторінок, відібраних за запитом. Ділячи сторінки на авторитети (якісні сторінки) та хаби (якісні списки посилань), HITS дозволяє виявити сторінки-лідери в заданому тематичному співтоваристві. Є й інші алгоритми, але всі вони відрізняються тим, що вимагають досить інтенсивних обчислень в момент запиту, що висуває жорсткі вимоги до пошукових машин. Тому алгоритми аналізу тематичної авторитетності застосовуються рідко.
Ранжирування посилань - облік текстів посилань. До пошукових систем применяющим ранжирування посилань, відносяться Яндекс, Апорт, Google, Рамблер та ін. Даний алгоритм ставить у результатах пошуку вище ті сторінки, у яких текст запиту зустрічається в посиланнях на сторінку. Посилання бувають двох видів: текстові та графічні. У графічних посиланнях (кнопки, логотипи, банери та ін.) Може враховуватися текст, що знаходиться в полі "alt" тега, в якій він записаний. Нерідко навіть число і відмінок слів має значення при обліку. Текст посилання буде мати більшу вагу в посилальному ранжируванні, якщо він буде максимально близьким до тематики сторінки, на яку веде це посилання.
Пошукові системи по-різному ставляться до текстових і графічних посиланнях. Провівши дослідження, було встановлено, що вітчизняними пошуковими системами текст з графічних посилань в посилальному ранжируванні не враховується. Виняток становить пошукова система Рамблер, для якої досить непросто в точності встановити цей факт. Зарубіжні пошукові системи активно використовують текст з графічних посилань, хоча вага графічної посилання менше ваги текстової. Тому при розміщенні посилання того чи іншого виду слід брати до уваги не тільки якість тексту посилання, але і те, як буде її враховувати при ранжуванні та чи інша пошукова система.
Чесні методи роботи - гарантія стабільності результату
Хоча за визначенням пошукових систем всі методи роботи з проставлення посилань на сайт є пошуковим спамом, ці методи все ж можна умовно розділити на "чорні", "сірі" і "білі".
До "чорних" методів роботи потрібно віднести ті методи, в результаті яких страждає в першу чергу користувач.
Приклади "чорних" методів:
поштовий спам з проханням обмінятися посиланнями;
автоматична розсилка листів сайтам, знайденим через пошук або каталог;
спам дощок оголошень, гостьових книг і форумів;
пошук кинутих доменів і киберсквоттинг - як з метою розміщення своїх проектів на старих доменах, так і простановка посилань;
створення нецільових розділів на сайті виключно для розміщення там посилань на інші проекти.
Розкриємо суть цих методів.
Поштовий спам з проханням обмінятися посиланнями
Ні для кого ні секрет, що існують і активно поширюються бази даних адрес електронної пошти. Існують також програми, що дозволяють здійснювати масову розсилку листів однакового змісту за цими адресами. Даний метод вкрай неефективний, так як дає дуже маленький відсоток розміщень від загального обсягу відправлених листів, і при цьому існує дуже велика ймовірність потрапити у бан-лист пошукових систем за розсилку листів з пропозицією пошукового спаму.
Автоматична розсилка листів сайтам, знайденим через пошук або каталог
Цей метод дещо краще попереднього, так як передбачає отримання списку сайтів з тематичних рубрик каталогів, або зі списку видачі пошукових систем по тому чи іншому тематичному запиту, тобто спочатку закладається тематична близькість сайтів, з ким передбачається зробити обмін посиланнями. Далі по цих сайтів за допомогою спеціальних програм здійснюється пошук адрес електронної пошти і після цього здійснюється автоматична розсилка листів. Переваги і недоліки у цього методу ті ж, що і у попереднього, тільки в разі обміну, який малоймовірний, ми отримаємо посилання з сайту близької нам тематики. І знову ж існує велика ймовірність потрапити у бан-лист пошукових систем за розсилку листів з пропозицією пошукового спаму.
Спам дощок оголошень, гостьових книг і форумів
Хоча ефект від подібного методу незначний, деякі оптимізатори все ж використовують його. Суть його полягає в автоматичному розміщенні посилань через форми додавання інформації, тобто за короткий термін можна домогтися того, що на сайт з'явиться досить велике число посилань. Однак якщо ці ресурси є модерується, ці посилання будуть уб'ю ж видалені з причини того, що вони там явно зайві і будуть тільки лише викликати роздратування у людей і заважати перегляду потрібної інформації. Ефект же від розміщення посилань на немодерованих ресурсах буде мінімальним, так як про те, що вони немодеровані, відомо так само і пошуковим системам, і тому посилання з таких ресурсів в посилальному ранжируванні практично не враховуються.
Пошук кинутих доменів і киберсквоттинг
Одним із способів швидкого отримання посилань на сайт є пошук і захоплення кинутих доменів. Метою захоплення є або розміщення на цьому домені свого сайту, або проставлення посилань на свої сайти для підвищення ранжирування. Як приклад першого роду дій наведемо колишній сайт телекомпанії РТР, на місці якого зараз знаходиться сайт туристичного агентства. Суть цього методу полягає в тому, що свого часу на старий сайт стояло досить багато посилань. Тепер же, хоча сайт і кинутий, посилання на нього залишилися і можна скористатися його авторитетністю для досягнення своїх цілей.
Слід пам'ятати, що посилання можуть бути так само змінені і переадресовані на нову адресу старого сайту, і домен поступово буде втрачати свою авторитетність. Як приклад захоплення домену з метою розміщення там посилань на свої ресурси наведемо приклад колишнього сайту "Воронеж". На домені ніякого сайту банку немає, проте на сторінці є досить багато посилань на кілька ресурсів Інтернету, абсолютно не відносяться до банківської тематики. Однак на цей сайт продовжують посилатися кілька сотень сайтів, що дозволяє отримати для цього сайту непоганий тИЦ. І все ж у даному випадку це явище так само тимчасове.
Створення нецільових розділів на сайті виключно для розміщення там посилань на інші проекти
Останнім часом стали частими випадки, коли на сайті однієї тематичної спрямованості розміщуються сторінки або цільові розділи з посиланнями на ресурси, які присвячені зовсім інший тематиці, навіть віддалено не нагадує тематику сайту. Природно, відразу стає зрозуміло, для чого це зроблено. Для оцінки цього методу як спамерського досить подивитися на цю сторінку очима відвідувача сайту. Якщо людина, зайшовши на сайт, присвячений, наприклад, вирощування, квітів, раптом бачить перед собою сторінку, присвячену підшипників, нічого іншого, крім роздратування у нього вона не викличе. Тому цей метод також неприйнятний в чесній роботі.
Існують також методи, які з першого погляду не можливо класифікувати як "білі" або "чорні" - це так звані "сірі" методи. Однак при детальному їх аналізі стає зрозумілим, до яких методів їх треба визначити. Як найбільш яскравий приклад "сірого" методу розміщення посилань на сайт можна навести метод, яким користувалася компанія "Агава" і якій привів у середині 2002 року до конфлікту з пошуковою системою "Яндекс". Суть цього методу така, що розміщені на сайті посилання були за своєю суттю для користувача марні, проте не заважали їм. На жаль, в даній ситуації все залежить від того, як саме захоче повести себе в такій ситуації пошукова система. Ця невизначеність означає, що, хоча ефект досягається досить хороший, все в будь-який момент може скінчиться плачевно. Тому в роботі краще не використовувати подібні методи, щоб бути впевненим у надійності одержуваних результатів.
Після того, як були розкриті "чорні" і "сірі" методи, перейдемо до розгляду "білих" методів роботи з розміщення посилань, який приносять гарантований і стабільний результат.
Окремо слід виділити також участь сайту в партнерських програмах, таких, як, наприклад, пропонуються на сайті рекламного брокера CLX.ru. Принцип дії подібних програм досить простий і орієнтований на залучення додаткових клієнтів на сайт. Сайт-замовник платить гроші за проведення рекламної кампанії. При впливі на ранжирування посилань використовується оплата за час розміщення, коли сайти-учасники ставлять на своїх сторінках пряме посилання на сайт замовника. На жаль, в таких програмах беруть участь тільки дрібні сайти розважальної тематики, з яких не доводиться чекати цільових відвідувачів; більше того, вони можуть завдати серйозного удару по іміджу компанії.
Методика роботи з розміщення посилань на сайт
Методи з розміщення посилань на сайти клієнтів компанії, що показали найбільшу ефективність і тому використовувані в нашій компанії, можна розділити на:
Безкоштовні методи розміщення:
обмін посиланнями з сайтами однаковою і близькою тематикою спрямованості;
реєстрація сайтів клієнтів в тематичних каталогах і каталогах пошукових систем;
розміщення посилань на сайтах партнерів та дилерів клієнта.
Платне розміщення посилань на сайт клієнта.
Опишемо результати, які можна очікувати, використовуючи ці методи.
Обмін посиланнями з сайтами однаковою і близькою тематикою спрямованості. Даний метод дає хороший результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ (тематичний індекс цитування, використовуваний для сортування сайтів в каталозі Яндекса), дозволяє поліпшити позиції сайту за рахунок посилання ранжирування по високочастотним цільових запитах. Може дати несподіваний позитивний ефект з притоку відвідувачів після обміну посиланнями. В якості пояснення останнього наведу приклад сайту компанії-клієнта, що займається офшорним бізнесом.
Після проведення обміну посиланнями з сайтів регіонального банку на сайті з'явився додатковий трафік від них, при чому це був саме цільовий трафік, так як відвідувачі не обмежувалися переглядом тільки лише однієї-двох сторінок (те ж саме відбулося і вус сайту регіонального банку).
Реєстрація сайтів клієнтів в тематичних каталогах і каталогах пошукових систем. На жаль, вага посилань з каталогів набагато менше, ніж у посилань з солідних сайтів однаковою і близькою тематичної спрямованості. Тому даний метод дає відносно слабкий результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ для сайту. Однак він дозволяє поліпшити позиції сайту за рахунок посилання ранжирування по середньочастотним і низькочастотних цільових запитах, під які інші сторінки у видачі оптимізовані слабо.
Розміщення посилань на сайтах партнерів та дилерів клієнта. Цей метод хороший тим, що дозволяє розмістити блок посилань на сайт без необхідності ставити зворотне посилання. Даний метод хороший ще й тим, що звернення до сайту, як до партнера або дилеру значно підвищує шанс на потрібне нам розміщення посилання. У цьому випадку повну відповідність тематики сайтів дає хороший результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ для сайту, дозволяє поліпшити позиції сайту за рахунок посилання ранжирування по високочастотним цільових запитах.
Платне розміщення посилань на сайт клієнта. Розміщення проводиться на платній основі на сайтах з високими рівнем PageRang та індексом тИЦ, і, нерідко, з великою відвідуваністю. Даний метод дає дуже хороший результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ для сайту, дозволяє значно поліпшити позиції сайту. Цей метод є найефективнішим з погляду посилання ранжирування, проте він має один дуже суттєвий недолік - він платний.
Роль авторитетності сайту і посилання ранжирування в ранжируванні сайтів
Перед початком роботи з проставлення посилань на сайт необхідно зрозуміти, які чинники ранжирування пов'язані з урахуванням посилань, і, відповідно, який ефект слід очікувати від цього виду роботи над просуванням сайту.
Фактори ранжирування, пов'язані з обліком посилань
До таких факторів належать:
статична авторитетність;
тематична авторитетність;
ранжирування посилань.
Розглянемо докладніше ці чинники.
Статична авторитетність - облік кількості та якості посилань, що ведуть на сайт. Цей фактор враховується при підрахунку рівня PageRank. Чим більше ресурсів Інтернету буде посилатися на сайт, тим краще. Проте в гонитві за кількістю посилань не слід забувати про їх якість. Іноді одна якісна посилання може дати більший ефект, ніж десять неякісних. На якість посилання впливає декілька факторів.
По-перше, це PageRank сторінки, на якій встановлено посилання. Якщо порівняти два посилання з сайтів з різним рівнем PageRang, то якісніше буде та посилання з сайту, ніж рівень PageRank вище (PageRank можна приблизно дізнатися, встановивши Google Toolbar).
По-друге, це число посилань на інші сайти з цієї сторінки. Чим їх більше, тим менше ефект для кожної такої посилання, а отже і для нашого лінку теж.
В третє, деякі пошукові машини враховують близькість коду посилання до початку сторінки, тобто, наприклад, з двох посилань на сторінці більший ефект буде для тієї, код якої по тексту вище.
Тематична авторитетність - посилання з ресурсу, близького за тематичної спрямованості. Цей фактор може враховуватися багатьма способами. Наприклад, алгоритм HITS ранжує сторінки на підставі посилань з інших сторінок, відібраних за запитом. Ділячи сторінки на авторитети (якісні сторінки) та хаби (якісні списки посилань), HITS дозволяє виявити сторінки-лідери в заданому тематичному співтоваристві. Є й інші алгоритми, але всі вони відрізняються тим, що вимагають досить інтенсивних обчислень в момент запиту, що висуває жорсткі вимоги до пошукових машин. Тому алгоритми аналізу тематичної авторитетності застосовуються рідко.
Ранжирування посилань - облік текстів посилань. До пошукових систем применяющим ранжирування посилань, відносяться Яндекс, Апорт, Google, Рамблер та ін. Даний алгоритм ставить у результатах пошуку вище ті сторінки, у яких текст запиту зустрічається в посиланнях на сторінку. Посилання бувають двох видів: текстові та графічні. У графічних посиланнях (кнопки, логотипи, банери та ін.) Може враховуватися текст, що знаходиться в полі "alt" тега, в якій він записаний. Нерідко навіть число і відмінок слів має значення при обліку. Текст посилання буде мати більшу вагу в посилальному ранжируванні, якщо він буде максимально близьким до тематики сторінки, на яку веде це посилання.
Пошукові системи по-різному ставляться до текстових і графічних посиланнях. Провівши дослідження, було встановлено, що вітчизняними пошуковими системами текст з графічних посилань в посилальному ранжируванні не враховується. Виняток становить пошукова система Рамблер, для якої досить непросто в точності встановити цей факт. Зарубіжні пошукові системи активно використовують текст з графічних посилань, хоча вага графічної посилання менше ваги текстової. Тому при розміщенні посилання того чи іншого виду слід брати до уваги не тільки якість тексту посилання, але і те, як буде її враховувати при ранжуванні та чи інша пошукова система.
Чесні методи роботи - гарантія стабільності результату
Хоча за визначенням пошукових систем всі методи роботи з проставлення посилань на сайт є пошуковим спамом, ці методи все ж можна умовно розділити на "чорні", "сірі" і "білі".
До "чорних" методів роботи потрібно віднести ті методи, в результаті яких страждає в першу чергу користувач.
Приклади "чорних" методів:
поштовий спам з проханням обмінятися посиланнями;
автоматична розсилка листів сайтам, знайденим через пошук або каталог;
спам дощок оголошень, гостьових книг і форумів;
пошук кинутих доменів і киберсквоттинг - як з метою розміщення своїх проектів на старих доменах, так і простановка посилань;
створення нецільових розділів на сайті виключно для розміщення там посилань на інші проекти.
Розкриємо суть цих методів.
Поштовий спам з проханням обмінятися посиланнями
Ні для кого ні секрет, що існують і активно поширюються бази даних адрес електронної пошти. Існують також програми, що дозволяють здійснювати масову розсилку листів однакового змісту за цими адресами. Даний метод вкрай неефективний, так як дає дуже маленький відсоток розміщень від загального обсягу відправлених листів, і при цьому існує дуже велика ймовірність потрапити у бан-лист пошукових систем за розсилку листів з пропозицією пошукового спаму.
Автоматична розсилка листів сайтам, знайденим через пошук або каталог
Цей метод дещо краще попереднього, так як передбачає отримання списку сайтів з тематичних рубрик каталогів, або зі списку видачі пошукових систем по тому чи іншому тематичному запиту, тобто спочатку закладається тематична близькість сайтів, з ким передбачається зробити обмін посиланнями. Далі по цих сайтів за допомогою спеціальних програм здійснюється пошук адрес електронної пошти і після цього здійснюється автоматична розсилка листів. Переваги і недоліки у цього методу ті ж, що і у попереднього, тільки в разі обміну, який малоймовірний, ми отримаємо посилання з сайту близької нам тематики. І знову ж існує велика ймовірність потрапити у бан-лист пошукових систем за розсилку листів з пропозицією пошукового спаму.
Спам дощок оголошень, гостьових книг і форумів
Хоча ефект від подібного методу незначний, деякі оптимізатори все ж використовують його. Суть його полягає в автоматичному розміщенні посилань через форми додавання інформації, тобто за короткий термін можна домогтися того, що на сайт з'явиться досить велике число посилань. Однак якщо ці ресурси є модерується, ці посилання будуть уб'ю ж видалені з причини того, що вони там явно зайві і будуть тільки лише викликати роздратування у людей і заважати перегляду потрібної інформації. Ефект же від розміщення посилань на немодерованих ресурсах буде мінімальним, так як про те, що вони немодеровані, відомо так само і пошуковим системам, і тому посилання з таких ресурсів в посилальному ранжируванні практично не враховуються.
Пошук кинутих доменів і киберсквоттинг
Одним із способів швидкого отримання посилань на сайт є пошук і захоплення кинутих доменів. Метою захоплення є або розміщення на цьому домені свого сайту, або проставлення посилань на свої сайти для підвищення ранжирування. Як приклад першого роду дій наведемо колишній сайт телекомпанії РТР, на місці якого зараз знаходиться сайт туристичного агентства. Суть цього методу полягає в тому, що свого часу на старий сайт стояло досить багато посилань. Тепер же, хоча сайт і кинутий, посилання на нього залишилися і можна скористатися його авторитетністю для досягнення своїх цілей.
Слід пам'ятати, що посилання можуть бути так само змінені і переадресовані на нову адресу старого сайту, і домен поступово буде втрачати свою авторитетність. Як приклад захоплення домену з метою розміщення там посилань на свої ресурси наведемо приклад колишнього сайту "Воронеж". На домені ніякого сайту банку немає, проте на сторінці є досить багато посилань на кілька ресурсів Інтернету, абсолютно не відносяться до банківської тематики. Однак на цей сайт продовжують посилатися кілька сотень сайтів, що дозволяє отримати для цього сайту непоганий тИЦ. І все ж у даному випадку це явище так само тимчасове.
Створення нецільових розділів на сайті виключно для розміщення там посилань на інші проекти
Останнім часом стали частими випадки, коли на сайті однієї тематичної спрямованості розміщуються сторінки або цільові розділи з посиланнями на ресурси, які присвячені зовсім інший тематиці, навіть віддалено не нагадує тематику сайту. Природно, відразу стає зрозуміло, для чого це зроблено. Для оцінки цього методу як спамерського досить подивитися на цю сторінку очима відвідувача сайту. Якщо людина, зайшовши на сайт, присвячений, наприклад, вирощування, квітів, раптом бачить перед собою сторінку, присвячену підшипників, нічого іншого, крім роздратування у нього вона не викличе. Тому цей метод також неприйнятний в чесній роботі.
Існують також методи, які з першого погляду не можливо класифікувати як "білі" або "чорні" - це так звані "сірі" методи. Однак при детальному їх аналізі стає зрозумілим, до яких методів їх треба визначити. Як найбільш яскравий приклад "сірого" методу розміщення посилань на сайт можна навести метод, яким користувалася компанія "Агава" і якій привів у середині 2002 року до конфлікту з пошуковою системою "Яндекс". Суть цього методу така, що розміщені на сайті посилання були за своєю суттю для користувача марні, проте не заважали їм. На жаль, в даній ситуації все залежить від того, як саме захоче повести себе в такій ситуації пошукова система. Ця невизначеність означає, що, хоча ефект досягається досить хороший, все в будь-який момент може скінчиться плачевно. Тому в роботі краще не використовувати подібні методи, щоб бути впевненим у надійності одержуваних результатів.
Після того, як були розкриті "чорні" і "сірі" методи, перейдемо до розгляду "білих" методів роботи з розміщення посилань, який приносять гарантований і стабільний результат.
Окремо слід виділити також участь сайту в партнерських програмах, таких, як, наприклад, пропонуються на сайті рекламного брокера CLX.ru. Принцип дії подібних програм досить простий і орієнтований на залучення додаткових клієнтів на сайт. Сайт-замовник платить гроші за проведення рекламної кампанії. При впливі на ранжирування посилань використовується оплата за час розміщення, коли сайти-учасники ставлять на своїх сторінках пряме посилання на сайт замовника. На жаль, в таких програмах беруть участь тільки дрібні сайти розважальної тематики, з яких не доводиться чекати цільових відвідувачів; більше того, вони можуть завдати серйозного удару по іміджу компанії.
Методика роботи з розміщення посилань на сайт
Методи з розміщення посилань на сайти клієнтів компанії, що показали найбільшу ефективність і тому використовувані в нашій компанії, можна розділити на:
Безкоштовні методи розміщення:
обмін посиланнями з сайтами однаковою і близькою тематикою спрямованості;
реєстрація сайтів клієнтів в тематичних каталогах і каталогах пошукових систем;
розміщення посилань на сайтах партнерів та дилерів клієнта.
Платне розміщення посилань на сайт клієнта.
Опишемо результати, які можна очікувати, використовуючи ці методи.
Обмін посиланнями з сайтами однаковою і близькою тематикою спрямованості. Даний метод дає хороший результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ (тематичний індекс цитування, використовуваний для сортування сайтів в каталозі Яндекса), дозволяє поліпшити позиції сайту за рахунок посилання ранжирування по високочастотним цільових запитах. Може дати несподіваний позитивний ефект з притоку відвідувачів після обміну посиланнями. В якості пояснення останнього наведу приклад сайту компанії-клієнта, що займається офшорним бізнесом.
Після проведення обміну посиланнями з сайтів регіонального банку на сайті з'явився додатковий трафік від них, при чому це був саме цільовий трафік, так як відвідувачі не обмежувалися переглядом тільки лише однієї-двох сторінок (те ж саме відбулося і вус сайту регіонального банку).
Реєстрація сайтів клієнтів в тематичних каталогах і каталогах пошукових систем. На жаль, вага посилань з каталогів набагато менше, ніж у посилань з солідних сайтів однаковою і близькою тематичної спрямованості. Тому даний метод дає відносно слабкий результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ для сайту. Однак він дозволяє поліпшити позиції сайту за рахунок посилання ранжирування по середньочастотним і низькочастотних цільових запитах, під які інші сторінки у видачі оптимізовані слабо.
Розміщення посилань на сайтах партнерів та дилерів клієнта. Цей метод хороший тим, що дозволяє розмістити блок посилань на сайт без необхідності ставити зворотне посилання. Даний метод хороший ще й тим, що звернення до сайту, як до партнера або дилеру значно підвищує шанс на потрібне нам розміщення посилання. У цьому випадку повну відповідність тематики сайтів дає хороший результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ для сайту, дозволяє поліпшити позиції сайту за рахунок посилання ранжирування по високочастотним цільових запитах.
Платне розміщення посилань на сайт клієнта. Розміщення проводиться на платній основі на сайтах з високими рівнем PageRang та індексом тИЦ, і, нерідко, з великою відвідуваністю. Даний метод дає дуже хороший результат з точки зору підвищення рівня PageRang та індексу тИЦ для сайту, дозволяє значно поліпшити позиції сайту. Цей метод є найефективнішим з погляду посилання ранжирування, проте він має один дуже суттєвий недолік - він платний.
No comments:
Post a Comment