Для кого створюють сайти ? Для їх власників. Та так, щоб їм подобалися і були їм зрозумілі. Хитросплетіння дизайну, складне меню, море незрозумілої інформації, контакти заховані в дальній кут, щоб не заважали і.т.д.
Для кого повинен створюватися сайт?
Звичайно ж, для відвідувачів, які в результаті стають прямими покупцями.
Навіщо створювати сайт для відвідувачів, якщо цей сайт мій, і він повинен подобатися в першу чергу саме мені?
Цілком логічне запитання. Проте варто згадати, які цілі Ви ставили перед собою, починаючи створення сайту ? Напевно, Ви хотіли, щоб Ваш сайт збільшив обсяги реалізованої продукції, Ви хотіли, щоб він став додатковим і дуже дієвим каналом збуту.
А хто буде купувати Вашу продукцію, товар, послугу? Звичайно ж, відвідувачі сайту, на якому буде розміщена інформація про Вас, Ваш товар, продукцію, послуги. Тому головною персоною, для якої створюється сайт, буде відвідувач, користувач Інтернет.
Існують три основні чинники, які впливають на сприйняття сайту користувачами:
Відповідність сайту цілям користувача
Труднощі оперування сайтом
Ступінь довіри до сайту
Розберемо докладніше.
1. Відповідність сайту цілям користувача.
Щоб чітко розуміти які цілі ставить перед собою відвідувач Вашого сайту і чи виправдовуються його мети в результаті, потрібно дуже щільно контактувати з аудиторією. Вивчати її потреби і запити. Знати її бажання і можливості.
Справа в тому, що професіонали, які створюють сайт, за рідкісним винятком входять до лав тих самих потенційних відвідувачів майбутнього сайту. Тому вони не завжди можуть сформувати контент сайту, виходячи з потреб його реальних відвідувачів. Так як вони, наприклад, володіють іншими інтересами.
Але в цьому випадку, існують способи, які допомагають виявити: чого не вистачає в існуючому контенті сайту, які значні помилки допущені, що потрібно зробити для поліпшення сайту в цілому, щоб привернути на нього додаткову аудиторію.
Анкетування - свого роду палочка-виручалочка кожного свідомого власника сайту.
Анкетування допомагає повсюдно спілкуватися з відвідувачами сайту і з їхньою ж допомогою, удосконалювати сайт.
Анкетування - це найбільш простий спосіб, однак він вимагає ретельної підготовки. Інакше його результати Вам просто не знадобляться з причини їх повної суб'єктивності, неправдивості і також, банально, малої кількості інформації, отриманої в результаті анкетування.
питання повинні бути простими і конкретними.
не пропонуйте занадто багато варіантів відповідей, щоб не ставити користувача в глухий кут.
дії, які буде здійснювати користувач, для того, щоб відповісти на питання, повинні бути максимально спрощені.
дати користувачеві можливість дати свій власний варіант відповіді, а не вибирати тільки з наявних.
чим менше питань, тим більша кількість відвідувачів зацікавить анкета.
Форма зворотнього зв'язку - доцільно створювати для виявлення ставлення відвідувачів до окремих сторінок сайту, завдяки їх можливості залишати на них свої коментарі. Інтерес власника сайту до точки зору користувача говорить про бажання вивчити аудиторію і її переваги.
2. Труднощі оперування з сайтом.
Знаходження на сайті будь-якого формату, вимагає від відвідувача певних дій, за допомогою яких він потрапляє в той чи інший розділ меню, переглядає інформацію або кладе, вибраний товар в корзину. Труднощі оперування з сайтом можуть призвести до втрати потенційних покупців.
І чим більше сайт, тим важче зробити його інтерфейс більш функціональним.
На допомогу власникам сайтів тут приходить юзабіліті-тестування.
Юзабіліті-тестування - це, як правило, 1-5 завдань для користувачів. З допомогою яких можна буде проаналізувати наявні результати і зробити відповідні висновки.
3. Ступінь довіри до сайту.
Фактори, що впливають на довіру користувача до сайту:
Інформація, розміщена на сайті, не повинна бути голослівною, а повинна бути підтверджена незалежними джерелами. Як правило, таким відомостями користувача сайту довіряють набагато більше, ніж, якщо вона буде розміщена в дусі «це наша особиста думка».
Важливо вказувати контакти, тому як за сторінками сайту повинні бути реальні особи, люди, організації. Чим більше контактів: юридична, електронна адреси, телефони. Хорошим ходом і великим плюсом буде розміщення фотографій співробітників компанії і навіть короткої інформації про них.
Смаки у всіх різні. Важко догодити всім користувачам, які будуть заходити на сайт. Проте зробити його таким, щоб була видна робота дизайнера - це важливо. Якість візуального дизайну - ще один фактор, що впливає на ступінь довіри користувача до сайту.
Постійне оновлення інформації на сайті, говорить про те, що власники сайту намагаються підтримувати його актуальність, тим самим зацікавити користувача. Застаріла інформація на сайті - причина втрати відвідувача.
По можливості виключити показ чужих банерів на вашому сайті, тим більше, якщо вони мають легковажний характер.
Важливим чинником ступеня довіри до сайту є банальне наявність граматичних помилок різного роду. Неграмотне виклад матеріалу, непрофесіоналізм у подачі інформації та інші помилки викликають у користувачів негативне ставлення до сайту.
Для кого повинен створюватися сайт?
Звичайно ж, для відвідувачів, які в результаті стають прямими покупцями.
Навіщо створювати сайт для відвідувачів, якщо цей сайт мій, і він повинен подобатися в першу чергу саме мені?
Цілком логічне запитання. Проте варто згадати, які цілі Ви ставили перед собою, починаючи створення сайту ? Напевно, Ви хотіли, щоб Ваш сайт збільшив обсяги реалізованої продукції, Ви хотіли, щоб він став додатковим і дуже дієвим каналом збуту.
А хто буде купувати Вашу продукцію, товар, послугу? Звичайно ж, відвідувачі сайту, на якому буде розміщена інформація про Вас, Ваш товар, продукцію, послуги. Тому головною персоною, для якої створюється сайт, буде відвідувач, користувач Інтернет.
Існують три основні чинники, які впливають на сприйняття сайту користувачами:
Відповідність сайту цілям користувача
Труднощі оперування сайтом
Ступінь довіри до сайту
Розберемо докладніше.
1. Відповідність сайту цілям користувача.
Щоб чітко розуміти які цілі ставить перед собою відвідувач Вашого сайту і чи виправдовуються його мети в результаті, потрібно дуже щільно контактувати з аудиторією. Вивчати її потреби і запити. Знати її бажання і можливості.
Справа в тому, що професіонали, які створюють сайт, за рідкісним винятком входять до лав тих самих потенційних відвідувачів майбутнього сайту. Тому вони не завжди можуть сформувати контент сайту, виходячи з потреб його реальних відвідувачів. Так як вони, наприклад, володіють іншими інтересами.
Але в цьому випадку, існують способи, які допомагають виявити: чого не вистачає в існуючому контенті сайту, які значні помилки допущені, що потрібно зробити для поліпшення сайту в цілому, щоб привернути на нього додаткову аудиторію.
Анкетування - свого роду палочка-виручалочка кожного свідомого власника сайту.
Анкетування допомагає повсюдно спілкуватися з відвідувачами сайту і з їхньою ж допомогою, удосконалювати сайт.
Анкетування - це найбільш простий спосіб, однак він вимагає ретельної підготовки. Інакше його результати Вам просто не знадобляться з причини їх повної суб'єктивності, неправдивості і також, банально, малої кількості інформації, отриманої в результаті анкетування.
питання повинні бути простими і конкретними.
не пропонуйте занадто багато варіантів відповідей, щоб не ставити користувача в глухий кут.
дії, які буде здійснювати користувач, для того, щоб відповісти на питання, повинні бути максимально спрощені.
дати користувачеві можливість дати свій власний варіант відповіді, а не вибирати тільки з наявних.
чим менше питань, тим більша кількість відвідувачів зацікавить анкета.
Форма зворотнього зв'язку - доцільно створювати для виявлення ставлення відвідувачів до окремих сторінок сайту, завдяки їх можливості залишати на них свої коментарі. Інтерес власника сайту до точки зору користувача говорить про бажання вивчити аудиторію і її переваги.
2. Труднощі оперування з сайтом.
Знаходження на сайті будь-якого формату, вимагає від відвідувача певних дій, за допомогою яких він потрапляє в той чи інший розділ меню, переглядає інформацію або кладе, вибраний товар в корзину. Труднощі оперування з сайтом можуть призвести до втрати потенційних покупців.
І чим більше сайт, тим важче зробити його інтерфейс більш функціональним.
На допомогу власникам сайтів тут приходить юзабіліті-тестування.
Юзабіліті-тестування - це, як правило, 1-5 завдань для користувачів. З допомогою яких можна буде проаналізувати наявні результати і зробити відповідні висновки.
3. Ступінь довіри до сайту.
Фактори, що впливають на довіру користувача до сайту:
Інформація, розміщена на сайті, не повинна бути голослівною, а повинна бути підтверджена незалежними джерелами. Як правило, таким відомостями користувача сайту довіряють набагато більше, ніж, якщо вона буде розміщена в дусі «це наша особиста думка».
Важливо вказувати контакти, тому як за сторінками сайту повинні бути реальні особи, люди, організації. Чим більше контактів: юридична, електронна адреси, телефони. Хорошим ходом і великим плюсом буде розміщення фотографій співробітників компанії і навіть короткої інформації про них.
Смаки у всіх різні. Важко догодити всім користувачам, які будуть заходити на сайт. Проте зробити його таким, щоб була видна робота дизайнера - це важливо. Якість візуального дизайну - ще один фактор, що впливає на ступінь довіри користувача до сайту.
Постійне оновлення інформації на сайті, говорить про те, що власники сайту намагаються підтримувати його актуальність, тим самим зацікавити користувача. Застаріла інформація на сайті - причина втрати відвідувача.
По можливості виключити показ чужих банерів на вашому сайті, тим більше, якщо вони мають легковажний характер.
Важливим чинником ступеня довіри до сайту є банальне наявність граматичних помилок різного роду. Неграмотне виклад матеріалу, непрофесіоналізм у подачі інформації та інші помилки викликають у користувачів негативне ставлення до сайту.
No comments:
Post a Comment