В даний час існує безліч різних способів розрекламувати свою діяльність, товари, послуги. Найдієвішим способом є застосування рекламних можливостей в комплексі. Як правило, це одночасне задіяння інформаційних каналів: відеоролик на телебаченні, аудіоролик в ефірі радіостанцій, рекламний матеріал в друкованих ЗМІ, а також реклама в глобальній мережі інтернет. Такий хід підсилює ефект від рекламної кампанії.
Реклама в інтернеті приносить замовникам найкращі результати, в порівнянні з іншими, більш традиційними видами реклами. Причини зростаючої популярності інтернет-реклами в тому, що вона володіє численними перевагами. Ось що Ви отримуєте, в результаті використання реклами в інтернет: підвищується впізнаваність бренду, збільшується приплив потенційних клієнтів, тим самим витрачені на неї кошти будуть окупатися, незмінна прибуток, можливість спілкуватися з клієнтами.
Реклама в інтернеті - довговічна, має можливість оперативно видозмінюватися, адресна, доступна, не вимагає великих витрат, ефективна.
Звичайно ж, кажучи про всі переваги інтернет-реклами можна забувати про те, наскільки важливо вибрати компанію, з якою Ви будете співпрацювати. Співпраця з досвідченими і професійними компаніями, що надають такий вид послуг - гарантує кращий результат. Тільки команда грамотних фахівців зможе правильно спрямувати всі існуючі переваги інтернет реклами на здійснення Ваших ідей і побажань, на розвиток Вашого бізнесу.
Так які ж види реклами надає користувачам глобальна павутина?
Це і пошукова оптимізація, контекстна та банерна реклама ...
З часів розвитку реклами в інтернеті, фахівці стали все більше і більше їй цікавитися, вивчати, виводити статистику, контролювати, з'ясовувати побажання споживачів. Результати останніх досліджень показали, що 85% користувачів знаходять запитувану інформацію за допомогою пошукових систем (Google, Yandex, Rambler і т.д.) і лише 10% з них, в результаті видачі, переглядають другу і наступні сторінки, тобто основна маса користувачів зупиняє свій вибір на першій сторінці. І якщо ваш сайт знаходиться у другій, третій і т.д. десятках, у нього дуже мало шансів бути побаченим потенційною аудиторією.
Пошукова оптимізація вирішує проблему виведення сайту в першу десятку видачі пошукових систем. Саме пошукова оптимізація є головним постачальником потенційних клієнтів.
Ви продаєте меблі ... Сайтів, володарями, яких є компанії з продажу меблів - тисячі. Користувач, який цікавиться покупкою меблів, вводить в рядок пошуку: «меблі» і бачить на екрані першу десятку компаній, які пропонують цю послугу. Але Вас серед них немає. А, виходячи, з вищенаведеної статистики, решта сторінки користувач переглядати не буде. Тоді навіщо Вам потрібен сайт, якщо його ніхто не побачить?
Тільки пошукова оптимізація допоможе поставити саме Ваш сайт в десятку видачі пошукової системи.
А для того, щоб бути на першій сторінці результатів видачі, ваш ресурс повинен цілком відповідати запитам пошукових систем, повинен бути наповнений якісним, унікальним контентом, що містить максимальну кількість ключових слів і словосполучень, структура сайту повинна бути чіткою і зрозумілою. Крім цього, існує безліч способів вивести сайт на перші позиції, це і реєстрація в пошукових системах та збільшення індексу цитованості, і перетворення сайту з гарної обгортки в наповнену смачним вмістом повноцінну цукерку.
Іншим видом інтернет-реклами є банерна реклама. Банерна реклама - це надійний спосіб привернути увагу саме до Вашої компанії. Це можливість привернути увагу барвистим, незвичайним, ексклюзивним рекламним оголошенням.
Банер - це візуальна приманка, що змушує користувача подивитися, що там всередині.
Банерна реклама високоефективна і відносно недорога за ціною. Її відмінність в тому, що вона може впливати на користувача з різних сторін, це можливість виразити в словах, колірному наповненні, в різних образах і сміливих ідеях імідж Вашої компанії, розкрити її в іншому світлі, продемонструвати фантазію, уяву і гумор. Таким чином, банер виконують іміджеву функцію, показуючи рекламне повідомлення, в сукупності з фірмовим стилем компанії.
Дослідження цієї сфери показали, що пошукової реклами в інтернеті в 3 рази більше, ніж банерної. Але спостерігається така тенденція: пошукова реклама, стає популярнішим в 4 рази тільки після показу банера, тобто, користувач найчастіше звертається до пошукової рекламі саме після перегляду банера. Чим частіше користувач бачить графічний банер певної компанії, тим частіше він звертається до текстової реклами. Але занадто частий показ - несе подразнюючий ефект і тим самим, негативний результат. Тому, важливо, щоб банерна реклама була ненавящівой і дозованої.
Банерна, як і контекстна реклама - види інтернет-реклами, які є кращими інструментами залучення цільової аудиторії.
Контекстна реклама - це показ текстових оголошень, близьких за тематикою до запиту,
який вводиться користувачем в рядок пошуку.
Контекстна реклама припускає оплату за кожен клік по рекламному оголошенню. Цей вид реклами набуває з кожним днем ??все більшу популярність. Він володіє рядом нововведень: можливість обмеження показу оголошення на певній території (геотаргетинг), можливість обмеження показу оголошення одному користувачеві протягом певного часу (таргетинг по частоті показів), а також часовий таргетинг - можливість показувати рекламне оголошення в чітко заданий час доби, для сегментування потенційної аудиторії. Таким чином, у Вас немає необхідності платити за нецільового користувача.
Доцільно застосовувати контекстну рекламу для швидкого просування товару, недавно виведеного на ринок і для залучення користувачів в розділи, які недоступні пошуковим системам.
На відміну від пошукової оптимізації, яка дає не миттєвий ефект, але довгостроковий результат, контекстна реклама - це швидкий ефект і приплив потенційної аудиторії в той момент, поки ви її оплачуєте.
Таким чином, можна зробити висновок про те, що інтернет-реклама:
гарантує Вам постійний приплив цільової аудиторії, тим більше що кількість користувачів рунета збільшується щодня
дає Вам можливість сфокусувати рекламний посил на потрібній цільової аудиторії
не має територіальної прив'язки і може приносити результат, незалежно від свого місця розташування
доступна цільовим користувачам в будь-який час доби
завдяки формам зворотного зв'язку, дає Вам можливість спілкуватися з потенційними клієнтами
дає можливість надання інформації про Вашу діяльність в усьому її обсязі
Реклама в інтернеті приносить замовникам найкращі результати, в порівнянні з іншими, більш традиційними видами реклами. Причини зростаючої популярності інтернет-реклами в тому, що вона володіє численними перевагами. Ось що Ви отримуєте, в результаті використання реклами в інтернет: підвищується впізнаваність бренду, збільшується приплив потенційних клієнтів, тим самим витрачені на неї кошти будуть окупатися, незмінна прибуток, можливість спілкуватися з клієнтами.
Реклама в інтернеті - довговічна, має можливість оперативно видозмінюватися, адресна, доступна, не вимагає великих витрат, ефективна.
Звичайно ж, кажучи про всі переваги інтернет-реклами можна забувати про те, наскільки важливо вибрати компанію, з якою Ви будете співпрацювати. Співпраця з досвідченими і професійними компаніями, що надають такий вид послуг - гарантує кращий результат. Тільки команда грамотних фахівців зможе правильно спрямувати всі існуючі переваги інтернет реклами на здійснення Ваших ідей і побажань, на розвиток Вашого бізнесу.
Так які ж види реклами надає користувачам глобальна павутина?
Це і пошукова оптимізація, контекстна та банерна реклама ...
З часів розвитку реклами в інтернеті, фахівці стали все більше і більше їй цікавитися, вивчати, виводити статистику, контролювати, з'ясовувати побажання споживачів. Результати останніх досліджень показали, що 85% користувачів знаходять запитувану інформацію за допомогою пошукових систем (Google, Yandex, Rambler і т.д.) і лише 10% з них, в результаті видачі, переглядають другу і наступні сторінки, тобто основна маса користувачів зупиняє свій вибір на першій сторінці. І якщо ваш сайт знаходиться у другій, третій і т.д. десятках, у нього дуже мало шансів бути побаченим потенційною аудиторією.
Пошукова оптимізація вирішує проблему виведення сайту в першу десятку видачі пошукових систем. Саме пошукова оптимізація є головним постачальником потенційних клієнтів.
Ви продаєте меблі ... Сайтів, володарями, яких є компанії з продажу меблів - тисячі. Користувач, який цікавиться покупкою меблів, вводить в рядок пошуку: «меблі» і бачить на екрані першу десятку компаній, які пропонують цю послугу. Але Вас серед них немає. А, виходячи, з вищенаведеної статистики, решта сторінки користувач переглядати не буде. Тоді навіщо Вам потрібен сайт, якщо його ніхто не побачить?
Тільки пошукова оптимізація допоможе поставити саме Ваш сайт в десятку видачі пошукової системи.
А для того, щоб бути на першій сторінці результатів видачі, ваш ресурс повинен цілком відповідати запитам пошукових систем, повинен бути наповнений якісним, унікальним контентом, що містить максимальну кількість ключових слів і словосполучень, структура сайту повинна бути чіткою і зрозумілою. Крім цього, існує безліч способів вивести сайт на перші позиції, це і реєстрація в пошукових системах та збільшення індексу цитованості, і перетворення сайту з гарної обгортки в наповнену смачним вмістом повноцінну цукерку.
Іншим видом інтернет-реклами є банерна реклама. Банерна реклама - це надійний спосіб привернути увагу саме до Вашої компанії. Це можливість привернути увагу барвистим, незвичайним, ексклюзивним рекламним оголошенням.
Банер - це візуальна приманка, що змушує користувача подивитися, що там всередині.
Банерна реклама високоефективна і відносно недорога за ціною. Її відмінність в тому, що вона може впливати на користувача з різних сторін, це можливість виразити в словах, колірному наповненні, в різних образах і сміливих ідеях імідж Вашої компанії, розкрити її в іншому світлі, продемонструвати фантазію, уяву і гумор. Таким чином, банер виконують іміджеву функцію, показуючи рекламне повідомлення, в сукупності з фірмовим стилем компанії.
Дослідження цієї сфери показали, що пошукової реклами в інтернеті в 3 рази більше, ніж банерної. Але спостерігається така тенденція: пошукова реклама, стає популярнішим в 4 рази тільки після показу банера, тобто, користувач найчастіше звертається до пошукової рекламі саме після перегляду банера. Чим частіше користувач бачить графічний банер певної компанії, тим частіше він звертається до текстової реклами. Але занадто частий показ - несе подразнюючий ефект і тим самим, негативний результат. Тому, важливо, щоб банерна реклама була ненавящівой і дозованої.
Банерна, як і контекстна реклама - види інтернет-реклами, які є кращими інструментами залучення цільової аудиторії.
Контекстна реклама - це показ текстових оголошень, близьких за тематикою до запиту,
який вводиться користувачем в рядок пошуку.
Контекстна реклама припускає оплату за кожен клік по рекламному оголошенню. Цей вид реклами набуває з кожним днем ??все більшу популярність. Він володіє рядом нововведень: можливість обмеження показу оголошення на певній території (геотаргетинг), можливість обмеження показу оголошення одному користувачеві протягом певного часу (таргетинг по частоті показів), а також часовий таргетинг - можливість показувати рекламне оголошення в чітко заданий час доби, для сегментування потенційної аудиторії. Таким чином, у Вас немає необхідності платити за нецільового користувача.
Доцільно застосовувати контекстну рекламу для швидкого просування товару, недавно виведеного на ринок і для залучення користувачів в розділи, які недоступні пошуковим системам.
На відміну від пошукової оптимізації, яка дає не миттєвий ефект, але довгостроковий результат, контекстна реклама - це швидкий ефект і приплив потенційної аудиторії в той момент, поки ви її оплачуєте.
Таким чином, можна зробити висновок про те, що інтернет-реклама:
гарантує Вам постійний приплив цільової аудиторії, тим більше що кількість користувачів рунета збільшується щодня
дає Вам можливість сфокусувати рекламний посил на потрібній цільової аудиторії
не має територіальної прив'язки і може приносити результат, незалежно від свого місця розташування
доступна цільовим користувачам в будь-який час доби
завдяки формам зворотного зв'язку, дає Вам можливість спілкуватися з потенційними клієнтами
дає можливість надання інформації про Вашу діяльність в усьому її обсязі
No comments:
Post a Comment