Стаття аналізує основні помилки підприємців, які зважилися створити свій інтернет-магазин і методи їх вирішення.
Багато хто замислюється про створення інтернет-магазину в Чехії, але відкладають цю справу на потім, бо не знаходять відповідей на деякі питання. Давайте обговоримо хоча б деякі з них.
Сотні інтернет-магазинів з'являються щодня, але дуже мало "доживають" хоча б до дворічного віку. Багато передпрінімателі на самому початку мають великі плани, надії, гроші для справи або взяті в кредит, або зароблені нелегкою працею; а потім все «випаровується» за рік-два. Що трапилося? Підприємець винен, або криза, або немає попиту на обраний товар? Онлайн-продажі ростуть з кожним роком, все більше людей починають їм довіряти, хоча ще вони не такі високі як в інших країнах Європи. Невже не залишилося місця для нових інтернет-магазинів в Чехії?
Серед причин, можна виділити наступні.
1) Підприємець недостатньо кваліфікований для такого бізнесу. Якщо він не працював раніше в звичайному магазині, або адміністратором, або хоча б продавцем, він не буде знати багатьох дрібних деталей, які можуть бути відсутні при плануванні бізнесу. Обов'язкові витрати, непередбачені витрати, типи співпраці з виробниками, приблизний час потрібне для транспортування, як організований процес повернення товару, бухгалтерія, чинні закони та інші деталі які можуть улізуть з поля зору. Поради друзів можуть допомогти, але якщо ти сам не стикався і не ршал такі завдання, дуже важко побут успішним у такому бізнесі.
2) Не склав бізнес-плану. Він може подумати що інтернет-магазини в Чехії це набагато простіше звичайних і просто вирішив відкрити свій Інтерет-магазин. Друзі розповідають все в рожевому кольорі, ти сам робиш онлайн-покупки, бачиш як все це просто і нарешті наважуєшся. У підприємця немає хоча б приблизного бізнес-плану, немає стратегії на тривалий час, немає списку всіх витрат, не знаєш точно що ти будеш продавати і чому потенційні покупці повинні робити свої покупки в тебе, немає поруч хоча б однієї людини з досвідом в онлайн- продажах. Збираєшся відкривати намет або супермаркет, тобі потрібен план і цифри. Ми говоримо про ціни, складах, та інших витратах, розкрутка інтернет-магазину в Чехії а це все цифри. Якщо немає хоча б мінімального розрахунку, бізнес приречений на банкрутство.
3) Магазин неправильно створений. Сам предппрініматель може вважати що у нього супермагазин з точки зору дизайну, функціональності, цін і взагалі в захваті від свого онлайн - «образу». Але забуває, що не він сам потенційний клієнт, а всього лише власник магазину. Магазин продає покупцям, а не йому. Потрібно звернутися в професійну веб-студію, який допоможе створити унікальний і конкурентним Інтерет-магазин в Чехії. Можливо покупці зовсім іншої думки і не викликаєш довіри. Онлайн-продажу грунтуються на цінах і на довірі. Товар описаний максимум 2-3 словами, а він дивується чому продажі настільки малі.
4) Незрозуміло на чому спеціалізується магазин. Підприємець створив інтернет-магазин який спеціалізується на електроніці. Вибрав відповідну назву, наприклад, електроманія. Потім помітив що добре продаються дитячі речі та іграшки. Вони теж з'явилися в його інтернет-магазині ... але тепер чомусь знизилися продажі. Твої клієнти приходять до нього щоб купити ноутбук, а він їм пропонуєш плюшевого ведмедика.
5) Сайт недостатньо розкручений. У підприємця суперсайт, суперкоманда, ідеальні ціни, але ніхто його не знаходить. Розкрутка інтернет-магазину в Чехії дуже важлива.
Як можна вирішити такі проблеми?
1. Візьми в команду професссіоналов. Повинен бути хоча б одна людина з досвідом в даному бізнесі.
2. Склади бізнес-план хоча б для перших 2 років.
3. Зроби унікальний магазин. Для цього потрібно звертатися в професійну веб-студію для розробки інтернет-магазинів в Чехії.
4. Створи бренд. І не варто змішувати егог з чим-небудь ще. Якщо з'явилася ідеяя потрібно створити інший сайт і там продавати.
5. просувати свій сайт! Для розкрутки інтернет-магазину в Чехії звертайтеся до нас. Ми зробимо все в кращому вигляді.
Робіть ваш бізнес краще разом з нами!
Багато хто замислюється про створення інтернет-магазину в Чехії, але відкладають цю справу на потім, бо не знаходять відповідей на деякі питання. Давайте обговоримо хоча б деякі з них.
Сотні інтернет-магазинів з'являються щодня, але дуже мало "доживають" хоча б до дворічного віку. Багато передпрінімателі на самому початку мають великі плани, надії, гроші для справи або взяті в кредит, або зароблені нелегкою працею; а потім все «випаровується» за рік-два. Що трапилося? Підприємець винен, або криза, або немає попиту на обраний товар? Онлайн-продажі ростуть з кожним роком, все більше людей починають їм довіряти, хоча ще вони не такі високі як в інших країнах Європи. Невже не залишилося місця для нових інтернет-магазинів в Чехії?
Серед причин, можна виділити наступні.
1) Підприємець недостатньо кваліфікований для такого бізнесу. Якщо він не працював раніше в звичайному магазині, або адміністратором, або хоча б продавцем, він не буде знати багатьох дрібних деталей, які можуть бути відсутні при плануванні бізнесу. Обов'язкові витрати, непередбачені витрати, типи співпраці з виробниками, приблизний час потрібне для транспортування, як організований процес повернення товару, бухгалтерія, чинні закони та інші деталі які можуть улізуть з поля зору. Поради друзів можуть допомогти, але якщо ти сам не стикався і не ршал такі завдання, дуже важко побут успішним у такому бізнесі.
2) Не склав бізнес-плану. Він може подумати що інтернет-магазини в Чехії це набагато простіше звичайних і просто вирішив відкрити свій Інтерет-магазин. Друзі розповідають все в рожевому кольорі, ти сам робиш онлайн-покупки, бачиш як все це просто і нарешті наважуєшся. У підприємця немає хоча б приблизного бізнес-плану, немає стратегії на тривалий час, немає списку всіх витрат, не знаєш точно що ти будеш продавати і чому потенційні покупці повинні робити свої покупки в тебе, немає поруч хоча б однієї людини з досвідом в онлайн- продажах. Збираєшся відкривати намет або супермаркет, тобі потрібен план і цифри. Ми говоримо про ціни, складах, та інших витратах, розкрутка інтернет-магазину в Чехії а це все цифри. Якщо немає хоча б мінімального розрахунку, бізнес приречений на банкрутство.
3) Магазин неправильно створений. Сам предппрініматель може вважати що у нього супермагазин з точки зору дизайну, функціональності, цін і взагалі в захваті від свого онлайн - «образу». Але забуває, що не він сам потенційний клієнт, а всього лише власник магазину. Магазин продає покупцям, а не йому. Потрібно звернутися в професійну веб-студію, який допоможе створити унікальний і конкурентним Інтерет-магазин в Чехії. Можливо покупці зовсім іншої думки і не викликаєш довіри. Онлайн-продажу грунтуються на цінах і на довірі. Товар описаний максимум 2-3 словами, а він дивується чому продажі настільки малі.
4) Незрозуміло на чому спеціалізується магазин. Підприємець створив інтернет-магазин який спеціалізується на електроніці. Вибрав відповідну назву, наприклад, електроманія. Потім помітив що добре продаються дитячі речі та іграшки. Вони теж з'явилися в його інтернет-магазині ... але тепер чомусь знизилися продажі. Твої клієнти приходять до нього щоб купити ноутбук, а він їм пропонуєш плюшевого ведмедика.
5) Сайт недостатньо розкручений. У підприємця суперсайт, суперкоманда, ідеальні ціни, але ніхто його не знаходить. Розкрутка інтернет-магазину в Чехії дуже важлива.
Як можна вирішити такі проблеми?
1. Візьми в команду професссіоналов. Повинен бути хоча б одна людина з досвідом в даному бізнесі.
2. Склади бізнес-план хоча б для перших 2 років.
3. Зроби унікальний магазин. Для цього потрібно звертатися в професійну веб-студію для розробки інтернет-магазинів в Чехії.
4. Створи бренд. І не варто змішувати егог з чим-небудь ще. Якщо з'явилася ідеяя потрібно створити інший сайт і там продавати.
5. просувати свій сайт! Для розкрутки інтернет-магазину в Чехії звертайтеся до нас. Ми зробимо все в кращому вигляді.
Робіть ваш бізнес краще разом з нами!
No comments:
Post a Comment